Gå til innhold

Ansatte i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

De aller fleste går i trange tights. Treningstights.. er ikke det spesielt?  Man ser alt 😄😒

Anonymkode: b1f1c...5b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo perfekt å jobbe i når en skal være med barn hele dagen. Bare slutt å se.

Anonymkode: 2383e...ce5

Skrevet

Det var da og noe å bry seg om. Jeg har jobbet i barnehage i mange år, og kan ikke si at det er vanlig på jobb her eller i de andre barnehagene rundt her.

Anonymkode: 4821c...3b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo perfekt å jobbe i når en skal være med barn hele dagen. Bare slutt å se.

Ja. Sikkert. Men er ganske vulgært 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Sikkert. Men er ganske vulgært 

På hvilken måte er det vulgært?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

På hvilken måte er det vulgært?

Ser alt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ser alt. 

Er de gjennomsiktige?

Skrevet

Jobbet i bhg i 20 år og kjenner ikke igjen dette. De fleste på min jobb går i jeans, Floydbukser eller joggeklær. 

Anonymkode: 5ac18...d96

Skrevet

Alle de unge jeg har jobbet med i bhg går i thights. Tenker det er helt greit med en god genser over. Men kort topp til synes jeg kan bli vel mye

Anonymkode: 2643a...967

Skrevet

Jeg har hatt fem barn i barnehage og jobbet 20 år i barnehage.  Det mest vanlige  er olabukse. 

På min arbeidsplass går så og si alle i turbukser. De er utrolig behagelige å jobbe i.  

Anonymkode: d9754...e27

Skrevet

Det er jo noe av det mest behagelige å jobbe i når man er så aktiv. Hva «alt» man mener man ser er den som ser sitt problem, ikke den som blir sett på. Du tør ikke sende mannen for å hente på grunn av kanskje? Eller er det en annen grunn til at du reagerer?

Anonymkode: a7ea4...f41

Skrevet

Jeg kan fint gå i treningstights spesielt på sommeren når vi er mye ute. Har alltid en lang singlet over. Tights er hurtigtørkende, så veldig greit ved vannlek. 

Hvis buksa er gjennomsiktig så er den det, bare flytt blikket et annet sted. 

Anonymkode: f2425...5ba

Skrevet

Det er vel ikke noen kleskode på konservativt antrekk i barnehage. Hadde noen kommet i tights, så hadde jeg ikke lagt merke til det engang om den ikke var iøynefallende fin eller stygg. Hvordan legger du merke til sånt? 

Anonymkode: 8b2bc...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...