Gå til innhold

Det man ikke kan få…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en snill mann.
Før jeg møtte han hadde jeg en venn som jeg også av og til hadde sex med.Vi har enda kontakt(vi har vært venner siden vi var barn), men har selvfølgelig ikke sex nå.

Jeg savner det.Jeg savner han, den fine kontakten vi hadde og hvordan sexlivet vårt var sammen.Vi var ett.Veldig trygge på hverandre.

Han savner også det, og ikke bare sex’en. Han sa rett ut til meg her en dag at det er en ting han angrer på i livet sitt og det var at han ikke hadde fridd til meg før.

Følelsene er gjensidige. Det har det egentlig alltid vært. 
Jeg og mannen min funker bra sammen, men har ikke helt det vi har.
Det er lov å ha fantasier, men jeg føler han her ble»the one who got away…..».

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, kanskje høre om noen andre har følt på det samme?

Anonymkode: 6bfc2...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den andre siden har så grønt gress...

Anonymkode: 58837...e01

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Den andre siden har så grønt gress...

Anonymkode: 58837...e01

Det har alltid vært grønt der….🥺

Skrevet

Han kan jo umulig være drømmeprins når han tydeligvis har sett deg bli sammen med en fyr, planlegge bryllup og bygge et liv sammen med ham og allikevel aldri fikk ut fingeren da det faktisk var en enklere ting å "få" deg. Veldig lett å i etterkant male seg selv i et rosenrødt, romantisk lys av det som kunne vært. Til og med helt uten risiko siden du ikke har tenkt til å gå fra mannen. 

Altså, jeg er skjønner at det er lett å romantisere et liv man ikke har, men hjelper det? Eller er det mer fornuftig bruk av tiden å vanne gresset der du er? Spesielt hvis du ikke har tenkt til å gå. 

Skrevet

Kjempegreit for han å si dette nå - så slipper han å faktisk fri.

Slutt å drømme.. 

Anonymkode: 4c862...0ad

Skrevet
topaz skrev (20 minutter siden):

Han kan jo umulig være drømmeprins når han tydeligvis har sett deg bli sammen med en fyr, planlegge bryllup og bygge et liv sammen med ham og allikevel aldri fikk ut fingeren da det faktisk var en enklere ting å "få" deg. Veldig lett å i etterkant male seg selv i et rosenrødt, romantisk lys av det som kunne vært. Til og med helt uten risiko siden du ikke har tenkt til å gå fra mannen. 

Altså, jeg er skjønner at det er lett å romantisere et liv man ikke har, men hjelper det? Eller er det mer fornuftig bruk av tiden å vanne gresset der du er? Spesielt hvis du ikke har tenkt til å gå. 

Han har prøvd, men det har ikke vært enkelt på hver vår kant….😔Livet skjer.

Jeg føler(arrester meg ikke), at han er mann nr.2…han er jo også i livet mitt og han vet minst like mye om meg som mannen min.Jeg føler meg like trygg.

Ja, jeg vanner gresset, men vet ikke om det vokser mer….

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg føler(arrester meg ikke), at han er mann nr.2…han er jo også i livet mitt og han vet minst like mye om meg som mannen min.Jeg føler meg like trygg.

Gjør mannen din en tjeneste - velg kameraten din. Eller velg han bort. Utrolig dårlig gjort å drive å sverme sånn som det over lang tid.

Jeg har vært i samme situasjon som deg. Jeg valgte å kutte all kontakt. Og gjett hva? Han har sannsynligvis glemt meg nå når han fikk muligheten. Og ja.. han var også min beste venn som angret som en hund for at han ikke valgte meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Gjør mannen din en tjeneste - velg kameraten din. Eller velg han bort. Utrolig dårlig gjort å drive å sverme sånn som det over lang tid.

Jeg har vært i samme situasjon som deg. Jeg valgte å kutte all kontakt. Og gjett hva? Han har sannsynligvis glemt meg nå når han fikk muligheten. Og ja.. han var også min beste venn som angret som en hund for at han ikke valgte meg. 

Følelsene kan man ikke gjøre så mye med.

Jeg gjør ikke noe «ulovlig».Å kutte kontakt med han er uaktuelt da vi har vokst opp sammen(nabo fra barneår, søster som er venninna mi).

Hvor lenge hadde dere vært venner?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det har alltid vært grønt der….🥺

Hvis det alltid har vært så grønt der, hvorfor i alle dager giftet du deg da med en kjedelig mann du ikke ville leve med?

Anonymkode: 8a435...fa3

Skrevet

Du vanner ikke gresset, nei, du vanner i naboens hage og skjønner ikke hvorfor ditt eget gulner. Patetisk.

Anonymkode: 8a435...fa3

Skrevet

Det er nok noe i "hvis det står mellom meg og en annen, velg den andre". 
Du har følelser for denne mannen og det er ikke rettferdig ovenfor mannen din. Velg han andre. La mannen din gå

Anonymkode: 7e805...042

Skrevet

Det er virkelig en livsløgn du har gående. 

Dere var perfekt for hverandre, men når dere hadde både tid og mulighet til å bli sammen, så gjorde dere ikke det. Så dere var ikke meant to be. 

Anonymkode: 71158...63a

Skrevet

En sånn type livsløgn er like moden som 'jeg kunne blitt fotballspiller for Manchester hvis jeg hadde prøvd litt hardere'. Nei. 

Anonymkode: 71158...63a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er gift med en snill mann.
Før jeg møtte han hadde jeg en venn som jeg også av og til hadde sex med.Vi har enda kontakt(vi har vært venner siden vi var barn), men har selvfølgelig ikke sex nå.

Jeg savner det.Jeg savner han, den fine kontakten vi hadde og hvordan sexlivet vårt var sammen.Vi var ett.Veldig trygge på hverandre.

Han savner også det, og ikke bare sex’en. Han sa rett ut til meg her en dag at det er en ting han angrer på i livet sitt og det var at han ikke hadde fridd til meg før.

Følelsene er gjensidige. Det har det egentlig alltid vært. 
Jeg og mannen min funker bra sammen, men har ikke helt det vi har.
Det er lov å ha fantasier, men jeg føler han her ble»the one who got away…..».

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, kanskje høre om noen andre har følt på det samme?

Det er en grunn til at han the one Who got away. 😊 Tenk på hvorfor du satset på mannen din. Dere har hverdager nå, finn på noe, hva fjør du for å Spice opp forholdet? 

Anonymkode: ad1e3...536

Skrevet

Det er en grunn til at han the one Who got away. 😊 Tenk på hvorfor du satset på mannen din. Dere har hverdager nå, finn på noe, hva fjør du for å Spice opp forholdet? 

Anonymkode: ad1e3...536

Du har sikkert riktig i det.Takk for fint svar🥰

Vi har så hektiske hverdager(og helger) at det blir ikke tid igjen.Kjenner jeg sliter nå på mange måter😔

Skrevet

Huff, vanskelig situasjon du er i. Har ingen gode råd, ville bare gi deg en klem ❤️

Anonymkode: d2789...fed

Skrevet

Huff, vanskelig situasjon du er i. Har ingen gode råd, ville bare gi deg en klem ❤️

Anonymkode: d2789...fed

Snill du er, den varmet🥰Takk💖

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Følelsene kan man ikke gjøre så mye med.

Jeg gjør ikke noe «ulovlig».Å kutte kontakt med han er uaktuelt da vi har vokst opp sammen(nabo fra barneår, søster som er venninna mi).

Hvor lenge hadde dere vært venner?

Vi hadde vært venner i 20 år - siden jeg var 14. Begge innså at vi ikke klarte å se på hverandre som bare venner, og var enige om å velge familiene våre. Den grensen har dere også krysset, ut fra det du sier at han har sagt til deg om følelsene sine. 

Men for all del.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vi hadde vært venner i 20 år - siden jeg var 14. Begge innså at vi ikke klarte å se på hverandre som bare venner, og var enige om å velge familiene våre. Den grensen har dere også krysset, ut fra det du sier at han har sagt til deg om følelsene sine. 

Men for all del.. 

Jan nevne at jeg i et svakt øyeblikk la han til på Facebook igjen. Han aksepterte aldri venneforespørselen. Så det var virkelig en effektiv kutt.

Og tro du meg. Vi var «meant to be» asså 🤨

I hans øyne har det visst alltid vært sånn. Jeg oppdaget det ikke før han erklærte sin kjærlighet til meg på et tidspunkt hvor jeg fikk lite oppmerksomhet hjemme. Da så jeg plutselig at han var alt jeg ønsket.

Merkelig nok har ingen av oss tatt initiativ når vi begge har vært single.. litt lettere å dyrke drømmen når den er umulig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jan nevne at jeg i et svakt øyeblikk la han til på Facebook igjen. Han aksepterte aldri venneforespørselen. Så det var virkelig en effektiv kutt.

Og tro du meg. Vi var «meant to be» asså 🤨

I hans øyne har det visst alltid vært sånn. Jeg oppdaget det ikke før han erklærte sin kjærlighet til meg på et tidspunkt hvor jeg fikk lite oppmerksomhet hjemme. Da så jeg plutselig at han var alt jeg ønsket.

Merkelig nok har ingen av oss tatt initiativ når vi begge har vært single.. litt lettere å dyrke drømmen når den er umulig. 

Så ingenting mellom dere annet enn vennskap tiden før han erklærte sin kjærlighet til deg?😳

Det er ikke mulig å kutte han helt ut da vi har samme venner og døtrene våre er venner🙈Det går faktisk ikke. Frustrerende situasjon. 

Skrevet

Hadde du likt det om han du er gift med hadde sånne følelser for en annen dame?

Gå fra mannen din. 

Anonymkode: 49405...a69

Skrevet

Så ingenting mellom dere annet enn vennskap tiden før han erklærte sin kjærlighet til deg?😳

Det er ikke mulig å kutte han helt ut da vi har samme venner og døtrene våre er venner🙈Det går faktisk ikke. Frustrerende situasjon. 

Ikke noe som jeg hadde fått med meg. Men når jeg ser tilbake falt jo brikkene på plass. Noe som selvsagt gjorde det hele enda mer romantisk i mine understimulerte øyne.. 

Jeg skjønner frustrasjonen. Og utfordringene. Og er glad for at jeg hadde en mulighet til å kutte. 

Nå når han ikke ville ta opp igjen kontakten tenker jeg jo også at det bare var BS fra hans side. Han hadde ikke klart å holde seg unna om han virkelig mente det han sa. Så litt sinns på han er jeg også. Så unødvendig.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...