Gå til innhold

Står mellom 3 navn... Sara, Sofia og Ella. Innspill?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sofia. Kjenner så mange små som heter Ella og Sara. Sofia syns jeg er et sterkt navn.

Anonymkode: 701e2...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sara er litt hardt. Så ville valgt Sofia.  Eller Sofie er mye finere sa. Liker e - eninger bedre enn a. 

Anonymkode: 6c8c5...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofia er nydelig syns jeg. Heller ikke sååå mange som heter det. Sara og Ella er det mange av på dusinet her i hvert fall, så de hadde jeg styrt unna.

Når det er sagt så har jeg et barn med et typisk poppisnavn selv, fordi det var det eneste vi begge to likte. Så jeg syns ikke man skal velge vekk slike navn hvis man er veldig glad i dem, det er jo en grunn til at de er populære 😄

Anonymkode: aaf3f...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Ella og Sara veldig populært. På trinnet til min førsteklassing er det to av hver og det er også noen i gata. Jeg syns det er kjedelig å hete det samme som mange andre. Når det er sagt så liker jeg Ella best, men her er det liksom oppbrukt. Kjenner fem Ellaer totalt i området her. 

Anonymkode: 1855d...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Her er Ella og Sara veldig populært. På trinnet til min førsteklassing er det to av hver og det er også noen i gata. Jeg syns det er kjedelig å hete det samme som mange andre. Når det er sagt så liker jeg Ella best, men her er det liksom oppbrukt. Kjenner fem Ellaer totalt i området her. 

Anonymkode: 1855d...137

Man kan aldri sikre seg om hvor mange som har navnet. I mitt barn sin klasse er det to Åse, men ingen Linnea, Sara eller Ella. 
 

Velg det navnet man liker uavhengig av popularitet. 

Anonymkode: ba934...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket navn passer til barnet? Hvis det ikke er født enda, se hvilket som passer i løpet av de første dagene, så bestemmer dere dere for hva hun skal hete. 

Anonymkode: aae72...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Man kan aldri sikre seg om hvor mange som har navnet. I mitt barn sin klasse er det to Åse, men ingen Linnea, Sara eller Ella. 
 

Velg det navnet man liker uavhengig av popularitet. 

Anonymkode: ba934...30e

Til en viss grad. Navn er trender. Og alle nevnte navn ligger høyt på popularitetslisten. Så selvsagt er det mulig. 

Anonymkode: 1855d...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de ville jeg valgt Sofia eller Ella. Men jwg ville heller valgt Ela med en L da. Liker det bedre 

Anonymkode: 88740...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle 3 er pene navn, men siden Sofia og Ella er veldig mye brukt de siste årene ville jeg valgt Sara.

Anonymkode: 05cb6...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er helt ok, men alle tre er så mye brukt for tida at de blir kjedelige og uten noen som helst sjarm. 

Anonymkode: 83d73...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Sofia på fem år, det passer henne og jeg ville jo foreslått det for alle🤣 Men når det er sagt så er alle tre fine navn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under my umbrella, ella ella ella, ey ey, under my umbrella, ella ella ella, ey ey...

Anonymkode: c6c98...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/10/2022 at 12:45 AM, Anonym bruker said:

Hva syns du vi burde velge og hvorfor? 😊

Anonymkode: 0f9f9...254

Liker faktisk alle 3 veldig godt, men kanskje Ella, rett og slett for det er enkelt og greit, og kanskje ikke så mange som heter det som Sara og Sofia,men tenker det blir bra uansett, Veldig fine navn alle 3 ❤️

Anonymkode: 226ba...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...