Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg har hjemmekontor. Mannen er for det meste fysisk på jobb, men i morgen skal han ha hjemmekontor. Vi begge har opp til 1,5 timer trening i arbeidstiden i uken noe ingen av oss har brukt noe av til nå denne uken. Så når sitter jeg å leker litt med tanken om kanskje ta en litt lengre lunsjpause i morgen på soverommet og skal/skal ikke kalle det trening i arbeidstiden Anonymkode: 82d5d...55e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 I så fall har jeg trent 3 ganger denne uka😅 Anonymkode: 2d5ea...ac1
ma(G)ma med to små :) Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Ja, det tenker jeg at dere kan gjøre med god samvittighet☺️ Man forbrenner kanskje ikke like mange kcalorier ved sex som ved hard trening, men det er minst like bra for både kropp og sinn☺️👍🏻
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Jeg har avstandsforhold og dersom det går noen uker mellom vi møtes og har sex så kjennes det i hele kroppen etter økten vår. Jeg blir virkelig støl 🤪😅 Så da skjønner dere jeg ligger ikke bare og skrever da.... 😛 Men kaller det ikke trening likevel da, men hyggelig aktivitet eller mosjon 😁 Anonymkode: c677a...2f6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg har avstandsforhold og dersom det går noen uker mellom vi møtes og har sex så kjennes det i hele kroppen etter økten vår. Jeg blir virkelig støl 🤪😅 Så da skjønner dere jeg ligger ikke bare og skrever da.... 😛 Men kaller det ikke trening likevel da, men hyggelig aktivitet eller mosjon 😁 Anonymkode: c677a...2f6 Det å ikke være stille er egentlig litt av bakgrunnen for å ha lyst til det Husker ikke sist vi ikke måtte være stille siden ungene var hjemme.... Anonymkode: 82d5d...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå