Gå til innhold

Har du lagt på deg i pandemien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det er litt vanskelig å få til kondisjonstrening inne, har du noen tips? Jeg kan ikke gjøre jumping jacks eller bruke hoppetau fordi da pisser jeg meg helt ut (svak bekkenbunn).

Anonymkode: 33ce0...f26

Hva med burpees uten hopp? Det er supereffektivt for å få opp pulsen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tante grusom master of law skrev (10 minutter siden):

Hva med burpees uten hopp? Det er supereffektivt for å få opp pulsen. 

Du kan feks kjøre hiit-intervaller med det. 50 sek burpees, og 10 sek pause. Kjør det fire ganger, så ett minutts pause. Hold på slik så lenge du klarer. Du kan også legge til andre øvelser i rundene, feks sit downs. 

Skrevet
tante grusom master of law skrev (16 minutter siden):

Du kan feks kjøre hiit-intervaller med det. 50 sek burpees, og 10 sek pause. Kjør det fire ganger, så ett minutts pause. Hold på slik så lenge du klarer. Du kan også legge til andre øvelser i rundene, feks sit downs. 

Hva er burpees uten hopp? Hvordan utføres de? Og får man ikke melkesyre hvis man starter med styrkeøvelser uten ordentlig oppvarming? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva er burpees uten hopp? Hvordan utføres de? Og får man ikke melkesyre hvis man starter med styrkeøvelser uten ordentlig oppvarming? 

Her er en forklaring hva det er:

Du kan fint starte rett på burpees, bare kjøre noen rolige runder først. Eller så kan du kjøre litt lette knebøy og slikt for å varme opp kroppen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er litt vanskelig å få til kondisjonstrening inne, har du noen tips? Jeg kan ikke gjøre jumping jacks eller bruke hoppetau fordi da pisser jeg meg helt ut (svak bekkenbunn).

Har du trapper?? Da minste var liten så løp jeg opp og ned trappa mens hun sov når det var kaldt. Drit kjedelig men veldig effektivt. 😂

Anonymkode: b4c83...c8a

Skrevet

Holdt vekta stabil lenge, men fikk etter hvert tilbakefall av spiseforstyrrelsen. Gått ned 11 kg siden august, så det er ikke såå ille, men likevel merkbart. 

Anonymkode: 85749...2d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Test Livegym.no - 50 kr per måned. Mange kondisjonstreninger der ved hjelp av Tabata-trening. Enkle, effektive og morsomme. Trenger ikke mye gulvplass heller 🙂

Anonymkode: e080d...afb

Skrevet

Takk for alle svar.

Må si jeg blir oppgitt over at dette innlegget ble flyttet til Koronaforumet.

Jada - pandemi ble nevnt, men det handler ikke om Covid utover det.

Det er ikke nødvendig å sile ut alt relatert til effekter av de siste to årene

HI 

Anonymkode: dd2df...5ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Test Livegym.no - 50 kr per måned. Mange kondisjonstreninger der ved hjelp av Tabata-trening. Enkle, effektive og morsomme. Trenger ikke mye gulvplass heller 🙂

Anonymkode: e080d...afb

Jeg har medlemskap der, og må nå begynne å bruke det 😅😅

HI

Anonymkode: dd2df...5ed

Skrevet

Nei, har gått ned. Vært sinnsykt stress på jobb, med endringer hele tiden. Mister sultfølelsen når jeg stresser. 

Anonymkode: c267f...149

Skrevet

Jeg er feit, ja! 102 kg mot 96 før. Var feit da også. 
Slanker meg ikke, men trener. Vil være sprek og feit, ikke slapp og feit.

Anonymkode: 5695b...5a9

Skrevet

Tror ikke det. Veide meg i går. Har ikke veid meg på flere måneder og nå er jeg 34 uker gravid. Veide det samme som før jeg ble gravid. 

Anonymkode: 2ca56...590

Skrevet

Gått ned 30 kg. Kun ved kaloriunderskudd. 

Anonymkode: f0f01...bec

Skrevet

Ja! Brukte str XS før pandemien,å nå er jeg gått opp til størrelse small i alle klær. Så gikk opp en del kilo. Men nå ble jeg alvorlig deptimert og fikk angst;så har jeg rast ned til 42 kg.

Anonymkode: bda6a...329

Skrevet

Jeg har slanket meg 30 kg🙌

Anonymkode: ff0ff...a3b

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja! Brukte str XS før pandemien,å nå er jeg gått opp til størrelse small i alle klær. Så gikk opp en del kilo. Men nå ble jeg alvorlig deptimert og fikk angst;så har jeg rast ned til 42 kg.

Anonymkode: bda6a...329

Så leit å høre! Får du god hjelp?

Anonymkode: ff0ff...a3b

Skrevet

Gått ned ca 15 kg. Mye mer stress og lite tid til mat på hjemmekontor. Har stabilisert seg nå i det minste, har begynt å trene 3 gr i uka for å stabilisere kroppen 

Anonymkode: 3dcf1...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...