Gå til innhold

Hvor lenge er man slapp etter korona?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet positivt forrige Tirsdag. Var litt forkjølet. Begynte på jobb på mandag, men er så sliten. Etter jobb dupper jeg av mange ganger i mellom kjøring av unger til trening. Legger meg tidligere enn vanlig om kvelden, men er sliten når jeg står opp om morgenen. Flere som har det sånn?

Anonymkode: d1302...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deg carierer mye. Jeg har en venninne som ble smittet for over et år siden. Hun er fortsatt ikke seg selv. For barnas venner har det ratt fra e  uke til omtrent et halvt år før de har kunnet ha gym ol.

Anonymkode: 76633...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 13 dager siden første symptom å sover forsatt mye på dagtid itellegg til hele natten. Igår skulle jeg være hjemme fra jobb for å se til barnet mitt med feber,men jeg klarte ikke holde meg våken. Dagen før hadde jeg sovet fra 22- 11.00 neste dag,å sov hvertfall 4 timer på sofaen på dagtid. 

Anonymkode: 8308a...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er 13 dager siden første symptom å sover forsatt mye på dagtid itellegg til hele natten. Igår skulle jeg være hjemme fra jobb for å se til barnet mitt med feber,men jeg klarte ikke holde meg våken. Dagen før hadde jeg sovet fra 22- 11.00 neste dag,å sov hvertfall 4 timer på sofaen på dagtid. 

Anonymkode: 8308a...149

12 dager siden jeg fikk symptomer. Hørte på radio i stad at man kan ha symptomer i 6 uker 🙈

Anonymkode: d1302...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det kan vare alt fra noen uker til et år. Selv testet jeg positivt for en uke siden, har ikke hatt symptomer, men trettheten er overveldende. Har det på samme måte som deg at jeg sovner flere ganger i løpet av dagen. Dere som opplever dette etter korona, var dere fullvaksinert?

Anonymkode: 1c02a...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har hørt det kan vare alt fra noen uker til et år. Selv testet jeg positivt for en uke siden, har ikke hatt symptomer, men trettheten er overveldende. Har det på samme måte som deg at jeg sovner flere ganger i løpet av dagen. Dere som opplever dette etter korona, var dere fullvaksinert?

Anonymkode: 1c02a...f46

Jeg rakk bare to vaksiner før jeg fikk korona.

Anonymkode: 8308a...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke vaksinert og testet positivt på søndag. Så og si ingen symptomer. Var muligens litt mer sliten enn vanlig et par dager, men merker absolutt ingenting nå. 

Anonymkode: c1b03...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt forrige mandag. Er fortsatt forkjøla og slapp, men har tenkt å snart prøve meg på trening igjen! 

Anonymkode: c3296...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...