Gå til innhold

Markerte dere det på noen måte da dere ble samboere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere fest eller noe?

Fortell!

Anonymkode: 89ad3...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk på restaurant og hadde en god middag med dessert. Det var stort milepæl for oss, siden vi var lei av langdistanseforhold og gledet oss sånn til å våkne ved siden av hverandre hver morgen. 

Anonymkode: 6922c...e44

Skrevet

Vi laget en god middag med vin hjemme og markerte det på den måten

Anonymkode: 607f7...c0f

Skrevet

Nei. Vi flyttet sammen bare. Hadde følt det rart å invitere til fest for å markere det. Hadde vært sammen i tre år og egentlig bodd sammen de siste to. Så offisielt var vi bare trege. 

Anonymkode: 450ba...495

Skrevet

Vi hadde innflyttingsfest 🙂. 

Anonymkode: 6018c...f6c

Skrevet

nei... ikke noe...

Anonymkode: ecaac...95a

Skrevet

Er det vanlig? Aldri hørt om

Anonymkode: cc506...db8

Skrevet

En samboerkontrakt..

Anonymkode: c033e...e67

Skrevet

Ja, vi inviterte familie og venner på samboerselskap. 

Vi hadde middag og kaker.

Planen var å ha det hjemme i hagen, men så ble det så mange gjester at vi leide et lokale. 

Det var en fantastisk dag og kveld,  med god mat, gode venner, et par flotte taler og mange fine gaver. 

Anonymkode: a7291...c8a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, vi inviterte familie og venner på samboerselskap. 

Vi hadde middag og kaker.

Planen var å ha det hjemme i hagen, men så ble det så mange gjester at vi leide et lokale. 

Det var en fantastisk dag og kveld,  med god mat, gode venner, et par flotte taler og mange fine gaver. 

Seriøst? 

Anonymkode: 0cead...f3c

Skrevet

Eh... nei. Er det ikke det som er halve poenget  med bare å flytte sammen, fremfor å gifte seg?

Anonymkode: ef6a8...faa

Skrevet

Vi kyssa hverandre og sa gratulerer med en vellykka innflytting! 

Anonymkode: 659aa...14a

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Seriøst? 

Anonymkode: 0cead...f3c

Ja, helt seriøst.  

Det var jo en dag å feire. Min kjære og jeg flyttet sammen, og skulle starte en familie sammen.  Dette ønsket vi å feire med familie og venner.  

Nå har vi vært samboere i fire år, og til sommeren skal vi gifte oss.

Skrevet

Nei, det så vi ingen grunn til. Vi hadde sex🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 6225b...e45

Skrevet

Vi hadde nettopp bygget nytt hus, og var vanlig med innflytningsfest med gode venner her da, ca 20 år siden nå da…..

Anonymkode: 58970...399

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi hadde nettopp bygget nytt hus, og var vanlig med innflytningsfest med gode venner her da, ca 20 år siden nå da…..

bygde dere nytt hus sammen uten å ha bodd sammen før?

Anonymkode: 97940...440

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, helt seriøst.  

Det var jo en dag å feire. Min kjære og jeg flyttet sammen, og skulle starte en familie sammen.  Dette ønsket vi å feire med familie og venner.  

Nå har vi vært samboere i fire år, og til sommeren skal vi gifte oss.

Milde måne….lurer på nivået på bryllupet når dere hadde et «bryllup» da dere flyttet sammen. Du vet at folk garantert rister på hodet bak ryggen deres? Snakk om å ta swg selv høytidelig… århundrets begivenhet, vi flytter sammen.

Anonymkode: 93001...623

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

bygde dere nytt hus sammen uten å ha bodd sammen før?

Anonymkode: 97940...440

Ja, sparte penger til hus først. 
Ingen problem det, kjende hverandre godt.

Skrevet

Enda en ny måte å få seg gaver på…..? Babyshower, fest for å vite kjønn på babyen, barselbesøk når baby er født, navnefest uten å ha sermoni, konfirmasjon uten sermoni, flytte sammen fest, 37 årsdag på resturant (alle betaler selvsagt selv men gaver er forventet). 

jeg synes det er rart å finne på fester for å få gaver uten å gidde gjennomføre seremonien bak. Men alt for å kunne dokumenter på some.

vi flyttet sammen, laget god mat, hadde sex. Det var stort for oss å flytte sammen, men jeg tviler på noen andre synes det var en sensasjon. Forresten vi inviterte de som hjalp oss å bære møbler på resturant som takk for hjelpen. 

Anonymkode: bd4ba...a00

Skrevet

Skulle tatt seg ut 🤣

Anonymkode: 7a6c5...66c

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Enda en ny måte å få seg gaver på…..? Babyshower, fest for å vite kjønn på babyen, barselbesøk når baby er født, navnefest uten å ha sermoni, konfirmasjon uten sermoni, flytte sammen fest, 37 årsdag på resturant (alle betaler selvsagt selv men gaver er forventet). 

jeg synes det er rart å finne på fester for å få gaver uten å gidde gjennomføre seremonien bak. Men alt for å kunne dokumenter på some.

vi flyttet sammen, laget god mat, hadde sex. Det var stort for oss å flytte sammen, men jeg tviler på noen andre synes det var en sensasjon. Forresten vi inviterte de som hjalp oss å bære møbler på resturant som takk for hjelpen. 

Anonymkode: bd4ba...a00

Finne på ting….

Innflytningsfest har vel egentlig vært vanlig i alle år, og hvertfall viss en flytter inn i ny bolig som ung og uten barn….

Men enig i alt det andre, feirer ikke bursdag/ville ikke ha babyshower( synes det er en uting, kjekkere med besøk når baby er født), og hadde seff sermonier i både dåp og konf ( med bare nærmeste familie)

Skrevet
On 1/24/2022 at 12:26 PM, Anonym bruker said:

Hadde dere fest eller noe?

Fortell!

Anonymkode: 89ad3...5c1

hadde innflyttingsfest og sex i alle rom :)

Anonymkode: 8d8a6...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...