Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Jeg hører alle bestiller hotell, ferier osv på MasterCard. Fordi den har en forsikring inkludert. Men gjelder denne selv om du samme dag overfører fra konto det trekte beløpet fra MasterCard? Anonymkode: 2ec8c...8af
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg hører alle bestiller hotell, ferier osv på MasterCard. Fordi den har en forsikring inkludert. Men gjelder denne selv om du samme dag overfører fra konto det trekte beløpet fra MasterCard? Anonymkode: 2ec8c...8af Ja. Det er hva du betaler med som¡er greia. Anonymkode: 36b6d...8e3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Ja. Men obs. Dette er ikke en like god forsikring som andre reiseforsikringer. Jeg gikk på en smell men da jeg trengte hjelp viste det seg å være Veldig begrenset dekning. Så sjekk vilkår!! Anonymkode: 473f9...367
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Om du betaler med en gang, ved forfall eller til og med noen dager for sent (uten at det er å anbefale), spiller ingen rolle for forsikringen. Men som sagt over her - det er viktig å sjekke hva forsikringen innebærer. Et vanlig kriteria for at den skal gjelde som reiseforsikring, er at minst 50% av reisen må være betalt med kredittkortet. Anonymkode: 5d686...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå