Gå til innhold

Er det bare jeg som ser denne suuuupersvake streken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi var nærkontakt til ei venninne i helgen som har testet positivt på omikron.

Tok en test i stad, og med en gang var den negativ, men etter 30 min skulle jeg kaste testen, og ser en superavansert strek. Ingen andre i huset ser den. 

647A0492-1010-4BE8-AD26-107729B86641.png

Anonymkode: d10d6...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser den. Men testen skal ikke leses av etter 30 minutter, så den er ugyldig uansett. 

Anonymkode: d3132...d6a

Skrevet

Det er litt forskjell på testene, men det er en makstid på alle, og den er gjerne 15 eller 20 min. Etter det er ikke svaret gyldig.

Så en svak strek etter 30 min skal du ikke bry deg om.

Anonymkode: 2a1e4...0db

Skrevet

Ville tatt en ny test i morgen.  Er hun positiv, så er det stor sjanse for at det slår ut da.

Anonymkode: 3b9fd...306

Skrevet

Ta ny i morgen tidlig. 

Anonymkode: afac2...339

Skrevet

Sjekk hva som står i bruksanvisningen.
Noen av testene skal leses av etter 15 minutter, andre etter 15-20 minutter, og andre igjen 15-30 minutter.

Men når det er sagt, et slikt resultat ville jeg har tolket som et kanskje, spesielt siden det er snakk om omikron da disse hurtigtestene ikke er like god på den varianten. Hadde bestilt en ordentlig test.

Anonymkode: 7e2c9...2b5

Skrevet

Ja, faktisk. Du bør ta en ny i morgen på henne. Jeg har tatt sikkert 30-40 tester fra mai i fjor, og alle har alltid vært blendahvite etter 30 min, det samme med elevene mine sine, med unntak av de få som faktisk testet positivt da (tydelig strek med én gang).

Anonymkode: e7e36...3af

Skrevet

Jeg ser den ikke.

Anonymkode: ababc...dc4

Skrevet

Den ser pos ut. Vi leser av etter 15 til 30 min. Ny test i morgen og forhold deg til at den blir pos.

Anonymkode: bd88a...d9a

Skrevet

Jeg ser også en veldig svak strek. Veldig svak, men den er der. Ville holdt henne hjemme og testet igjen.

Anonymkode: 1bcb8...7c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg ser også en veldig svak strek. Veldig svak, men den er der. Ville holdt henne hjemme og testet igjen.

Anonymkode: 1bcb8...7c5

Hun er i karantene, da hun er å regne som husstandsmedlem til bestevenninnen. Skal ta ny test i morgen..

Skrevet

Den er nok mest sannsynlig negativ. Men gjør som de sier her, ta en ny i morgen. 

Anonymkode: 2dc83...8d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Den er nok mest sannsynlig negativ. Men gjør som de sier her, ta en ny i morgen. 

Anonymkode: 2dc83...8d8

Håper veldig på at hun og vi andre slipper unna. Derfor ble jeg litt paff når jeg så den streken der dukke opp når jeg skulle kaste den.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jenta mi var nærkontakt til ei venninne i helgen som har testet positivt på omikron.

Tok en test i stad, og med en gang var den negativ, men etter 30 min skulle jeg kaste testen, og ser en superavansert strek. Ingen andre i huset ser den. 

647A0492-1010-4BE8-AD26-107729B86641.png

Ser den.

Har du lest av resultatet med en gang har du gjort feil. Den viser rett resultat etter 15 min.

Anonymkode: 11992...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...