Gå til innhold

Reklame


Superdolly

Anbefalte innlegg

Det legger seg en reklameboks nedover langs trådtitlene både på skravle og her på ris og ros. Når jeg klikker på krysset for å få dem bort, blir det liggende igjen en hvit boks som fortsatt dekker over deler av trådtitlene. 

Kan dere få fikset dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at jeg ikke får svar på dette. Reklamebannerne popper fortsatt opp. I dag er det også slik at selv om jeg klikker dem vekk så det bare blir et hvitt felt nedover oppå trådtitlene, så er ikke noe annet på siden klikkbart lenger. @Admin, kan du svare meg på om dette vil bli fikset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdolly skrev (16 timer siden):

Ser at jeg ikke får svar på dette. Reklamebannerne popper fortsatt opp. I dag er det også slik at selv om jeg klikker dem vekk så det bare blir et hvitt felt nedover oppå trådtitlene, så er ikke noe annet på siden klikkbart lenger. @Admin, kan du svare meg på om dette vil bli fikset?

Jeg melder det inn til teknisk, det skal jo ikke være i veien. Takk for at du sier ifra.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdolly skrev (På 18.2.2022 den 16.14):

Det legger seg en reklameboks nedover langs trådtitlene både på skravle og her på ris og ros. Når jeg klikker på krysset for å få dem bort, blir det liggende igjen en hvit boks som fortsatt dekker over deler av trådtitlene. 

Kan dere få fikset dette?

Hei, kunne du opplyst om hva slags enhet du er på og hvilken nettleser du bruker? I tillegg vil jeg gjerne se et skjermbilde med en annonse som viser problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (4 timer siden):

Hei, kunne du opplyst om hva slags enhet du er på og hvilken nettleser du bruker? I tillegg vil jeg gjerne se et skjermbilde med en annonse som viser problemet.

Jeg har en Mac og kjører Google Chrome. Aner ikke hvordan jeg skal få tatt skjermbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superdolly skrev (8 minutter siden):

2101300485_Skjermbilde2022-02-21kl_15_56_33.thumb.png.e7e64be2b3f944021328da79c596605c.png

Sånn ser det ut hos meg og , men den går vekk av seg selv etter litt, men utrolig irriterende uansett.

Anonymkode: 24618...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt akkurat likt. Nå lurer jeg i tillegg på hvorfor de ansvarlige for denne siden ikke viser noen interesse for å fikse slike problemer. 1529385392_Skjermbilde2022-02-22kl_16_09_56.thumb.png.3f23fb4e818bd73c889482d54dfe370f.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdolly skrev (17 timer siden):

Det er fortsatt akkurat likt. Nå lurer jeg i tillegg på hvorfor de ansvarlige for denne siden ikke viser noen interesse for å fikse slike problemer. 1529385392_Skjermbilde2022-02-22kl_16_09_56.thumb.png.3f23fb4e818bd73c889482d54dfe370f.png

Jeg har purra på @TSP dette er dessverre utenfor mitt felt. Men her ser det jo ut som om det er to reklamer over hverandre også, så noe er jo veldig galt!

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet må nok først og fremst løses av annonseleverandøren vår. I tillegg er det utfordrende både å reprodusere og feilsøke fordi det ikke skjer hver gang og det løser seg automatisk i løpet av noen sekunder og/eller om man scroller litt på siden. 

Jeg har lagt inn en midlertidig fiks slik at det ikke dekker helt over annet innhold. Man vil likevel kunne se annonsen litt bak noe innhold, og vi vil fortsette jobbe for å løse problemet mer permanent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (På 23.2.2022 den 15.16):

Problemet må nok først og fremst løses av annonseleverandøren vår. I tillegg er det utfordrende både å reprodusere og feilsøke fordi det ikke skjer hver gang og det løser seg automatisk i løpet av noen sekunder og/eller om man scroller litt på siden. 

Jeg har lagt inn en midlertidig fiks slik at det ikke dekker helt over annet innhold. Man vil likevel kunne se annonsen litt bak noe innhold, og vi vil fortsette jobbe for å løse problemet mer permanent. 

Den reklamen har lagt seg foran igjen flere ganger i dag, den forsvinner etter litt av seg selv.

Anonymkode: 24618...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...