Gå til innhold

Ellinor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om navnet Ellinor? Synes jentenavn er så vanskelig! Ev. forslag til andre pene jentenavn?

Anonymkode: 82d6f...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellinor er nydelig. Andre navn jeg synes er ekstra fine for tiden: Eva, Maria, Annette, Anine, Ylva, Astrid.

Anonymkode: 75ddd...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellinor er nydelig. Jeg har alltid likt det, men mannen er ikke enig. Foreslår ellers Evelyn, Ellisiv, Adelheid og Adelia. Hva synes du om de navnene?

Anonymkode: 48bef...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn 🙂. På 30 plass over mest brukte navn i 2021, ikke at det har noe å si, men jeg kjeder meg 😉. Jeg synes Marie og Maria er fine navn, ikke så mye brukt alene, men ofte med dobbeltnavn 🙂

Anonymkode: cf3e8...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei lita Ellinor.  :) men begynner å bli mange av dem nå.  Evelyn er også helt nydelig. 

Anonymkode: 8d6ef...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellinor er et av mine favorittnavn😊 Andre jeg liker godt er Sunniva, Klara, Guro og Hedvig.

Anonymkode: ec344...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellinor er veldig fint. Ellers er navn som Maria, Anna, Ingrid, Noami, Lill og Mathilde veldig fine. Lill har jeg likt siden jeg var barn, og det er nok helt uaktuellt for mange :) har sjelden hørt noen som syns det er så fint. Men hadde jeg fått en datter, skulle hun hett Lill-Irene. 

Anonymkode: 2342c...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Ellinor er nydelig. Jeg har alltid likt det, men mannen er ikke enig. Foreslår ellers Evelyn, Ellisiv, Adelheid og Adelia. Hva synes du om de navnene?

Anonymkode: 48bef...37d

Ellisiv heter faktisk et nabobarn av en bekjent. Liker Ellinor bedre da. Adelia er veldig fint, men kjenner to par som har kalt datteren det. Adelheid har jeg aldri vært begeistret for, tenker på en by. Evelyn er ok, men ikke supre assosiasjoner til. 
Takk for alle forslag! Kjekt at mange liker Ellinor :)

Anonymkode: 82d6f...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi heter Ellinor, og elsker navnet. Visste ikke at det kom til å bli så populært da. Oppkalt etter sin oldemor, og visste ikke om andre som het det. Men nå popper det opp her og der og synes det er litt synd... Uansett et nydelig navn. 

Anonymkode: cf979...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/29/2022 at 8:04 PM, Anonym bruker said:

Hva synes dere om navnet Ellinor? Synes jentenavn er så vanskelig! Ev. forslag til andre pene jentenavn?

Anonymkode: 82d6f...567

Jeg liker det veldig godt, selvom jeg er mer glad i Ellie og Eline :)

Noen Forslag :

Selma

Adele

Jenny

Mathe

Olivia

Martine

Sarah

Oline

Kine

Ane

Sofie/a

Marie

Alvine

Solveig

Maren

Anonymkode: 78d3d...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Kjempefint navn 😍 Man kan jo ikke unngå å fange opp trender i tiden, det er ikke tilfeldig at så mange plutselig «alltid har elsket» samme navn på samme tid. Man faller gjerne ned på navn fra babyens oldeforeldregenerasjon (i tillegg til nyere motenavn), Ellisiv er en del av denne generasjonen navn. Snart kommer nok 50-tallsnavnene Anne, Berit, Gro, Lise, Gunhild osv. Fine navn det også 🙂

Anonymkode: 031e4...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...