Gå til innhold

Min drømmemann - en utopi..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 40-åra, skilt, har barn med to forskjelige menn, bare det yngste barnet bor fortsatt hjemme. 

Trives egentlig veldig godt som singel, har stort behov for alenetid. Men av og til kommer jo den tanken om at det hadde vært fint å ha noen. ❤️ Men etter erfaringer med diverse menn, tror jeg nå at jeg har aaaalt for store krav. Eller... Kanskje egentlig ikke, men drømmer i alle fall om den perfekte forelskelsen, og en mann som behandler meg som om jeg er den mest fantastiske kvinnen på jord!! En mann som ordner opp, er handy, gir meg gaver eller blomster bare fordi det er en helt vanlig tirsdag, en som jeg kan passe perfekt sammen med på alle måter. 

Tror nok at det behovet mitt for å bli "oppvartet" kommer etter mange år med problemer med barna, mye oppfølging, og en eks som var så lite selvstendig at han var totalt avhengig av meg! (Ja da, følte meg kvalt etter hvert!!)

Finnes det sånne menn?

Er det noen som har det sånn, i virkeligheten?

Bare noen tanker en sen kveld. 😉 

Anonymkode: b9e24...0c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er i midten av 40-åra, skilt, har barn med to forskjelige menn, bare det yngste barnet bor fortsatt hjemme. 

Trives egentlig veldig godt som singel, har stort behov for alenetid. Men av og til kommer jo den tanken om at det hadde vært fint å ha noen. ❤️ Men etter erfaringer med diverse menn, tror jeg nå at jeg har aaaalt for store krav. Eller... Kanskje egentlig ikke, men drømmer i alle fall om den perfekte forelskelsen, og en mann som behandler meg som om jeg er den mest fantastiske kvinnen på jord!! En mann som ordner opp, er handy, gir meg gaver eller blomster bare fordi det er en helt vanlig tirsdag, en som jeg kan passe perfekt sammen med på alle måter. 

Tror nok at det behovet mitt for å bli "oppvartet" kommer etter mange år med problemer med barna, mye oppfølging, og en eks som var så lite selvstendig at han var totalt avhengig av meg! (Ja da, følte meg kvalt etter hvert!!)

Finnes det sånne menn?

Er det noen som har det sånn, i virkeligheten?

Bare noen tanker en sen kveld. 😉 

Åååååh, en sånn mann vil jeg også ha! 😊 Hvis du finner han og han har en bror så si i fra!

Jeg synes ikke du høres urealistisk ut.

Anonymkode: 806db...0b7

Skrevet

Jeg fant ham!

Da var jeg 38. Han ga meg kaffe på senga og dullet med meg, ba meg legge meg på sofaen hvis jeg så trøtt ut og kom med overraskelser bare for å glede meg. 

Men han lever ikke lenger nå.

Anonymkode: db982...1a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg fant ham!

Da var jeg 38. Han ga meg kaffe på senga og dullet med meg, ba meg legge meg på sofaen hvis jeg så trøtt ut og kom med overraskelser bare for å glede meg. 

Men han lever ikke lenger nå.

Så fantastisk at sånne finnes! ❤️ 

Du har nok mange gode minner som er gode å tenke tilbake på. ❤️ 

Skrevet

Jeg har en sånn, så de finnes! Se etter en med mange søstre, de har ofte lært hvordan kvinner skal behandles 😉

Anonymkode: f128d...7f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Så fantastisk at sånne finnes! ❤️ 

Du har nok mange gode minner som er gode å tenke tilbake på. ❤️ 

Ja, dem lever jeg på ennå. Resten av livet, antar jeg! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, dem lever jeg på ennå. Resten av livet, antar jeg! 

❤️❤️❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...