Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Og hvor lang tid tar det? Anonymkode: be002...f38
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Håper det. Anonymkode: 5a241...2f8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Håper ikke det. Hun er superdyktig, intelligent og ekstremt viktig for AP. Anonymkode: e96f5...3bb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Håper ikke det. Hun er superdyktig, intelligent og ekstremt viktig for AP. Anonymkode: e96f5...3bb Og snylter. Da hjelper ikke resten. Anonymkode: e4064...c52
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 Ja, hun bør gå. Dessverre, for dama er dyktig! Anonymkode: 57d8c...461
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Det bør hun. Dessverre. Anonymkode: b8309...41f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #7 Skrevet 22. februar 2022 Måten hun nå holder igjen informasjon hun ikke ønsker å gi ut, og måten hun "glemmer" beleilige ting og ikke en gang forsøker å bevise de utgiftene hun påstår - det håper jeg feller henne som minister. Jeg frykter imidlertid at Ukraina-krisen kom "beleilig" for henne og at krisen vil ta bort oppmerksomheten om hennes sak. Selv mener jeg hun bør gå av selv, for det er helt umulig å se at hun skal være minister for bl.a. Nav hvis hun slipper unna langt større økonomisk bedrag selv. Anonymkode: 35368...cf2
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 Håper ikke det. Hun er det eneste positive AP har Anonymkode: 6ab61...148
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Skrevet 22. februar 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Håper ikke det. Hun er det eneste positive AP har Anonymkode: 6ab61...148 Synes du virkelig det er greit at en minister, som bl.a. skal ha ansvar for Nav, selv bevisst har gått inn for å snyte til seg goder hun ikke hadde rett på ut fra opplysningene hun hadde, og at hun nå nekter å gi alle opplysninger i saken. Det er ikke for meg noe positivt. Tvert om. Anonymkode: 35368...cf2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Håper ikke det. Hun er det eneste positive AP har Anonymkode: 6ab61...148 Ja men så flott! Da kommer det jo noe godt ut av det om hun må gå; du må begynne å vurdere andre partier. Anonymkode: aea7d...6fb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 Håper ikke det. Hvem har ikke gjort dumme ting i begynnelsen av 20årene?😅 Anonymkode: e69bc...76b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #12 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Håper ikke det. Hvem har ikke gjort dumme ting i begynnelsen av 20årene?😅 Anonymkode: e69bc...76b Men de fleste som har gjort dumme ting i ungdommen, jobber ikke så høyt i politikken. Og når det er økonomiske spørsmål, bør de hvertfall holde seg unna å ville styre landet vårt. Anonymkode: a4bdb...7a2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Men de fleste som har gjort dumme ting i ungdommen, jobber ikke så høyt i politikken. Og når det er økonomiske spørsmål, bør de hvertfall holde seg unna å ville styre landet vårt. Anonymkode: a4bdb...7a2 Mange som har gjort dumme ting også i voksen alder jobber i politikken og flere har vært statsråder Anonymkode: e69bc...76b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #14 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Mange som har gjort dumme ting også i voksen alder jobber i politikken og flere har vært statsråder Anonymkode: e69bc...76b Ja da, men nå prater vi om Arbeiderpartiet, ikke FrP. Anonymkode: aea7d...6fb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #15 Skrevet 23. februar 2022 Ja, hun bør gå. Det er ikke slik at man ikke kan gjøre dumme ting, men måten hun har håndtert dette på viser at hun er ikke angrer i det hele tatt. Det eneste riktige hadde vært å innrømme de faktiske forhold, men det er hun så langt ifra å gjøre som mulig. Anonymkode: a3cde...ba6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #16 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja da, men nå prater vi om Arbeiderpartiet, ikke FrP. Anonymkode: aea7d...6fb Du pratet om ‘høyt i politikken’. Men ser at det kanskje ikke gjelder de småkriminelle i Frp🙌🏻😂 Anonymkode: e69bc...76b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #17 Skrevet 23. februar 2022 Nei, saken er foreldet og den er plausibelt umulig å dokumentere ene eller andre veien. Hvis hun satt litt mer stille i båten, tror jeg det ville blåst over, men den aggressive tonen hun holder når forholdet selv er opplagt suspekt (eller uryddig som hun kaller det) gir meg ikke tillit. Jeg stiller meg helt bak uttalelsen til Skaar, at hun kaller det spekulativt endrer ikke punktene han oppsummerer som klare tegn på en handling med formål å spare skatt. Men, jeg tror ikke hun går av, saken er for gammel til at hun kan bli holdt ansvarlig for dette. Saken hennes og saken til Ropstad er i mine øyne identiske. Tidslinjen, samt kontrakten som aldri ble benyttet, gir ett ganske tydelig inntrykk av hensikt om å spare skatt. Anonymkode: 1aa1e...d50
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #18 Skrevet 23. februar 2022 Hvis hun overlever dette politisk kan hun takke Ukraina-konflikten. Som Støre sa finns det viktigere ting akkurat nå. Anonymkode: e6c23...f4c
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis hun overlever dette politisk kan hun takke Ukraina-konflikten. Som Støre sa finns det viktigere ting akkurat nå. Anonymkode: e6c23...f4c Ja, da får hun sende Putin et takke-kort om et års tid da. Anonymkode: aea7d...6fb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #20 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Synes du virkelig det er greit at en minister, som bl.a. skal ha ansvar for Nav, selv bevisst har gått inn for å snyte til seg goder hun ikke hadde rett på ut fra opplysningene hun hadde, og at hun nå nekter å gi alle opplysninger i saken. Det er ikke for meg noe positivt. Tvert om. Anonymkode: 35368...cf2 Støre lader bilen på jobb for å slippe strømutgiftene når strømmen er skyhøy, og lader gratis på jobb. Vi har alle våre svin på skogen. Men akkurat nå virker det som at folk er mest opptatt av hva som skjer med disse leilighetene. Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja men så flott! Da kommer det jo noe godt ut av det om hun må gå; du må begynne å vurdere andre partier. Anonymkode: aea7d...6fb For et tåpelig utsagn. Hvis jeg mener hun er det eneste positive de har, så er det vel ganske innlysende at jeg aldri har stemt AP? Anonymkode: 6ab61...148
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #21 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): For et tåpelig utsagn. Hvis jeg mener hun er det eneste positive de har, så er det vel ganske innlysende at jeg aldri har stemt AP? Anonymkode: 6ab61...148 Nei, det er ikke innlysende at du aldri har stemt et parti du ser noe positivt i; Hadia Tajik. Anonymkode: aea7d...6fb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #22 Skrevet 23. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke innlysende at du aldri har stemt et parti du ser noe positivt i; Hadia Tajik. Anonymkode: aea7d...6fb Det er ikke ganske innlysende at jeg ikke stemmer på dem når jeg trekker frem en person som det eneste positive de har? Ingen politikk eller noe slikt ble trukket frem. Det er politikk man stemmer på, ikke personer. Men dette kan forklare hvorfor FrP har fått stemmer opp gjennom årene da.. Anonymkode: 6ab61...148
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #23 Skrevet 23. februar 2022 Ja det bør hun. Hun har bæsja på leggen, og at hun ikke er oppegående nok til å legge seg flat er skremmende av et menneske i hennes posisjon. Tror hun hadde kommet mye lengre hadde hun lagt seg flat og beklaget. Isteden durer hun på med anklager og at hun liksom ikke husker. Skremmende. Anonymkode: 25425...6f9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #24 Skrevet 23. februar 2022 Jeg tror dette har vært en innarbeidet ukultur som veldig mange av våre politiker har blitt "opplært" til å benytte seg av når de kom på Stortinget. Nå har vi kommet dit at når noen har blitt tatt og har måttet ta konsekvensen bør alle bli tatt og ta konsekvensen. Jeg tror hun kunne fortsatt i politikken om hun hadde lagt seg flat, innrømmet og betalt tilbake. Men oppførselen hennes nå gjør at hun må gå. Så satser vi på at denne ukulturen er brutt, og ingen nye politikere utnytter derre. Anonymkode: 8e609...3a4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2022 #25 Skrevet 23. februar 2022 Jeg ser flere her ikke håper det. Hun er godt likt og dyktig. Javel, det syns jeg også. Har alltid likt henne, og derfor blir jeg ekstra forbannet og skuffet. Dette er et typisk eksempel på at trynefaktor har så mye og si; det er skummelt. Vi ser det gang på gang. De som vi liker, de slipper helst unna. Petter Northug kan gjøre nøyaktig det samme som en Paradiset Hotell-deltager, men blir ikke dømt på samme måte. Han blir tvert i mot en helt. Ett eksempel av flere. Det Nadia Tajik valgte å gjøre i 2006 kunne vært tilgitt om hun innrømmet det og viste oppriktig anger. Vi er ikke kaldblodige bødler, selv om det fins de som er. Vanligvis tilgir man når en godt likt og respektert person ber om det. Isteden velger hun å lyve, og dermed undervurdere oss. Hun angriper norsk presse som politiker, hvilke IKKE er greit! Man må ikke begynne å hindre ytrings,- og pressefrihet i Norge. En stor tabbe av henne! Hun viser at hun er en utspekulert løgner som prøver seg ved å spille offer. All min respekt er borte. Og det er nitrist. Og det er kun hennes skyld. Hun bør selvfølgelig gå. Det sier seg selv. Anonymkode: 62347...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå