Gå til innhold

Hvilke klær gir deg best selvtillit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv føler jeg meg alltid litt sikrere i røde klær har jeg funnet ut. Har en rød jakke jeg bruker når jeg har en dårlig dag og kanskje må prestere noe. Liker generellt å kle meg i jordfarger fordi jeg bruker litt iøynefallende smykker. Siste fordi jeg føler meg mye bedre med visse smykker, det første for ikke å bli for prangende. Jeg føler meg likevel i ekstra godt humør når jeg har fargerike klær. Hva føler du deg best med? 

Anonymkode: b3c9a...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntilsittende kjoler

Anonymkode: 4a20f...c21

Skrevet

Det kommer an på settingen. 
 På jobb får jeg mer selvtillit av å kle meg litt formelt og klassisk. Så da gjør jeg ofte det, spesielt i viktige møter eller hvis jeg skal prestere spesielt. 

Privat kommer det også an på. Men generelt får jeg ekstra selvtillit når jeg selv føler jeg ser bra ut, og det kan være i alt fra kjole til jeans. 

Anonymkode: 661a2...134

Skrevet

Kjoler og skjørt, gir meg klassisk og feminin silhuett.

Anonymkode: 71e01...b33

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Selv føler jeg meg alltid litt sikrere i røde klær har jeg funnet ut. Har en rød jakke jeg bruker når jeg har en dårlig dag og kanskje må prestere noe. Liker generellt å kle meg i jordfarger fordi jeg bruker litt iøynefallende smykker. Siste fordi jeg føler meg mye bedre med visse smykker, det første for ikke å bli for prangende. Jeg føler meg likevel i ekstra godt humør når jeg har fargerike klær. Hva føler du deg best med? 

Noe slikt altså?

6da1BLr.jpeg

Anonymkode: 8cf48...779

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Noe slikt altså?

6da1BLr.jpeg

Tropper man opp med noe sånt, så tenker jeg at fargen er uvesentlig :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Noe slikt altså?

6da1BLr.jpeg

Om et plagg noen gang har ropt PMS - hold deg unna, så er det dette 😂

Skrevet

Jeg føler meg absolutt mest vel i klær med farger som gjør meg glad. Det er ikke alltid de fargene som kler meg best, men jeg har noen plagg som jeg griper til når jeg kjenner at denne dagen trenger litt ekstra energi, og det er alltid sterke, varme farger. 

Skrevet

Jeg føler meg best i bluser og kjoler med litt utringning. Da får jeg flashe kløften min.

Hvis buksene eller skjørtene har såkalt «dråpeform» tar jeg meg bra ut. Da virker jeg slank.  

Anonymkode: c12e6...743

Skrevet

Er mest glad i omslagskjoler, gjerne i farger. Jeg er både lav og overvektig, men har ganske smal midje, så jeg ser jo best ut da den blir fremhevet. 

Anonymkode: c607c...631

Skrevet

fine kjoler og treningsklær :)

Anonymkode: a6b11...c42

Skrevet

Turbukse, tencel t-skjorte og fjellsko

Anonymkode: f9614...7b0

Skrevet

Høye hæler, tettsittende blyantkjole og smykker. 

Skrevet
VeslePesle skrev (7 minutter siden):

Høye hæler, tettsittende blyantkjole og smykker. 

Hvor ofte går du sånn?

Anonymkode: 96fc2...331

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvor ofte går du sånn?

Altså ikke for å kritisere, ser at det ble litt feil, men lurer fordi jeg ikke synes jeg har anledninger til sånne klær.

Skrevet

Jeg føler meg best i friske farger og kjoler, går sånn både på jobb og til fest. Skal jeg på date ender jeg ofte med svart, føler meg nok litt mer sexy da. 

Anonymkode: 0e34e...c7e

Skrevet

Klær som skiller seg litt ut, gjerne noe innen retro/vintage. Er det i tillegg kjoler som er litt tettsittende eller plagg som fremhever formene mine (som jeg er fornøyd med:) så er det ett ekstra pluss😊

Anonymkode: 6ff33...34b

Skrevet

Må nesten si naken...

Anonymkode: 71146...b36

Skrevet

Litt flåsete, sikkert, men klær som kler fasongen min. Bukser,  jeans, som går omtrent akkurat til navlen slik at de skaper en illusjon av at magen min er litt flatere enn den er. Topper med litt utringning og som ikke er for vide og store, men heller ikke ettersittende. Jeg har store og høye bryster og timeglassfasong, men også litt for mange kilo akkurat nå, så topper som sitter litt tett rundt brystene, men så henger rett ned under, skaper også en illusjon av at midjen min er litt smalere enn den egentlig er. Så jeg framhever altså hofter, pupper og en innsvinget midje som egentlig er noe større enn det virker som. Ellers liker jeg ikke så godt oppmerksomhet, så jeg kler meg i nøytrale farger for det meste. Mye hvitt, beige og svart.

Anonymkode: 259ff...486

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Litt flåsete, sikkert, men klær som kler fasongen min. Bukser,  jeans, som går omtrent akkurat til navlen slik at de skaper en illusjon av at magen min er litt flatere enn den er. Topper med litt utringning og som ikke er for vide og store, men heller ikke ettersittende. Jeg har store og høye bryster og timeglassfasong, men også litt for mange kilo akkurat nå, så topper som sitter litt tett rundt brystene, men så henger rett ned under, skaper også en illusjon av at midjen min er litt smalere enn den egentlig er. Så jeg framhever altså hofter, pupper og en innsvinget midje som egentlig er noe større enn det virker som. Ellers liker jeg ikke så godt oppmerksomhet, så jeg kler meg i nøytrale farger for det meste. Mye hvitt, beige og svart.

Anonymkode: 259ff...486

Det er jo ikke flåsete. Vi blir jo påvirket av det vi kler oss i, så det er jo greit å kle seg i det man trives best i. 

Skrevet

I bunad har jeg god selvtillit. 

Ellers legger jeg nok stor vekt på at klær skal være komfortable og funksjonelle. 

Anonymkode: 724a7...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...