Gå til innhold

Hva var det første symptomet du begynte å kjenne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vond hals og slapp. Ca 12 timer etterpå kom feberen. Gikk opp til 39. Nå er feberen gått over mens halsen er fortsatt sår og jeg er veldig snørrete

Anonymkode: e151e...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var først kraftig forkjølet med feber, veldig uvanlig til meg å være. Testet negativt flere ganger, og slo meg til ro med at det bare var en kraftig forkjølelse.

På bedringens vei før formen plutselig ble dårligere igjen, og da med en rett og slett smertefull hals og mye kløe/tørrhoste. Ble da etterhvert ganske sikker på at nå måtte det være noe mer, og fikk også da positiv hurtigtest og påfølgende positiv pcr. Litt usikker på når jeg ble smittet/gikk fra forkjølelse til covid, men tror at covid-symptomene først kom på fredagskvelden, for snart en uke siden. Er ganske bra nå, klør fortsatt litt i halsen, men ikke vondt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen av ett eller annet i lungene. Et slags trykk. Ikke smerter eller ubehag, bare et slags trykk. Det gikk etter hvert over, men ble byttet ut med en natt med svetting. Ikke feber, bare svett. Etter det har jeg knapt merket noe. Soleklare positive tester, men nå på dag to, ingenting. 

Anonymkode: d0a22...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mageverk som kom og gikk. Kvalme som kom og gikk. Så feberfølelse og en omgang med oppkast. Nokså utmattet og fortsatt kvalm de neste dagene. Testet først positivt på hurtigtest etter 5 dager. Da hadde jeg også plutselig nedsatt smakssans. Ingen forkjølelsessymptomer i det hele tatt her. 

Anonymkode: c066c...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Lett sårhet i halsen og litt snufs i nesa.

Anonymkode: 9e605...66a

Samme her. Ble ikke noe mer heller, varte i 2 dager.

Anonymkode: 196e8...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sår i halsen 2 dager, så kom feber hodepine og tett nese. Varte ca 6 dager,men tett i nesen enda 3 uker etter. 

Anonymkode: d5c6c...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for denne tråden så slapp jeg å lage en egen :P
Var nærkontakt for 3 dager siden, negativ test nå, men vond hals, hodepine og slapp....

Anonymkode: 8f71c...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...