Gå til innhold

Finner INGEN guttenavn jeg liker. Kan dere hjelpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger ikke være så uvanlig men kanskje litt. Heller ikke «for mye». Han skal ville hete det når han er både barn, ungdom og mann.. Jente navn er null niks problem.. men guttenavn😣 

setter pris på noe gode idéer! Er åpen for gamle navn og utenlandske som funker i Norge.. kanskje ikke så mye de vanlige navnene som brukes her heletiden.. 

Liker navnet William litt.. men mange mener det er så utbrukt … så da står jeg igjen med ingen navn på listen.. help!!

😀

Anonymkode: 4acee...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Trenger ikke være så uvanlig men kanskje litt. Heller ikke «for mye». Han skal ville hete det når han er både barn, ungdom og mann.. Jente navn er null niks problem.. men guttenavn😣 

setter pris på noe gode idéer! Er åpen for gamle navn og utenlandske som funker i Norge.. kanskje ikke så mye de vanlige navnene som brukes her heletiden.. 

Liker navnet William litt.. men mange mener det er så utbrukt … så da står jeg igjen med ingen navn på listen.. help!!

😀

Anonymkode: 4acee...1df

Men, om du liker William, så er det jo bare å bruke det. Barnet ditt kommer til å være helt unikt uansett :)

Selv liker jeg primært tradisjonelle, norske navn, så det er nok ikke så mye jeg liker som interesserer deg. Men, jeg kan jo navne de jeg er mest glad i:

Eirik, Erik, Halvor, Johan og Alfred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Trenger ikke være så uvanlig men kanskje litt. Heller ikke «for mye». Han skal ville hete det når han er både barn, ungdom og mann.. Jente navn er null niks problem.. men guttenavn😣 

setter pris på noe gode idéer! Er åpen for gamle navn og utenlandske som funker i Norge.. kanskje ikke så mye de vanlige navnene som brukes her heletiden.. 

Liker navnet William litt.. men mange mener det er så utbrukt … så da står jeg igjen med ingen navn på listen.. help!!

😀

Anonymkode: 4acee...1df

Hva med Willer, eller Wilhelm? 

Anonymkode: 0d904...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hva med Willer, eller Wilhelm? 

Anonymkode: 0d904...245

Eller Emilian, høres litt likt ut som William, men også veldig ulikt.

Anonymkode: 0d904...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilhelm, Oskar, Anton, Eirik, Oliver, Isak, Max, Erlend, Sigurd, Felix, Thomas, Dennis, Iver, Marius, Hallvard, .....Så mange fine guttenavn..

Anonymkode: 435bf...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker dere William så gå for det og blås i resten. Har hatt to barn i skole barnehage de siste årene og ikke støtt på noen William så det er ikke sånn at de kommer til å drukne i andre Williamer. 

Andre navn litt i samme leia der uttalen er ganske lik på engelsk og norsk er Samuel, Finley, Thomas og Martin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Alvarin eller Torarinn. Funker som fjell!

Anonymkode: 4be64...08d

Kristus seg forbarme. 

Anonymkode: d3ac5...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kristus seg forbarme. 

Anonymkode: d3ac5...52b

Hvorfor det?To eldgamle,norrøne navn som er helt unike.

Anonymkode: 4be64...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, prebs said:

Lars

August

Jørgen

Peder

Fridtjof

Mads

Bastian

Ikke på topplista, men heller ikke for sære. 

Men veldig ulike William. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for William. 😊

Jeg liker 90-talls navn som :

Simen

Henrik

Andreas

Anders

Kristian

Jørgen

Stian

Kristoffer

😊

Anonymkode: 29c7d...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...