Gå til innhold

Fordøyelsen min har blitt helt koko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal utrede dette, altså.. 

Jeg lurer på om det har med psyken å gjøre. To år med pandemi, mange sykemeldinger på jobb og overtakelse av oppgaver, sykdom hos mannen som har ført til redusert inntekt ( men herlighet, vi greier oss helt fint) og nå overskrifter om krig hvor enn man snur seg.

Har ikke opplevd stress, ikke vært engstelig eller noe. Men fordøyelsen er nede for telling.

Utrolig mye luft i magen, plutselig løs mage flere ganger om dagen, rumling og surkling i magen. Det er noen matvarer jeg reagerer veldig på - som havre/havregryn. 

Det er ekstremt hemmende, det merker jeg særlig nå når samfunnet åpner opp, og det er nesten så jeg tror jeg ikke klarer jobben min mer, da det innebærer å være i mange situasjoner hvor magen ikke kan svinge. Men jeg er jo helt avhengig av min gode inntekt.

Jeg har aldri før måttet si fra meg oppgaver, og har aldri vært sykemeldt - har vært den man kunne stole på at tok over når andre ble syke eller gikk i permisjon. Men nå er jeg redd jeg ikke klarer mer 😢😢

Er det flere her med samme problem? 

Anonymkode: 23e14...62a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samme problem som deg. Prøv å kutte ut mel, sukker, pasta og ris og se om det fungerer på deg, det er det jeg blir verst av… Altså et litt lavkarbokosthold. Da funker magen min bedre 😊

Men kanskje jobbe litt med psyken også? Avslapningsøvelser, yoga osv? 

Anonymkode: b6a1a...cf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...