Gå til innhold

Jente på 4 år kviser på rumpa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun er 4 år og har 1-2 kviser på rumpa som kommer og går. De er litt betente og ‘innegrodde’. Jeg kaller det kviser fordi de ser veldig slik ut som mine kviser (jeg er plaget av dette🙈).

Men kan det være noe annet mtp alderen hennes? Er vel ikke vanlig å få kviser før puberteten?

Hun har hatt slike tilbakevendende kviser/røde neller siden hun var 3 år. Det er aldri mer enn 1-3 om gangen og ingen andre steder på kroppen enn rumpa.

Noen som vet?

Anonymkode: 25b03...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Molusker

Søk det opp og sammenlign

Hvis det er molusker skal du være litt obs hvis de er betente. Datteren min hadde flere som ble så betente at de myte tømmes hos legen. Det var smertefull 😞

Anonymkode: b6186...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Molusker

Søk det opp og sammenlign

Hvis det er molusker skal du være litt obs hvis de er betente. Datteren min hadde flere som ble så betente at de myte tømmes hos legen. Det var smertefull 😞

Anonymkode: b6186...29b

Takk for svar! Skal sjekke ut dette:)

Anonymkode: 25b03...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Molusker

Søk det opp og sammenlign

Hvis det er molusker skal du være litt obs hvis de er betente. Datteren min hadde flere som ble så betente at de myte tømmes hos legen. Det var smertefull 😞

Anonymkode: b6186...29b

Sjekket bilder nå. Alle bildene var så forskjellige, så klarer ikke å se umiddelbart at det er slike. ‘Kvisene’ hennes er alltid bare røde og ikke synlig puss (hvitt/gult) inni. Litt rødt huden rundt. Får ta en tur til,legen om hun plages veldig av dem🌸

Anonymkode: 25b03...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...