Gå til innhold

Blir litt lei meg når kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd for at jeg skal flørte med andre. Han blir sur hvis jeg vil ut med kollegaene mine. (4 ganger i året) og hvis jeg sender han et sexy bilde av meg så misstenker han meg for at jeg har sendt den til andre enn han også. Irriterende. Hva tenker du om dette?

Anonymkode: 9b913...d3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du bør tenke. Grundig og vel! Er du helt sikker på at en sjalu mann er en du vil være kjæreste med? 

Anonymkode: 3bd66...8bb

Skrevet

Dette er ikke irriterende, HI. Det er uakseptabelt. Menn som dette burde ikke være i forhold til noen før de hadde bearbeidet og løst opp i de problemene de selv har.

Han kommer til å suge ut livsgleden av deg, Hi, og kommer til å gjøre at du lister deg som på nåler rundt ham.

Anonymkode: 210fb...be4

Skrevet

Jeg hadde det slik. Fikk ikke lov til å være i sosiale settinger alene om det var andre gutter der også. Helt sykt når jeg tenker tilbake på det… Ung og naiv og han var endel eldre..

Det var ikke lett, men jeg forlot ham- HELDIGVIS!! I dag er jeg i et sunt forhold og det kan ikke sammenliknes.

Jeg håper det skjer deg og ❤️

Anonymkode: bd9e1...597

Skrevet

Huff ja, tenkte meg at det ikke var helt bra. Han ønsker heller ikke at jeg går på treningsstudio 😔

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Huff ja, tenkte meg at det ikke var helt bra. Han ønsker heller ikke at jeg går på treningsstudio 😔

Da er spørsmålet om du vil la ham fortsette å ødelegge deg - eller om du vil gå fra ham og bli fri til å leve ditt liv på en god måte? Livet med ham vil aldri bli bra, og jo lenger tid du er sammen med ham, jo mer ødelegger han deg.

Skrevet

Han er ikke kjæreste. Han er hundeeier og du er i ferd med å bli dressert.

Anonymkode: 0e3b2...8b8

Skrevet

Han legger flere typer uakseptable begrensninger på deg og hemmer din livsutfoldelse. Og dette er sånt som bare blir verre jo lenger forholdet varer. Du må forlate ham. Det er vanskelig, men det vil bare bli mer vanskelig jo lenger du venter.

Anonymkode: 0faca...139

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Han er ikke kjæreste. Han er hundeeier og du er i ferd med å bli dressert.

Er det så gale? Men han er ikke glad i meg da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Han legger flere typer uakseptable begrensninger på deg og hemmer din livsutfoldelse. Og dette er sånt som bare blir verre jo lenger forholdet varer. Du må forlate ham. Det er vanskelig, men det vil bare bli mer vanskelig jo lenger du venter.

Trodde han gjorde det pga han er glad i meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er mulig. Med sånne menn er det umulig å vite om de er det eller om de sier at de er det fordi de vil kontrollere deg. Det spiller egentlig ingen rolle. Du kan uansett ikke leve med en kontrollerende og potensielt farlig mann.

Skrevet

Mulig han er glad i deg, og ihvertfall at han selv bruker det som begrunnelse, både til deg og til seg selv, for oppførselen sin.

Men han er sykelig sjalu, og det kommer til å spise opp forholdet deres!

En mann skal være stolt av dama si, og stole på henne. Den dagen han begynner å begrense henne med sine hang-ups er han ikke en god kjæreste altså.

Slike menn blir ikke bedre, de blir gjerne verre. Du må tenkte grundig gjennom hva dette gjør med deg, med ditt liv, og om du virkelig ønsker å leve sånn som dette. 

Anonymkode: 7961f...a41

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei. Han er glad i makt og eiendom.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Han er mest glad i, og setter seg selv og sine behov, først. Når du ikke følger hans regler, så agerer han jo som han IKKE er glad i deg (blir sint og skylder på deg). Husk at av alle mennesker i verden så er det faktisk DU som bør være mest glad i DEG, for du må sette sunne grenser for deg seg. Du skal absolutt leve med deg selv resten av livet. 

Anonymkode: dab37...31d

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Han er nok glad i deg, sin egen versjon av å være glad i noen hvertfall. Men du kan ikke leve slik, han kommer til å begrense deg så mye at du kaster bort livet ditt. Og hvis han er så redd for at du skal være utro er dette et tegn på at han selv har lett for å være utro. På seg selv kjenner man andre. 

Jeg var i et forhold med en slik, han var jo sååå glad i meg. Jeg måtte være forsiktig med å være normalt vennlig og høflig med alle andre menn, Endte med at han var utro og da satt jeg der uten verken venner, nettverk, eller hobbyer, for jeg fikk jo ikke lov til å treffe folk eller reise noen plass. 

Bedre at det blir slutt nå enn at du kaster bort 10-20 år på han og ender opp venneløs.

Skrevet

Han er den typen menn som dreper deg om du ikke lar deg kontrollere lenger. Det er ikke kjærlighet. 

Skrevet

Lei deg? Du bør bli rasende. 

Anonymkode: 15e57...c05

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han kan helt fint være glad i deg, men folk går fra personer de elsker også, av ulike grunner. Sjalusi er en av dem. Vil du ha en mann som ikke unner deg opplevelser og som mistenker deg for ting? Det kommer til å gjøre deg mindre og mindre, og til slutt er du bare en en parentes i forholdet deres hvor han har kontroll og makt. 

Han kan ikke bruke dette og skylde på at han er glad i deg og redd for å miste deg osv, for det blir bare manipulering. Dere kan prøve parterapi, og det kan hjelpe. Jeg tror likevel at han sliter med ting som ikke er så lett å forandre, så tenk deg veldig godt om! 

Anonymkode: 0fe60...3cb

Skrevet

Er du seriøs? Dette kommer aldri aldri aldri ALDRI til å bli bedre. Aldri. 

Å ikke få barn med han. Han forandrer seg ikke da heller. Du vil vel ikke videreføre disse genene? 

Dette er IKKE bagateller. Du er ett fritt menneske selvom du er i ett forhold. Du skal fint kunne trene og være på fest, uten av kjæresten er sjalu. 

Det første jeg merket med mannen min, var at han aldri blandet seg oppi hvem jeg var på fest med. Jeg har aldri måtte spørre om jeg kan dra hit eller dit, bare sagt i fra og senere da vi fikk barn, har vi planlagt. Men jeg kan selvfølgelig trene. Selvfølgelig dra på byen. 

Dette er noe du må tenke nøye igjennom. Vil du virkelig ha det slik resten av livet ditt?? ❤️

Anonymkode: 59fa0...759

Skrevet

Da er spørsmålet om du vil la ham fortsette å ødelegge deg - eller om du vil gå fra ham og bli fri til å leve ditt liv på en god måte? Livet med ham vil aldri bli bra, og jo lenger tid du er sammen med ham, jo mer ødelegger han deg.

Dette. 

Skrevet

Nei. Han er faktisk ikke glad i deg. Ingen som er glad i deg oppfører seg slik. Så enkelt er det. 

Skrevet

Slutt. Nå tror jeg snart du troller. Men hvis det du sier er snart, skal jeg være hyggelig med deg. Kom deg bort. I morgen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Slutt. Nå tror jeg snart du troller. Men hvis det du sier er snart, skal jeg være hyggelig med deg. Kom deg bort. I morgen. 

Ja. Det er sant. Lurer på hva som feiler meg siden jeg ikke klarer å stille opp for meg selv 

Skrevet

Så godtroende og naiv er det faktisk ikke lov for en kvinne å være i 2022.

Anonymkode: 383f4...870

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Nei. Han er faktisk ikke glad i deg. Ingen som er glad i deg oppfører seg slik. Så enkelt er det. 

Selvfølgelig er det ikke så enkelt. Hadde alle som elsket noen oppført seg bare bra og uten feil, så hadde jo ingen hatt noen problem i forhold. Ingen hadde trengt å gå fra en de elsker. Ingen som elsker noen hadde behøvd å bli forlatt. Å forenkle som du gjør her er jo veldig  veldig rart. 

Anonymkode: 0fe60...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...