Gå til innhold

Slettet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så kjekt å de at dere sletter innleggene mine uten forklaring/grunn. Har skjønt at dere ikke vil ha meg her. Mobbet ut av et forum. Det er jo sånt man gjør med sånt. Ignorer og sletter. Tusen takk til dere!!! 

Anonymkode: fb4da...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Er så kjekt å de at dere sletter innleggene mine uten forklaring/grunn. Har skjønt at dere ikke vil ha meg her. Mobbet ut av et forum. Det er jo sånt man gjør med sånt. Ignorer og sletter. Tusen takk til dere!!! 

Anonymkode: fb4da...834

Da har du vel brutt noen regler da? Eller at innleggene dine er slettet for ditt eget beste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Er så kjekt å de at dere sletter innleggene mine uten forklaring/grunn. Har skjønt at dere ikke vil ha meg her. Mobbet ut av et forum. Det er jo sånt man gjør med sånt. Ignorer og sletter. Tusen takk til dere!!! 

Anonymkode: fb4da...834

Dere skal få vinne. Hvordan slettet jeg meg? 

Anonymkode: fb4da...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blir slettet uten grunn. Det står enten i selve tråden, eller inne på Ris&Ros hva som er grunnen. 
 

Men sånn litt på sida av det: Hva syns du selv om din egen innsats her på forumet? Har du gjort deg bemerket på en ok og positiv måte? Har du gitt de andre noen særlig grunn til å like deg? Hva slags respons forventer du når innleggene dine er en endeløs rekke med klagetråder? Jeg bare lurer.
 

Prøv å se på de handlingene med et litt kritisk blikk, og prøv å lære av det. For du vet at der er en sannhet i «smil til verden, og den smiler tilbake», selv om det låter klisjépreget. Du har selv makt over hvordan du skal framstå. 

Anonymkode: 50b3f...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ingen blir slettet uten grunn. Det står enten i selve tråden, eller inne på Ris&Ros hva som er grunnen. 
 

Men sånn litt på sida av det: Hva syns du selv om din egen innsats her på forumet? Har du gjort deg bemerket på en ok og positiv måte? Har du gitt de andre noen særlig grunn til å like deg? Hva slags respons forventer du når innleggene dine er en endeløs rekke med klagetråder? Jeg bare lurer.
 

Prøv å se på de handlingene med et litt kritisk blikk, og prøv å lære av det. For du vet at der er en sannhet i «smil til verden, og den smiler tilbake», selv om det låter klisjépreget. Du har selv makt over hvordan du skal framstå. 

Anonymkode: 50b3f...a12

Nei, slettet uten noe forklaring. 

Anonymkode: fb4da...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er sånn man vil ha det i samfunnet osv. ut med taperne. 

Anonymkode: fb4da...834

Som jeg har lagt frem før. Ingen bryr seg! Et kaldere samfunn skal man lete lengre etter. Vellykket personer er det man vil ha! 

Anonymkode: fb4da...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Som jeg har lagt frem før. Ingen bryr seg! Et kaldere samfunn skal man lete lengre etter. Vellykket personer er det man vil ha! 

Anonymkode: fb4da...834

Du, alle innlegg som slettes får en begrunnelse. 
(Og ingen «vet» om du er vellykket eller ikke, her er du bare en anonymkode. Selv ikke admin ser hvem du er, så de kan ikke lage «aksjon» mot deg. Du vrøvler.)

Anonymkode: 50b3f...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Som jeg har lagt frem før. Ingen bryr seg! Et kaldere samfunn skal man lete lengre etter. Vellykket personer er det man vil ha! 

Anonymkode: fb4da...834

Igjen… mulig det er slettet til det beste for deg. Kontakt helsevesenet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

Igjen… mulig det er slettet til det beste for deg. Kontakt helsevesenet .

Gir de ikke begrunnelse da? 

Anonymkode: fb4da...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tråden din er sletter uten at det står i slettetråden kan du kontakte meg for en forklaring. Dette kan være tråder skrevet på tull, eller som inneholder regelbrudd som kan være triggrende for andre. Det kan også være tilnærmet like tråder som blir startet når den forrige ble stengt med stengemelding.

Ønsker du å slette brukeren din etterspør du dette i slettetråden eller sender meg pm. Husk st du må poste med brukernavn i slettetråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Som jeg har lagt frem før. Ingen bryr seg! Et kaldere samfunn skal man lete lengre etter. Vellykket personer er det man vil ha! 

Anonymkode: fb4da...834

Du e rjo helt blind da. Mange her som heier på deg! Men de gidder du ikke svare engang. Ikke vil du si ca h or du bor heller. Du prøver jo ikke engang. Du lukker bare øynene. 

Anonymkode: b7a45...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du e rjo helt blind da. Mange her som heier på deg! Men de gidder du ikke svare engang. Ikke vil du si ca h or du bor heller. Du prøver jo ikke engang. Du lukker bare øynene. 

Anonymkode: b7a45...7de

Setter virkelig pris på så du tar feil ❤️
 

Bare rådvill og skikkelig frustrert her nå. 

Anonymkode: fb4da...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...