Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #26 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Joda. Bare se lenger opp i tråden, der har jeg kommentert at jeg ikke liker den og at man kommer til å se tykk ut med mindre man er helt flatbrystet. Anonymkode: 32d88...4cf Så hvorfor måtte du da kommentere en gang til? Var det en bruker du ville ramme litt sånn passivt aggressivt. Fysøren du gir et virkelig godt inntrykk her i tråden. Anonymkode: 14a60...ba6
Luksusdyret Skrevet 15. februar 2022 #27 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Tenk så flott det hadde vært om vi voksne damer holdt oss for god til å snakke om at en kjole får noen til å se tykk ut. Anonymkode: b4206...20f HVORFOR? Jeg vil gjerne unngå å gå med plagg som får meg til å se større ut, og jeg blir ikke fornærmet hvis noen sier at akkurat den kjolen jeg liker vil få meg til å se tjukk ut. Jeg vet at det er mote med oversize ditten og datten, men de fleste ser større ut en de er i slike plagg.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #28 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Tenk så flott det hadde vært om vi voksne damer holdt oss for god til å snakke om at en kjole får noen til å se tykk ut. Anonymkode: b4206...20f Hvis noen legger ut en tråd om hva vi mener om en kjole må vedkommende nesten vente at vi svarer på det, selv om vi ikke synes kjolen er fin. Vil du ikke vite hva andre synes så ikke spør. Anonymkode: fbc26...031
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #29 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvis noen legger ut en tråd om hva vi mener om en kjole må vedkommende nesten vente at vi svarer på det, selv om vi ikke synes kjolen er fin. Vil du ikke vite hva andre synes så ikke spør. Anonymkode: fbc26...031 Det går kanskje an å stille visse krav til folk på et forum når de skriver? Det er så mye aggressivitet, og det syns jeg at det er helt greit å si fra om. Det er ikke mye her sånn generellt, men noen få som er uoppdragne og bare frekke. Det er om å gjøre og shame kropp og alder og status, og hvorfor skal en bare la det gå? Fint om noen blir litt oppdratt her. Anonymkode: 14a60...ba6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #30 Skrevet 15. februar 2022 Nydelig kjole Jeg kler ikke fasongen, men skulle ønske jeg gjorde det Anonymkode: 1e710...098
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #31 Skrevet 15. februar 2022 Ser fantastisk digg ut å ta på en sommerkveld etter en lang dag i solen. Enig i at den passer til litt høye personer. Er man skapt timeglass i figuren kan den muligens få en til å se litt rundere ut en nødvendig, men du kan jo bare knyte f eks ett lærbelte i livet hvis du vil få frem litt mer fasong. Enig med ei over at den lett kan dresses både opp og ned med tilbehør. Lange armer er kanskje upraktisk på dagtid mens solen steker. Men om kvelden, etter en lang dag i solen og litt solbrent hud, kan det føles litt godt å kle seg i noe lett som dekker huden, selv om det er svalt i luften. Anonymkode: 150fe...333
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #32 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det går kanskje an å stille visse krav til folk på et forum når de skriver? Det er så mye aggressivitet, og det syns jeg at det er helt greit å si fra om. Det er ikke mye her sånn generellt, men noen få som er uoppdragne og bare frekke. Det er om å gjøre og shame kropp og alder og status, og hvorfor skal en bare la det gå? Fint om noen blir litt oppdratt her. Anonymkode: 14a60...ba6 Du trenger ikke kaste bort kreftene dine på det, jeg tar ikke til meg noe av det du skriver, og blir altså ikke "oppdratt". Anonymkode: 32d88...4cf
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #33 Skrevet 15. februar 2022 Fordi jeg tar til meg svar jeg får, så ser jeg at den ville blitt mer i min smak med stråveske. Naturfarger vil gjøre seg, og kanskje stråhatt og sandaler. Da ville kjolen blitt roligere i mitt syn og ganske fin faktisk. Anonymkode: 14a60...ba6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #34 Skrevet 15. februar 2022 Jeg synes den er fin, men jeg ville ikke kledd den. Jeg er str M og 160. Ville sett som en babushka-dokke i den.. Anonymkode: dc66b...974
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #35 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du klarte liksom ikke å si noe om kun kjolen uten å latterligjøre personer? Skikkelig kult Anonymkode: 14a60...ba6 Hei hei, trenger ikke være noe galt med tunikadamer 50 + 😅 kollegaen min kjører den stilen hun, riktig så søt i sommertunika med tights under (tror hun dekker over åreknutene og det må da være helt greit) alt til sitt bruk. Anonymkode: 150fe...333
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #36 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): For meg er den veldig dyr. Bruker aldri så mye på meg selv, det har jeg ikke mulighet til selv om jeg er i full jobb. Anonymkode: b10ad...ad9 Samme her, kjøper aldri kjoler over 400 jeg 😬 Anonymkode: 70938...70d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #37 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det går kanskje an å stille visse krav til folk på et forum når de skriver? Det er så mye aggressivitet, og det syns jeg at det er helt greit å si fra om. Det er ikke mye her sånn generellt, men noen få som er uoppdragne og bare frekke. Det er om å gjøre og shame kropp og alder og status, og hvorfor skal en bare la det gå? Fint om noen blir litt oppdratt her. Anonymkode: 14a60...ba6 Å skrive at en kjole kan få noen til å se tykk ut er da ikke aggressivt eller frekt? Hvis vi ikke en gang kan diskutere kjolemodeller uten at noen føler seg krenke blir det ikke mye igjen å snakke om. Anonymkode: fbc26...031
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #38 Skrevet 15. februar 2022 Hva i alle dager? Har alle kollektivt pms eller hva skjer? Jeg kommenterte at kjolen var fin...kun det. Men første tanken min uten at jeg skrev det var ja - kjolen var kjempefin...meeeen - du skal ha kroppsformen til den. Beklager altså...er man liten og stinn er ikke denne kjolen fin. Ikke på meg heller.,.jeg er 180 høy og hundre kilo og da ser det helt forferdelig ut med sånn kjole. Hvis folk blir krenka av dette og så må man roe seg kraftig ned. Anonymkode: 58097...219
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #39 Skrevet 15. februar 2022 Formløs og stygg Anonymkode: 8c63a...32c
sug lut Skrevet 15. februar 2022 #40 Skrevet 15. februar 2022 Nydelige farger og hele bohostilen er jo en drøm. Den der skal jeg ha, faktisk. Fin pris også. Kjenner at den utløser lysten på et par brune fine sandaler også. Det er et hyggelig neste prosjekt.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #41 Skrevet 15. februar 2022 sug lut skrev (7 minutter siden): Nydelige farger og hele bohostilen er jo en drøm. Den der skal jeg ha, faktisk. Fin pris også. Kjenner at den utløser lysten på et par brune fine sandaler også. Det er et hyggelig neste prosjekt. Synd at alle forumdamene allerede har sørget for at den er utsolgt da! Anonymkode: 32d88...4cf
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #42 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Synd at alle forumdamene allerede har sørget for at den er utsolgt da! Anonymkode: 32d88...4cf Vet du det? Anonymkode: c4b71...01b
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2022 #43 Skrevet 15. februar 2022 Kjempefin! Sommerlig og lett. Sitter nå og sikler på søstra: https://www.floyd.no/hippielove-midikjole-norah-green-turquoise
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #44 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kjolen gir meg litt sånn dame på 50+ som ellers går med tights og tunika-vibber. Anonymkode: 32d88...4cf Er det noe galt med tunika også, nå da? Anonymkode: c4b71...01b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #45 Skrevet 15. februar 2022 2 minutes ago, Himmel og hav said: Kjempefin! Sommerlig og lett. Sitter nå og sikler på søstra: https://www.floyd.no/hippielove-midikjole-norah-green-turquoise Den i grønn var egentlig finere. Men fasongen er fort uflatterende ja. Selv denne tynne og høye modellen blir bred over skuldrene og formløs.. Anonymkode: dc66b...974
Twintipp Skrevet 15. februar 2022 #46 Skrevet 15. februar 2022 Likte fargene, men likte ikke passformen og pynten som hang ned foran. Synes også den var dyr til og ikke være mer enn en behagelig sommerkjole.
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2022 #47 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Den i grønn var egentlig finere. Men fasongen er fort uflatterende ja. Selv denne tynne og høye modellen blir bred over skuldrene og formløs.. Anonymkode: dc66b...974 Jeg tror ikke det er sånn at alle kler seg med det for øyet å se slank ut med smale skuldre. Da velger man nok ikke en sånn kjole. Jeg synes modellen er kjempefin i den. Avslappa, romantisk, boho og sommerlig.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #48 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Den i grønn var egentlig finere. Men fasongen er fort uflatterende ja. Selv denne tynne og høye modellen blir bred over skuldrene og formløs.. Anonymkode: dc66b...974 Ikke alle er superopptatt av å vise frem figuren hele tiden. Man ser godt at man er slank selv om ikke alt er ettersittende. Anonymkode: c4b71...01b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2022 #49 Skrevet 15. februar 2022 Just now, Anonym bruker said: Ikke alle er superopptatt av å vise frem figuren hele tiden. Man ser godt at man er slank selv om ikke alt er ettersittende. Anonymkode: c4b71...01b Jeg bruker ikke tettsittende klær, men har ikke ønske om å se plus size uten å være det. Og det synes jeg den modellen gjør. Altså uflatterende, etter mitt syn. Smak er subjektivt, så ingen behøver å føle seg truffet her Anonymkode: dc66b...974
sug lut Skrevet 15. februar 2022 #50 Skrevet 15. februar 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Den i grønn var egentlig finere. Men fasongen er fort uflatterende ja. Selv denne tynne og høye modellen blir bred over skuldrene og formløs.. Anonymkode: dc66b...974 Brede skuldre er altså ikke et negativt trekk. Og formløs? Altså boho er ikke bodycon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå