Gå til innhold

Og der kommer dose fire


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sug lut skrev (1 minutt siden):

Drep meg, Herre, men ikke med graut.

Så så, ikke så depressiv på en vakker mandagskveld. Det er så mye fint å leve for, bare se rundt deg ❤️

Anonymkode: b5b27...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderes til høsten står det, men jeg vet omen som nettopp fikk satt dose 4 jeg da. Han bor i Bodø og har en sykdom. 

De tre dosene jeg har fått har ikke plaget meg, så blir det en dose 4 i høst er jeg med jeg ✌️

Anonymkode: c085e...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vurderes til høsten står det, men jeg vet omen som nettopp fikk satt dose 4 jeg da. Han bor i Bodø og har en sykdom. 

De tre dosene jeg har fått har ikke plaget meg, så blir det en dose 4 i høst er jeg med jeg ✌️

Anonymkode: c085e...a67

Hvorfor?

Anonymkode: e4e09...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vurderes til høsten står det, men jeg vet omen som nettopp fikk satt dose 4 jeg da. Han bor i Bodø og har en sykdom. 

De tre dosene jeg har fått har ikke plaget meg, så blir det en dose 4 i høst er jeg med jeg ✌️

Anonymkode: c085e...a67

Hvorfor? Nå er ikke omikron så ille som det de andre varianten har vært.

Anonymkode: 5f724...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor? Nå er ikke omikron så ille som det de andre varianten har vært.

Anonymkode: 5f724...ab7

Og vaksinen virker svært dårlig mot omikron. 

Anonymkode: b5b27...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/nyheter/fhi-dette-blir-avgjorende/75381326

Dette ble kalt konspirasjonsteori tidligere. Men det kan altså bli aktuelt med dose fire av en vaksine som ikke virker mot varianten vi har nå. Hvorfor? 

Anonymkode: b5b27...169

Når du er helt ute av stand til å lese og forstå din egen link, så burde du pokker meg ikke poste.

Anonymkode: bb3be...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Norge er 8 største aksjonær i vaksine selskapene. Det er mye penger å hente på at dere setter vaksiner som ikke fungerer. Det ligger nok mer bak dette enn det man kanskje tror dessverre. 

Anonymkode: 407a2...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, dette er vel ikke en nyhet. Jeg har i hvert fall 15 doser influensavaksine innabords. Covid-vaksine er vel i samme gaten. 

Anonymkode: e39f0...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kjære vene, dette er vel ikke en nyhet. Jeg har i hvert fall 15 doser influensavaksine innabords. Covid-vaksine er vel i samme gaten. 

Anonymkode: e39f0...dbd

På drøye fire år? For koronavaksinen får vi nå fire ganger i året…

Anonymkode: e4e09...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Når du er helt ute av stand til å lese og forstå din egen link, så burde du pokker meg ikke poste.

Anonymkode: bb3be...637

Kan ikke du gi deg med den ene setningen du gjenta og gjentar i alle tråder med en link i?

Anonymkode: e4e09...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Kjære vene, dette er vel ikke en nyhet. Jeg har i hvert fall 15 doser influensavaksine innabords. Covid-vaksine er vel i samme gaten. 

Anonymkode: e39f0...dbd

Overhodet ikke! Influensavaksinen har jeg aldri fått bivirkninger med. Mens med koronavaksine så har fått kraftige blødningsforstyrrelser,feber,hodepine og generelt blitt i elendig form.

Anonymkode: 6d488...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kan ikke du gi deg med den ene setningen du gjenta og gjentar i alle tråder med en link i?

Anonymkode: e4e09...0f7

Desverre for deg så er vi flere som synes du er ute av stand til å forstå.

Anonymkode: bb3be...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Desverre for deg så er vi flere som synes du er ute av stand til å forstå.

Anonymkode: bb3be...637

På samme måte som dere ikke klarer å skille mellom anonymkodene. 0f7 er ikke HI. 

Anonymkode: b5b27...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Overhodet ikke! Influensavaksinen har jeg aldri fått bivirkninger med. Mens med koronavaksine så har fått kraftige blødningsforstyrrelser,feber,hodepine og generelt blitt i elendig form.

Anonymkode: 6d488...e65

Og jeg merker ingenting ved koronavaksinen, men er småpjusk etter influensavaksinen. 4. dose har vært nevnt flere ganger. Det er ingen overraskelse. Jeg har venninne som går på immundempende medisiner. Hun har alt fått dose 4.

Anonymkode: e39f0...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nettavisen.no/nyheter/fersk-studie-selv-mild-koronasykdom-oker-risikoen-for-hjertesykdom-betraktelig/s/12-95-3424244486

Hvis dette stemmer er det i hvertfall lurt å ta vaksiner for voksne. Med til sammen 16 ekstra hjerte eller hjerneslag det første året, pr 1000 smittet, uten vaksine skulle det bli noe i størrelsesorden 32.000 ekstra slag i Norge på et år om ingen vaksinerte seg. Bare det veier langt opp alle farer for bivirkninger av vaksinen vi har sett til nå.

Ja, jeg vet det kan være andre årsaker til tallene og at de er usikker, men at det i det heletatt fremkommer så stor sammenheng mellom gjennomgått korona og slag er skummelt.

Anonymkode: bdbca...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

https://www.dagbladet.no/nyheter/fhi-dette-blir-avgjorende/75381326

Dette ble kalt konspirasjonsteori tidligere. Men det kan altså bli aktuelt med dose fire av en vaksine som ikke virker mot varianten vi har nå. Hvorfor? 

Anonymkode: b5b27...169

Har du fått med deg at du kan legge dette på koronaforum? 

Anonymkode: c52a9...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at flere tror at dette var meningen fra begynnelsen. Det var ikke det. Det skulle settes en booster 2 for sikkerhets skyld. Så ble de overrasket over at det ikke var nok, så de måtte sette tredje dose. Da ble det snakket om at man muligens måtte ha 4.dose. Dere som er for her, dere har jo ikke fulgt med. Uavhengig av hvor mange doser dere må ta av andre vaksiner, så skulle to doser av denne holde. Det var hva man trodde i begynnelsen. Det "kompetente fagfolk" sa altså.

Konspirasjonsfolka så at 8 doser er bestilt. Alle lo av dem. Ei jeg kjenner også. Nå ler hun ikke lenger, og som hun sier "Alt jeg trenger å vite er om vi faktisk må ha 8 doser". Så hun har iallefall sluttet å være skråsikker og husker hva som ble sagt fra begynnelsen fra fagfolk og fra de som var mistenksomme allerede da. Når folk ikke tar inn over seg hva som er sant, så sier det egentlig mer enn nok. 

 

Anonymkode: c53c7...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To doser skulle holde. To doser har jeg fått. Så jeg har gjort mitt. For sikkerhetsskyld smalt jeg til med en covid-19 sykdom også. 
Men nå er det stopp for min del. 

 

Anonymkode: 415a1...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

https://www.dagbladet.no/nyheter/fhi-dette-blir-avgjorende/75381326

Dette ble kalt konspirasjonsteori tidligere. Men det kan altså bli aktuelt med dose fire av en vaksine som ikke virker mot varianten vi har nå. Hvorfor? 

Anonymkode: b5b27...169

Leste du linken du selv la ut?Det er vurdert (ikke bestemt) at eldre og andre med underliggende sykdommer kan få tilbud om en fjerde dose.Det gjelder ikke oss andre.Snakk om å lage storm i et vannglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (16 minutter siden):

Leste du linken du selv la ut?Det er vurdert (ikke bestemt) at eldre og andre med underliggende sykdommer kan få tilbud om en fjerde dose.Det gjelder ikke oss andre.Snakk om å lage storm i et vannglass.

Var det ikke sånn det startet med dose 1?

Anonymkode: 5f724...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (24 minutter siden):

Leste du linken du selv la ut?Det er vurdert (ikke bestemt) at eldre og andre med underliggende sykdommer kan få tilbud om en fjerde dose.Det gjelder ikke oss andre.Snakk om å lage storm i et vannglass.

Det er ikke aktuelt å tilby en "større del" av befolkningen NÅ.. hehe. Er det liksom ingen undring hos deg? 

Anonymkode: c53c7...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har kalt det konspirasjonsteori? Det er ikke en konspirasjonsteori om man tror på å måtte ta dose 4 eller ikke. Det å tro at staten vil ha dose 4 for å kontrollere oss er en konspirasjonsteori. 

Anonymkode: d4f68...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...