Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Har vasket meg og brukt antibiotika i 1 uke nå... jeg tar aldri på øynene og er bevisst på dette.. det er ikke lengre puss, men er litt rød og hoven enda og er litt vondt å blunke.. noen som vet? Anonymkode: 92ead...fc3
Ikkedytt Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Har vasket meg og brukt antibiotika i 1 uke nå... jeg tar aldri på øynene og er bevisst på dette.. det er ikke lengre puss, men er litt rød og hoven enda og er litt vondt å blunke.. noen som vet? Anonymkode: 92ead...fc3 Få henvisning til øyelege. Jeg slet med det samme i over et år, og det viste seg at det var en tett tårekanal. Kan selvsagt være noe helt annet, men det er verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Ikkedytt skrev (1 minutt siden): Få henvisning til øyelege. Jeg slet med det samme i over et år, og det viste seg at det var en tett tårekanal. Kan selvsagt være noe helt annet, men det er verdt et forsøk Oj.. så bra du fikk hjelp. Jeg sliter med begge øynene.. i 1 uke bare Anonymkode: 92ead...fc3
Ikkedytt Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Oj.. så bra du fikk hjelp. Jeg sliter med begge øynene.. i 1 uke bare Anonymkode: 92ead...fc3 Det er utrolig plagsomt. Problemet er alt det kan komme av. Feil sminke/sminkefjerner. Mascara.. øyensminke generelt. Jeg ville startet hos fastlegen, får du ikke noe som virker der, ville jeg bedt om å få se en øyenlege eller en hudlege.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Ikkedytt skrev (19 timer siden): Det er utrolig plagsomt. Problemet er alt det kan komme av. Feil sminke/sminkefjerner. Mascara.. øyensminke generelt. Jeg ville startet hos fastlegen, får du ikke noe som virker der, ville jeg bedt om å få se en øyenlege eller en hudlege. Oki Anonymkode: 92ead...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå