Gå til innhold

Nå kommer sannheten frem


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

«Det sier seg selv» er ikke fasiten. 
Hva er det du vil jeg skal svare på? Påstanden din om at jeg føler meg som Svein Østvik? 
Nei, jeg tror ikke at du tar en fornuftig og kalkulert valg fordi «du tenker selv.» Jeg tror at du, og veldig mange andre, er ubevisst påvirket av blant annet medienes skremsel og feilaktige, manipulerende tall om antall smittede og døde. Aldri, aldri, aldri har jeg sett etnisk norske mennesker bruke munnbind i norske byer før korona. Aldri. Kun japanere og andre asiatiske turister som ikke vet bedre. 
Jeg er ingen rebell slik du påstår, men jeg syns det er forferdelig trist å se folk manipuleres til en ha en ubegrunnet frykt for et virus som for de aller fleste ikke er farlig. Ikke kom her og påstå at vi ikke er blitt pumpet fulle i alle nyhetskanaler til å tro det. Det er blitt avholdt mer enn 120 pressekonferanser, og hver eneste dag har vi blitt presentert tall som det nå viser seg har vært feil. Jeg tror ikke noe på at du og hele Norges befolkning «visste at tallene var misvisende.» Nix. 

Anonymkode: 32a84...f87

Du tror og du har ikke sett er ikke dermed sagt at det er sånn det er. At du ikke har sett meg er helt naturlig. Jeg har antakelig ikke sett deg heller. Folk fles leser aviser, og gjennom hele pandemien har avisene skrevet at det er en forskjell på dødsfall av og med covid. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som ikke har visst om dette. 

Anonymkode: 36e0c...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

De fleste søker ikke opp detaljer, har jeg opplevd. Myndighetene har blant annet i sine kalkulasjoner lagt til grunn tall for døde både AV og MED, noe som ikke er helt korrekt hvis man skal anvende smittevernloven etter sin ordlyd. 

Anonymkode: 65019...dcc

De fleste søker ikke opp tall fordi de ikke er redde eller skremte. De som er redde er de som søker opp tall. Er man redd for noe, så leser man alt og sluker alt rått. Dette er grunnen til at en dame i USA kan hevde at alle med makt er reptiler fra en annen planet og får 20 000 følgere. Fordi enkelte er redde, og redde mennesker er lette å påvirke. De aller fleste tar tall med knusende ro, og føler ikke behov for å søke opp detaljerte tall. Likevel vet de aller fleste at tallene gjelder både med og av

Anonymkode: 36e0c...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De fleste søker ikke opp tall fordi de ikke er redde eller skremte. De som er redde er de som søker opp tall. Er man redd for noe, så leser man alt og sluker alt rått. Dette er grunnen til at en dame i USA kan hevde at alle med makt er reptiler fra en annen planet og får 20 000 følgere. Fordi enkelte er redde, og redde mennesker er lette å påvirke. De aller fleste tar tall med knusende ro, og føler ikke behov for å søke opp detaljerte tall. Likevel vet de aller fleste at tallene gjelder både med og av

Anonymkode: 36e0c...b93

Det er sikkert derfor en tenåring ble dyttet hardt på et kjøpesenter av en voksen mann, fordi tenåringen manglet maske. Og det er sikkert derfor det har pågått storstilt hets av uvaksinerte i lang tid. Fordi "de fleste tar ting med knusende ro". Ja, særlig.

Anonymkode: 65019...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

De fleste søker ikke opp tall fordi de ikke er redde eller skremte. De som er redde er de som søker opp tall. Er man redd for noe, så leser man alt og sluker alt rått. Dette er grunnen til at en dame i USA kan hevde at alle med makt er reptiler fra en annen planet og får 20 000 følgere. Fordi enkelte er redde, og redde mennesker er lette å påvirke. De aller fleste tar tall med knusende ro, og føler ikke behov for å søke opp detaljerte tall. Likevel vet de aller fleste at tallene gjelder både med og av

Anonymkode: 36e0c...b93

Jeg vet ikke om jeg gidder å diskutere med deg lenger. «Folk tar tallene med knusende ro?» Vi lever åpenbart i to forskjellige verdener. 
Vi er blitt presentert manipulerte tall, ferdig snakka.

Anonymkode: 32a84...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er sikkert derfor en tenåring ble dyttet hardt på et kjøpesenter av en voksen mann, fordi tenåringen manglet maske. Og det er sikkert derfor det har pågått storstilt hets av uvaksinerte i lang tid. Fordi "de fleste tar ting med knusende ro". Ja, særlig.

Anonymkode: 65019...dcc

Fordi en idiot klikket, så er alle redde og manipulert? Jeg har aldri blitt hetset fordi jeg er uvaksinert. Ikke av folk jeg kjenner i alle fall. Kun her på forumet av ekstreme vaksineforkjempere. De fleste bryr seg ikke om det lenger heller.

Men så står jeg ikke og skriker og påstår at de vaksinerte eller de som bruker munnbind er manipulerte heller. Jeg er oppdratt med vett til å la andre ta egne valg uten å gjøre det til min missjon å omvende dem.

Anonymkode: 36e0c...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg gidder å diskutere med deg lenger. «Folk tar tallene med knusende ro?» Vi lever åpenbart i to forskjellige verdener. 
Vi er blitt presentert manipulerte tall, ferdig snakka.

Anonymkode: 32a84...f87

De aller fleste vet at det er tall for både av og med. Ja, vi lever nok i forskjellige verdener. Du lever i en der du leter etter en sannhet som ikke finnes

Anonymkode: 36e0c...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

De aller fleste vet at det er tall for både av og med. Ja, vi lever nok i forskjellige verdener. Du lever i en der du leter etter en sannhet som ikke finnes

Anonymkode: 36e0c...b93

Gjør jeg? Akkurat nå inne på skravle: 

Er ikke hun redd, kanskje?

Anonymkode: 32a84...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Gjør jeg? Akkurat nå inne på skravle: 

Er ikke hun redd, kanskje?

Anonymkode: 32a84...f87

Joda. Og jeg har ikke skrevet at ingen er redde. Men de fleste er redde. Samme som at det finnes få av dine meningsfeller, men de finnes. De aller fleste er ikke dine meningsfeller

Anonymkode: 36e0c...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er galt med den overskriften?

Anonymkode: 7d201...62d

DDA9B1D3-230C-4F09-816A-6809D372855C.thumb.png.0832c7a5919bffd99eddd5788c35610e.png
 

«Døde med corona» 
Nei, han døde av et fall og hadde tilfeldigvis rester av corona i kroppen etter å ha vært smittet i desember. Misvisende. 

Anonymkode: 32a84...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

DDA9B1D3-230C-4F09-816A-6809D372855C.thumb.png.0832c7a5919bffd99eddd5788c35610e.png
 

«Døde med corona» 
Nei, han døde av et fall og hadde tilfeldigvis rester av corona i kroppen etter å ha vært smittet i desember. Misvisende. 

Anonymkode: 32a84...f87

Men det er jo en annen overskrift enn den du linket til og sa var misvisende, noe den ikke er.

Anonymkode: 7d201...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...