Gå til innhold

Nrk har sluttet å bedrive god journalistikk. Hva er poenget med slike artikler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/norge/fhi-tilsette-far-drapstruslar-fra-vaksinefornektarar-1.15848204
 

Hvorfor driver de fremdeles med denne polariseringen av de uvaksinerte? Er de drøye 7% av den norske befolkning som ikke vil eller kan ta vaksinen en trussel mot dem personlig? Altså, å trekke likhetstegn mellom vaksinemotstandere og høyreekstreme når det dreier seg om mindre enn fem trusler… Det blir rett og slett for dumt.
Det blir som å si at Hitler brukte bukser, så da mener alle som bruker bukser det samme som han. 
Jeg mister snart tilliten til statskanalen vår når journalistikken er på dette nivået.

Anonymkode: 84d51...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

https://www.nrk.no/norge/fhi-tilsette-far-drapstruslar-fra-vaksinefornektarar-1.15848204
 

Hvorfor driver de fremdeles med denne polariseringen av de uvaksinerte? Er de drøye 7% av den norske befolkning som ikke vil eller kan ta vaksinen en trussel mot dem personlig? Altså, å trekke likhetstegn mellom vaksinemotstandere og høyreekstreme når det dreier seg om mindre enn fem trusler… Det blir rett og slett for dumt.
Det blir som å si at Hitler brukte bukser, så da mener alle som bruker bukser det samme som han. 
Jeg mister snart tilliten til statskanalen vår når journalistikken er på dette nivået.

Anonymkode: 84d51...db2

NRK forteller deg om hva som skjer. At du er uenig med virkeligheten er jo ikke deres problem.. 🙄

Anonymkode: ce57d...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som ikke er vaksinerte uten å være av de som tror på konspirasjoner eller er generellt imot vaksiner, blir nok lite synlige i denne sammenhengen. Noen av oss vil ikke stå frem fordi mange mister hodet når de hører at noen er uvaksinerte. Folk har jo blitt angrepet pga det også. Jeg gidder ikke å promotere at jeg er uvaksinert, og det er mye galskap som regjerer blant uvaksinerte. Jeg vet at flere har diagnoser blant disse, og det er helt tydelig at det preger en del av hva de uttrykker. De som truer er ganske sikkert blant disse. De er vel like få som de vaksinerte gærningene som angriper de som ikke har tatt vaksinen. 

Anonymkode: e2f24...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

https://www.nrk.no/norge/fhi-tilsette-far-drapstruslar-fra-vaksinefornektarar-1.15848204
 

Hvorfor driver de fremdeles med denne polariseringen av de uvaksinerte? Er de drøye 7% av den norske befolkning som ikke vil eller kan ta vaksinen en trussel mot dem personlig? Altså, å trekke likhetstegn mellom vaksinemotstandere og høyreekstreme når det dreier seg om mindre enn fem trusler… Det blir rett og slett for dumt.
Det blir som å si at Hitler brukte bukser, så da mener alle som bruker bukser det samme som han. 
Jeg mister snart tilliten til statskanalen vår når journalistikken er på dette nivået.

Anonymkode: 84d51...db2

Ettersom det er vaksinemotdtandere som har kommet med truslene er jo ganske naturlig å plassere dem i samme bås i denne sammenhengen. Det er ikke at folk ikke tar vaksinen zom kritiseres  men er son kommer med trusler.

Anonymkode: b8a4e...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ettersom det er vaksinemotdtandere som har kommet med truslene er jo ganske naturlig å plassere dem i samme bås i denne sammenhengen. Det er ikke at folk ikke tar vaksinen zom kritiseres  men er son kommer med trusler.

Anonymkode: b8a4e...d3f

Mange har blitt kritisert, fått høre at folk ønsker en død av korona. Mange vaksinerte som klarer å slenge dritt ja.

Anonymkode: faa8f...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt når vitenskapsfolk blir truet og forsøkt kneblet for å gjøre jobben sin. Dette er en viktig sak som bøt belyses, uansett hva du måtte mene om det. Hva ville du selv følt om du fikk drapstrusler på jobb? Ingen skal måtte oppleve det, og i alle fall ikke de som jobber for vårt felles beste. 

Anonymkode: 5db45...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, fikk dere enda noe mer å skrike om, så dere kan dra martyrkortet for ørtende gang her inne.
Jeg er fullt for at folk skal velge selv om de vil ta vaksinen eller ei, og har ikke noe i mot at folk velger noe annet enn meg. Men den buhu holdmingen som råder fra enkelte høylydte og særs aktive vaksinemotstandere her inne, gjør at jeg blir helt matt. At man kan få enhver artikkel til å dreie seg til at det er et angrep på uvaksinerte er bare helt utrolig,

Anonymkode: 72fd8...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jøss, fikk dere enda noe mer å skrike om, så dere kan dra martyrkortet for ørtende gang her inne.
Jeg er fullt for at folk skal velge selv om de vil ta vaksinen eller ei, og har ikke noe i mot at folk velger noe annet enn meg. Men den buhu holdmingen som råder fra enkelte høylydte og særs aktive vaksinemotstandere her inne, gjør at jeg blir helt matt. At man kan få enhver artikkel til å dreie seg til at det er et angrep på uvaksinerte er bare helt utrolig,

Anonymkode: 72fd8...e2a

Det er ingen vaksinemotstandere i denne tråden. Ro ned. 

Anonymkode: 14cb3...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jøss, fikk dere enda noe mer å skrike om, så dere kan dra martyrkortet for ørtende gang her inne.
Jeg er fullt for at folk skal velge selv om de vil ta vaksinen eller ei, og har ikke noe i mot at folk velger noe annet enn meg. Men den buhu holdmingen som råder fra enkelte høylydte og særs aktive vaksinemotstandere her inne, gjør at jeg blir helt matt. At man kan få enhver artikkel til å dreie seg til at det er et angrep på uvaksinerte er bare helt utrolig,

Anonymkode: 72fd8...e2a

Hva i all verden? Hvis det plager deg sånn, hvorfor er du her inne?

Anonymkode: 84d51...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...