Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Og mange tanker? Råd! Anonymkode: b79d2...029
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Deler tankene med noen som står meg nær. Går en tur. Oppsøk hjelp om du tenker at det kan være klokt. Varm klem Anonymkode: d9d53...40c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Ser på videoer av Arabere. Hester altså. Kan sitte å se på dem i timesvis, og gjerne når de traver eller galopperer lykkelig rundt. De er verdens vakreste dyr Ellers ser jeg på videoer av morsomme barn, fine koselige familiefilmer, og hører på musikk kanskje. Gå en tur kan hjelpe, eller spise god mat. Bare gjøre noe oppmuntrende eller hyggelig. Anonymkode: 3aede...5da
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Trener! Det flytter fokus. Anonymkode: 26a65...251
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Går tur. Leser bok. Er med ungene eller venner. Hører podcast. Anonymkode: e3ffc...0f5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Går tur, og gjerne i område hvor det går en del andre. Jeg får nok energi av andre mennesker. Eller gå ved vann. Lese bøker, se film og serier. Prate med en venninne. Jeg sliter en del nå, men er nå og så fysisk syk, at jeg orker ikke så mye annet enn å ligge i sofaen og se serier. Og det er frustrerende. Anonymkode: 27988...911
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 Da ringer jeg noen nær meg. Veldig ofte pappa eller lillebror. Anonymkode: d42c7...f19
MammantilNurket Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 Noen ganger får jeg vanskelige saker på jobb - vanskelige i den forstand at jeg møter barn og voksne som har det vanskelig og vondt. Som regel klarer jeg å legge det igjen på jobb, men ikke alltid. Jeg kobler av med kvalitetstid med mann og barn, ringer mamma og skravler, er sammen med venninner (vi bor nærme hverandre og kan lett komme innom på en rask kaffe), meditasjon, leser bok, tar varmt bad, ser «kake-videoer» på YouTube (hvor de lager sånne fancy kaker som ser ut som blomsterpotter og slikt), ser sminkevideoer, klappe katt, drikke noe varmt, ta et lite glass vin og/eller se på «Lege-serier». Dersom det er skikkelig ille og jeg ikke får sove har jeg fått Valergan av legen min. Tar dem sjeldent, men der gir en viss ro at jeg har dem og kan bruke dem om jeg trenger.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 Ikke dyrke tankene, men heller drukne dem i handling. F eks er hagearbeid høyt oppe. Anonymkode: 12ea6...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå