Gå til innhold

Spansklærer som er dårlig i norsk.. Kommentarer til moderering


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Admin skrev (2 minutter siden):

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Eller for "brukerdebatt" som det EGENTLIG heter. 

Som er noe ANNET enn en avsporing, men som i sin natur alltid fører til en avsporing. Hvorfor er du så konfliktsky?

Anonymkode: 8aa23...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Admin skrev (2 minutter siden):

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Vil du i stedet ta debatten inne på ris og ros, forresten?

Da får du ta den der, da. Det fins en fin tråd å ta den i. 

Anonymkode: 8aa23...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen regel på forumet rundt generel brukerdebatt, vi har derimot en regel mot negativ brukerdebatt. Dette går da på debatt rundt, og ikke med, en spesifikk bruker i negativ retning.

I denne tråden var det ett spørsmål til trådstarter som gikk utenfor temaet og dermed ansees det som en avsporing.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Eller for "brukerdebatt" som det EGENTLIG heter. 

Som er noe ANNET enn en avsporing, men som i sin natur alltid fører til en avsporing. Hvorfor er du så konfliktsky?

Anonymkode: 8aa23...8f5

Jeez. Hva er problemet ditt?

Anonymkode: 2e38c...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (25 minutter siden):

Tråden er ryddet for avsporinger.

Kommentarer til ris og ros er delt ut i eget emne her: https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426989-spansklærer-som-er-dårlig-i-norsk-kommentarer-til-moderering/?tab=comments#comment-149702161

Admin

 

MIN kommentar går vel helst på at du konsekvent skjuler regelbrudd som personangrep og brukerdebatt under sekkebetegnelsen "avsporing".

Noe som ikke er OK. 
Men du nekter å snakke om det. Også på Ris og ros. 

Anonymkode: 8aa23...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeez. Hva er problemet ditt?

Anonymkode: 2e38c...1ef

At moderator juger konsekvent. Og det skaper dårligere miljø.

Anonymkode: 2d40a...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

MIN kommentar går vel helst på at du konsekvent skjuler regelbrudd som personangrep og brukerdebatt under sekkebetegnelsen "avsporing".

Noe som ikke er OK. 
Men du nekter å snakke om det. Også på Ris og ros. 

Anonymkode: 8aa23...8f5

Det er veldig sjelden vi har negativ brukerdebatt her på forumet, som oftest er det debatt med brukeren og dette går da under avsporing.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig hva admin skriver i ryddemeldingen? Brukerdebatt og personangrep er avsporinger. Det er ikke noe juging da.

Anonymkode: 43fd4...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 16.2.2022 den 14.57):

Det er veldig sjelden vi har negativ brukerdebatt her på forumet, som oftest er det debatt med brukeren og dette går da under avsporing.

Admin

Vel, jeg leste tråden. Så det du sier her stemmer kanskje generelt, men det gjorde ikke det denne gangen.

Anonymkode: 2d40a...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er det så viktig hva admin skriver i ryddemeldingen? Brukerdebatt og personangrep er avsporinger. Det er ikke noe juging da.

Anonymkode: 43fd4...bb0

Forumet forsøples av den typen debatter som foregikk i den tråden. Folk med anonymknappen på som går løs på nickbrukere; med henvisninger til ting som er sagt i andre tråder. Stalking, vil jeg kalle det. Men nå kommer vel Admin snart og sier at der er ingen regel mot stalking på forumet, så jeg kan sikker bare pakke sammen… 

Anonymkode: 2d40a...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Forumet forsøples av den typen debatter som foregikk i den tråden. Folk med anonymknappen på som går løs på nickbrukere; med henvisninger til ting som er sagt i andre tråder. Stalking, vil jeg kalle det. Men nå kommer vel Admin snart og sier at der er ingen regel mot stalking på forumet, så jeg kan sikker bare pakke sammen… 

Anonymkode: 2d40a...129

Men hvorfor er det viktig hva som står i ryddemeldingen? Det du beskriver her er avsporing.

Anonymkode: 43fd4...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...