Gå til innhold

Sliten etter smitte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet positivt forrige Tirsdag. Var litt forkjølet. Begynte på jobb på mandag, men er så sliten. Etter jobb dupper jeg av mange ganger i mellom kjøring av unger til trening. Legger meg tidligere enn vanlig om kvelden, men er sliten når jeg står opp om morgenen. Flere som har det sånn?

Anonymkode: c25fc...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet positivt på onsdag og blir fryktelig fort sliten🙈

Etter å ha gått kjellertrappa hiver jeg etter pusten. I går måtte jeg ha litt frisk luft. Gikk en liten runde rundt husene her på 7-800 meter. Så ferdig at jeg sovna på sofaen etterpå🙄 Håper virkelig detta går over. 

Det er liksom litt trangt i halsen og smerter i brystet enda. 

Anonymkode: 6208f...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet pos på onsdag og ligger ennå i sengen. Har tatt en dusj og vært oppe og spist noen ganger. 

Anonymkode: 93647...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utmattet etter å ha testet positivt forrige helg. Sover flere ganger om dagen og har problemer med å konsentrere meg på jobb. Har bedt om en sykemelding noen dager 

Anonymkode: a1c65...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Helt utmattet etter å ha testet positivt forrige helg. Sover flere ganger om dagen og har problemer med å konsentrere meg på jobb. Har bedt om en sykemelding noen dager 

Anonymkode: a1c65...d2f

Håper ikke dette er langvarig 🙈

Anonymkode: c25fc...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt på tirsdag jeg også, og hadde håpet å kunne returnere til jobb i dag. Merket at det kan jeg absolutt ikke, og har bedt legen om utvidet sykemelding. Man trenger ikke personlig oppmøte hos legen for sykemelding ved korona. Ring legen din!

Jeg tenker det er bedre at jeg har noen ekstra dager nå og blir bra igjen enn å presse meg tilbake og det kanskje blir verre og mer langvarig pga. det!

Anonymkode: 89f1e...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...