Gå til innhold

Er dere alle ute av hjemmekontoret nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vi! Hurra!

Anonymkode: 01315...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre slutt på hjemme/nakenkontor... 

Anonymkode: 40f02...117

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre slutt på hjemme/nakenkontor... 

Kan du velge deg tilbake innimellom?

Skrevet

Vi får velge selv. Som før korona. Nå har jeg et fullverdig kontor hjemme i motsetning til før korona. Da brukte jeg bare laptop. 

Anonymkode: 9544b...bcb

Skrevet

Nei, ikke helt. Jobber 2 dager og 3 dager på hjemmekontor annenhver uke. Vi skal fortsette med det i minst 14 dager til 

Anonymkode: 62182...390

Skrevet

Niks. Det vil si, all undervisning selvsagt på skolene, men all planlegging og alle møter hjemmefra. Jobber i stor kulturskole i stor kommune.

Anonymkode: 832ac...629

Skrevet

Vi kan velge fritt.

Anonymkode: fb101...137

Skrevet

Får velge :) Så en god miks.

Anonymkode: 3c921...bc3

Skrevet

Mannen min er fortsatt delvis på hjemmekontor, to dager i uken, men det var han før pandemien også.

Anonymkode: 717ae...e64

Skrevet

Vi kan velge, men arbeidsgiver ønsker at vi er mer på kontoret enn hjemme. Jeg er så glad for at vi kan komme tilbake på kontoret, samtidig som det er gull med mulighet for hjemmekontor. 

Skrevet

Ja dessverre. Har en grusom sjef så hjemmekontor var en befrielse.

Anonymkode: cdf6c...037

Skrevet

Ja, hurra... Det startet vi med i forrige uke. Nå er 1/3 av avdelingen hjemme med covid. Superhurra...

Anonymkode: 49a9f...8cc

Skrevet

Vi kan velge og vi velger begge 2 en kombinasjon. Noen dager velger vi at den som er hjemme får huset alene , det er helt nydelig .

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Vi kan velge og vi velger begge 2 en kombinasjon. Noen dager velger vi at den som er hjemme får huset alene , det er helt nydelig .

Hvis dere jobber er det vel irrelevant hvem ellers som er i huset? 

Anonymkode: 3bdf9...512

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis dere jobber er det vel irrelevant hvem ellers som er i huset? 

Det er godt å kunne ha huset for seg selv . Nå har man vært under samme tak i lang tid så det er noe med det å være alene . Selv om man jobber så ses man jo. 

Skrevet

Uheldigvis får vi en kollega tilbake nå, etter to år på hjemmekontor. Hun er et troll, og ingen synes det er kjekt at hun kommer på kontoret igjen. 

Hun måtte gjerne ha sittet på hjemmekontor, men det medfører bare så mye merarbeid for meg at jeg har sagt nei. 

Valget mellom to onder.....

Anonymkode: eafac...a9e

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det er godt å kunne ha huset for seg selv . Nå har man vært under samme tak i lang tid så det er noe med det å være alene . Selv om man jobber så ses man jo. 

Det er det jeg syns har vært best med hjemmekontor. Vi har sittet på hvert vårt rom, men tatt pauser sammen. Vi trives sammen og syns ofte at hverdagen kan bli litt for hektisk slik at det blir lite tid til bare oss. Å kunne spise lunsj, bare oss to, har vært utrolig fint og vi har hatt så mange gode samtaler. Det kommer jeg til å savne nå når vi stort sett kommer til å være på hver vår arbeidsplass. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Helt enig, er helt noe annet å være helt alene hjemme 😊

Skrevet

Ja. Endelig, sier jeg bare. Det var så stusselig å sitte på hjemmekontor på slutten at det ikke var til å holde ut. Jeg merker at effektiviteten og arbeidsgleden gikk opp flere hakk etter at vi alle sammen returnerte til kontoret. Hurra!

Skrevet

Ja, endelig! Vi har mulighet til noen dager i uken med hjemmekontor, men jeg tenker å benytte meg av det særs unntaksvis.

Anonymkode: 46f69...30b

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Kan du velge deg tilbake innimellom?

Håper det. Skal høre med sjefen. 

Skrevet

Jeg kan heldigvis velge. Jeg liker hjemmekontor best og må tvinge meg selv til å dra på jobben en dag eller to i uken.

Anonymkode: 2bf51...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...