Gå til innhold

Jeg gleder meg til barna er lagt i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

For da skal jeg gå på soverommet og gråte vel og lenge. Jeg mistet jobben da covid kom. Vi måtte klare oss på en lønning lenge, men så fikk mannen en alvorlig sykdom og ble sykemeldt over lang tid (gikk betydelig ned i lønn). Jeg fikk tre jobber jeg sjonglerte, og jobbet i perioder 180%. Denne måneden gikk vi endelig i null igjen økonomisk, men samme dag som jeg betalte de siste regningene (og kunne se fremover igjen) brøt bilen sammen. Mannen ble riktig medisinert, er bedre, og er tilbake i tilnærmet full jobb, men før jul fikk et av barna en alvorlig diagnose. Nå er det inn og ut av sykehus, og utfallet er fortsatt usikkert. I tillegg hadde vi nylig et dødsfall i nær familie, min pappa har fått kreft, og mamma har fått Alzheimers. Akkurat nå er alt bare dritt. Jeg gråter svært sjelden, men i kveld kjenner jeg det blir en kontrollert nedsmelting. I morgen skal jeg brette opp ermene, krumme nakken og gyve løs igjen. Beklager sutringen, måtte bare få det ut et sted. 

Anonymkode: 9d46f...9e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff du har full rett til å føle litt synd på deg seg nå. Men bra at du ser fremover på tross av all dritten. 
klem❤️

Anonymkode: 0e08c...04e

Skrevet

Det var veldig mye og alvorlig på kort tid. Gråt ut og ta så godt vare på deg selv. Håper dere finner støtte i hverandre. 

Anonymkode: b2d0c...976

Skrevet

❤

Anonymkode: 8fba4...625

Skrevet

Stakkars deg, det høres ut som en veldig tøff tid for deg ❤️ Håper dere har lysere tider i vente veldig snart 🌤 

Anonymkode: f7844...e2f

Skrevet

Så bra at du ikke har gitt opp ❤ Det er det mange som ville gjort, for lenge siden. En god og lang gråteøkt er deg vel unt, det vil gjøre deg godt. Håper du har et eller annet lyspunkt å se frem til, noe som kan få deg til å smile bittelitt 😊 For det trenger man når man står i slike situasjoner.  Klem til deg 🤩

Anonymkode: a7d28...33c

Skrevet

Tilbyr deg en skulder her

Anonymkode: 9370b...4ce

Skrevet

❤️

Anonymkode: 370be...09f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

For da skal jeg gå på soverommet og gråte vel og lenge. Jeg mistet jobben da covid kom. Vi måtte klare oss på en lønning lenge, men så fikk mannen en alvorlig sykdom og ble sykemeldt over lang tid (gikk betydelig ned i lønn). Jeg fikk tre jobber jeg sjonglerte, og jobbet i perioder 180%. Denne måneden gikk vi endelig i null igjen økonomisk, men samme dag som jeg betalte de siste regningene (og kunne se fremover igjen) brøt bilen sammen. Mannen ble riktig medisinert, er bedre, og er tilbake i tilnærmet full jobb, men før jul fikk et av barna en alvorlig diagnose. Nå er det inn og ut av sykehus, og utfallet er fortsatt usikkert. I tillegg hadde vi nylig et dødsfall i nær familie, min pappa har fått kreft, og mamma har fått Alzheimers. Akkurat nå er alt bare dritt. Jeg gråter svært sjelden, men i kveld kjenner jeg det blir en kontrollert nedsmelting. I morgen skal jeg brette opp ermene, krumme nakken og gyve løs igjen. Beklager sutringen, måtte bare få det ut et sted. 

Anonymkode: 9d46f...9e4

Det var veldig, veldig mye på en gang. Hvem har DU støtte deg på, som skal sørge for så mange andre som har det tøft? 

Anonymkode: 0f9ef...83a

Skrevet

Kjære vene, dette høres tøft ut. Imponert over at du står oppreist. Ta nå endelig godt vare på deg selv så godt du kan!

Anonymkode: 3ba1f...514

Skrevet

Livet kommer i klasebomber. Noen får alt, og det når de står i kne. Andre plystrer seg gjennom livet uten egentlig å gjøre så mye for det.

Stor klem🌹

Anonymkode: 8ad0c...adc

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det var veldig, veldig mye på en gang. Hvem har DU støtte deg på, som skal sørge for så mange andre som har det tøft? 

Anonymkode: 0f9ef...83a

Enig. Kjære TS, du må la noen ta i mot deg og støtte deg ❤️

Anonymkode: e2e28...1e6

Skrevet

Klem til deg❤️
Det kommer dager hvor livet ser lysere ut selv  om det ikke føles sånn nå. Håper du har noen som kan ta vare på deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...