Gå til innhold

Unødvendig flytting til koronaforum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må si jeg blir oppgitt over at innlegget «Har du lagt på deg under pandemien» ble flyttet til Koronaforumet.

Jada - pandemi ble nevnt, men det handler ikke om Covid utover det. Hadde jeg skrevet «Har du lagt på deg de siste årene» hadde det blitt stående
 

Det er ikke nødvendig å sile ut alt relatert til effekter av de siste to årene. Vi har alle levd i pandemien og erfaringer vi har gjort disse årene kan derfor sies å ha tilknytning til Covid.
 

I mine øyne er det vaksine, tester, nasjonale regler osv som kan oppleves irrelevant for dem som ikke ønsker å diskutere pandemi, så her syns jeg dere bommet.

HI fra pandemi-livsstils-innlegget

Anonymkode: bfd3f...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er uenig. Alt som handler om covid på noen måte hører hjemme i det forumet.

Jeg er glad vi slipper disse trådene på forsiden.

Anonymkode: 2896b...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er uenig. Alt som handler om covid på noen måte hører hjemme i det forumet.

Jeg er glad vi slipper disse trådene på forsiden.

Anonymkode: 2896b...aa2

Så da kan jeg jo bare ta bort «pandemi» fra innlegget og poste det på nytt da.. 

HI

Anonymkode: bfd3f...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Så da kan jeg jo bare ta bort «pandemi» fra innlegget og poste det på nytt da.. 

HI

Anonymkode: bfd3f...0c2

Da handler det jo fortsatt om pandemien. "Har du lagt på deg i løpet av de siste to årene", handler om, "har du lagt på deg på grunn av den pandemien vi har vært gjennom".

Anonymkode: 2896b...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Da handler det jo fortsatt om pandemien. "Har du lagt på deg i løpet av de siste to årene", handler om, "har du lagt på deg på grunn av den pandemien vi har vært gjennom".

Anonymkode: 2896b...aa2

Er det du som bestemmer det? Så lenge det ikke er du som lager innlegget, vet du ingenting om det. 

Anonymkode: d3d36...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da handler det jo fortsatt om pandemien. "Har du lagt på deg i løpet av de siste to årene", handler om, "har du lagt på deg på grunn av den pandemien vi har vært gjennom".

Anonymkode: 2896b...aa2

Jaja, hvis det virkelig er så snevert at man parkerer et innlegg på et irrelevant underforum fordi man snakker om noe som har skjedd i løpet av pandemien, så værsågod.

Går helt fint, syns bare det er en helt grei ting å komme med konstruktiv kritikk - om de ønsker det på dette forumet da.. 

HI

Anonymkode: bfd3f...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jaja, hvis det virkelig er så snevert at man parkerer et innlegg på et irrelevant underforum fordi man snakker om noe som har skjedd i løpet av pandemien, så værsågod.

Går helt fint, syns bare det er en helt grei ting å komme med konstruktiv kritikk - om de ønsker det på dette forumet da.. 

HI

Anonymkode: bfd3f...0c2

Ikke i løpet av, men på grunn av.

Anonymkode: 2896b...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel at innlegg som har med covid å gjøre, selv om det bare nevnes i en bisetning har en tendens til å spore av i koronakrangel på en eller annen måte, selv om det ikke var hi sin intensjon.

Anonymkode: 7b6db...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ikke i løpet av, men på grunn av.

Anonymkode: 2896b...aa2

Dette er jo tydeligvis en kampsak for deg. Så jeg får gi deg den, og heller bruke tida på å komme i form 😊 
 

HI

Anonymkode: bfd3f...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Greia er vel at innlegg som har med covid å gjøre, selv om det bare nevnes i en bisetning har en tendens til å spore av i koronakrangel på en eller annen måte, selv om det ikke var hi sin intensjon.

Anonymkode: 7b6db...26d

Men da kan de vente til det har skjedd. Ingen i innlegget nevnte pandemien aktivt - kommentarene gikk på hvorvidt de den siste tiden hadde klart å holde seg i form eller ikke - og noen tips.

Hadde det vært annerledes om jeg skrev: «Noen som har lagt på seg på hjemmekontor?» For det var fokuset i de fleste innleggene.,

Uansett. Det går helt greit. Jeg bare irriterer meg over alle typer militante sort-hvitt handlinger.

HI

Anonymkode: bfd3f...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at den kan ha bitt flyttet over litt unødvendig ja. Jeg tar ett jafs av gangen og flytter over alle tråder som har tema korona når jeg er innom.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Jeg ser nå at den kan ha bitt flyttet over litt unødvendig ja. Jeg tar ett jafs av gangen og flytter over alle tråder som har tema korona når jeg er innom.

Admin

Så fint at du kommenterte på saken 😊 Full forståelse for at det kan gå fort i svingene!

HI

Anonymkode: bfd3f...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (3 timer siden):

Jeg ser nå at den kan ha bitt flyttet over litt unødvendig ja. Jeg tar ett jafs av gangen og flytter over alle tråder som har tema korona når jeg er innom.

Admin

Da burde den jo flyttes tilbake til anonymforumet.

Anonymkode: 7b6db...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3.2.2022 den 13.14):

Da burde den jo flyttes tilbake til anonymforumet.

Anonymkode: 7b6db...26d

Tråden er blitt flyttet tilbake :)

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.2.2022 den 23.14):

Ikke i løpet av, men på grunn av.

Anonymkode: 2896b...aa2

Ingen blir feite på grunn av covid. De blir det på grunn av mat og stillstand. Så det er noe annet.

Anonymkode: 15032...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...