Gå til innhold

Har jeg rett på lønn den uken likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har en dagmammajobb der vi har en fast avtalt månedslønn,har jeg rett på lønn de dagene foreldrene sitter i isolasjon også? Tviler på at de er enig i dette så tenkte å høre hva dere tenker. Det er snakk om nesten en uke.

Anonymkode: 98c17...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett på lønn. Tilbudet er der og ansettelsen av deg gjelder selv om de ikke benytter seg av tilbudet. 
Barnehager gir ikke akkurat avslag i regninga for de dagene ungene er syk eller har fri. 

Anonymkode: ee8fc...5c2

Skrevet

Du er jo tilgjengelig, det er de som ikke benytter tjenesten de betaler for. Så jeg tenker at avtalen gjelder, og månedslønn er månedslønn. 
Medlemskap på treningssenter koster det samme uansett om du trener eller ligger på sofaen. 

Anonymkode: f6be3...5e3

Skrevet

Ja, så lenge det ikke er avtalt ferie, så mener jeg du skal ha lønn. Du har jo vært disponibel for dem, ikke kunnet gjøre andre planer. At de plutselig blir smittet og må i isolasjon endrer ikke noe, de må betale likevel.

Anonymkode: 6c3a1...f3c

Skrevet

Selvfølgelig har du det. De leier en tjeneste av deg, om de bruker den eller ikke kan du ikke styre, men du holder av tiden til dem og de må da også betale.

Anonymkode: e648f...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...