Gå til innhold

Dere som har 8-10 års ansiennitet på arbeidsplassen din..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere gått opp i lønn fra dere startet til nå, 8-10 år senere? 

Noen som vet hvor mye som er gjennomsnittlig å øke i lønn når man er over lengre tid på samme plass i ca samme stilling hele veien? 

Anonymkode: 8c53a...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo generell lønnsvekst i tillegg til ansiennitetshopp, og lønnen er jo ulik i ulike yrker også. Jeg begynte vel på rundt 400 k i året og har nå 550 k i året. 

Anonymkode: 3c639...e22

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nå er det jo generell lønnsvekst i tillegg til ansiennitetshopp, og lønnen er jo ulik i ulike yrker også. Jeg begynte vel på rundt 400 k i året og har nå 550 k i året. 

Hvilken type stilling er det du har? Går du opp litt hvert år eller har du lønnsforhandlinger? 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvilken type stilling er det du har? Går du opp litt hvert år eller har du lønnsforhandlinger? 😊

Det er vel en jevnlig oppgang på rundt 11 000 kr i året, pluss/minus, med noen år der det er større hopp. Altså normal lønnsvekst. Så får man en 12 000 kr-ish når man har ansiennitetshopp i starten. Jeg har tariffavtale, ikke lønnsforhandlinger. Er lærer.

Skrevet

Jeg har økt både utdannelse og ansiennitet, så husk på det. Jeg startet med 379.000 og har nå 569.000.

Anonymkode: 8d579...65c

Skrevet

Jeg har over 10 års ansiennitet på samme arbeidsplass, og 4 år på en annen arbeidsplass med samme profil. Jeg har ikke hatt noen individuelle tillegg på fire år.

Anonymkode: b6193...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...