Gå til innhold

En litt svak positiv blant mange negative tester...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begge ungene har testet positivt, søndag og mandag.

Jeg har testet hver dag, og vært negativ hele tiden. Men i går kveld hadde jeg litt vondt i halsen så tok en ny test, den viste svakt positivt.

I dag våknet jeg med vondt i halsen, og lett hodepine. Tok en test for å se om den var blitt mer positiv, men den var negativ. Har tatt tre tester i dag, alle negative.

Jeg regner vel egentlig med at jeg har korona, siden begge ungene har hatt det (og testet positivt) og jeg har litt vondt i halsen. Men testene er jo negative... 

Er det så lite virus i halsen og nesa at testene ikke slår ut, eller har jeg ikke korona og den ene positive i går var feil? Står i bruksanvisningen at testene er 95% sikre og 5% kan gi feil svar, både positivt og negativt. Kan jeg ha fått en falsk positiv test?

Skjønner at det er mange som går ute i samfunnet og smitter andre uten å vite at de er syke selv når testene ikke viser positivt altså. Hadde jeg fortsatt å ta bare en test hver morgen hadde jeg jo aldri fått den positive testen jeg fikk i går kveld. Nå vet jeg ikke om jeg kan stole på den.

Anonymkode: b2d93...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte også litt tid på å få positiv test og fikk også negativ etter en veldig, veldig svak positiv. Ventet 1,5 døgn og da ble den mer tydelig positiv. Symptomene ble også vesentlig mye verre.

Anonymkode: 3a306...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min hadde og vond hals (jeg og broren hadde covid) Han fikk svaaaak positiv. Testa med pcr som var negativ... Så gudene vet hva han hadde. 

Anonymkode: 40261...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...