Chrysanthi Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Hei, vi vurderer å kjøpe hus i Fjerdingby, og så lurer vi på om det er et bra nabolag. Er det noe som bor der og som har lyst til å dele sin mening her? Hva med barnehage og skole? Aktiviteter i nærheten? Jeg jobber I Alna og vil gjerne også vite om det er mye trafikk på denne retningen (fra Fjerdingby til Alna/Oslo) i rushtiden. takker alle på forhånd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Trafikken er forferdelig. Bor ikke der selv men har en kollega som kommer den veien. Det er mye kø, og vintertid er det ofte uhell som gjør at hun blir stående. Anonymkode: b3bc3...33a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Hei! Jeg bor der😊 Trives kjempegodt, kort vei til barnehager, skoler og videregående. Det er lite kø til Alna, og du kan kjøre flere veier dit hvis det skulle være trafikkuhell etc. Alpintbakke er rett i nærheten, fotball, håndball, turning, speidern,teater, etc, 5 min å kjøre til Lillestrøm Anonymkode: 7e970...fb0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Fint sted å bo, stille men relativt sentralt. Men du må stå i kø både til og fra jobb på Alna. Anonymkode: dafef...fca
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Fint sted å bo, stille men relativt sentralt. Men du må stå i kø både til og fra jobb på Alna. Anonymkode: dafef...fca Hvor er den køen? Kjørt den veien i flere år, eneste er Max 10 min i kø ned til rælingstunellen hvis du reiser ved 08 tiden. Hjem ved 16 tiden kjører jeg øvre rælingsvei helt uten kø Anonymkode: 7e970...fb0
Chrysanthi Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Trafikken er forferdelig. Bor ikke der selv men har en kollega som kommer den veien. Det er mye kø, og vintertid er det ofte uhell som gjør at hun blir stående. Anonymkode: b3bc3...33a Hei, når kommer kollegaen din på jobb? Jobber dere nær Alna? Jeg må på jobb kl. 08 og ferdig på jobb kl. 16. Derfor er det viktig å vite om det er lang kø fra Fjerdingby til Alna kl. 08 og motsatt vei kl 16.
Chrysanthi Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hei! Jeg bor der😊 Trives kjempegodt, kort vei til barnehager, skoler og videregående. Det er lite kø til Alna, og du kan kjøre flere veier dit hvis det skulle være trafikkuhell etc. Alpintbakke er rett i nærheten, fotball, håndball, turning, speidern,teater, etc, 5 min å kjøre til Lillestrøm Anonymkode: 7e970...fb0 Takk for svaret! Så deilig å høre at det er ikke så mye kø til Alna. Jeg jobber kl. 08 og ferdig på jobb kl. 16. Derfor er det viktig å vite om det er lang kø fra Fjerdingby til Alna kl. 08 og motsatt vei kl 16. Flere sier at det er mye trafikk denne veien, men det kommer kanskje an på tidspunktet. Du som bor der selv har sikkert mye erfaring. takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Kjenner flere som bor der, de trives godt. Stille og rolig, kort vei til både Lillestrøm og Oslo. Anonymkode: f50b2...538
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Chrysanthi skrev (Akkurat nå): Takk for svaret! Så deilig å høre at det er ikke så mye kø til Alna. Jeg jobber kl. 08 og ferdig på jobb kl. 16. Derfor er det viktig å vite om det er lang kø fra Fjerdingby til Alna kl. 08 og motsatt vei kl 16. Flere sier at det er mye trafikk denne veien, men det kommer kanskje an på tidspunktet. Du som bor der selv har sikkert mye erfaring. takk på forhånd Det er kø i rælingstunellen mellom 15:30 og 17, køen løser seg opp med en gang du tar av til fjerdingby, kjør derfor øvre rælingsvei så slipper du det😊 Anonymkode: 7e970...fb0
Chrysanthi Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Fint sted å bo, stille men relativt sentralt. Men du må stå i kø både til og fra jobb på Alna. Anonymkode: dafef...fca Jeg jobber kl. 08 til kl. 16. Er det lang kø fra Fjerdingby til Alna kl. 08 og fra Alna til Fjerdingby kl. 16? Noe kommentarer om barnehager og skoler i Fjerdingby?
Chrysanthi Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er kø i rælingstunellen mellom 15:30 og 17, køen løser seg opp med en gang du tar av til fjerdingby, kjør derfor øvre rælingsvei så slipper du det😊 Anonymkode: 7e970...fb0 så finnes det flere alternativer veier fra Fjerdingby til Alna slik at man slipper å stå i kø?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 Ja kan kjøre inn ved marikollen, eller hvis du bor nærmere Lillestrøm kan du kjøre opp ved Rud barneskole, så kjøre videre mot ahus og ta hvem som helst nedkjøring mot motorveien. Anonymkode: 7e970...fb0
Chrysanthi Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ja kan kjøre inn ved marikollen, eller hvis du bor nærmere Lillestrøm kan du kjøre opp ved Rud barneskole, så kjøre videre mot ahus og ta hvem som helst nedkjøring mot motorveien. Anonymkode: 7e970...fb0 så bra! takk! kan du si noe om hvor lang tid tar det å kjøre Alna-Fjerdingby i rushtiden?
Chrysanthi Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Mygghøl! Anonymkode: 0c584...810 Det har jeg lest før. Er det så dårlig?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Skrevet 9. januar 2022 Chrysanthi skrev (15 minutter siden): så bra! takk! kan du si noe om hvor lang tid tar det å kjøre Alna-Fjerdingby i rushtiden? 25-30 min Anonymkode: 7e970...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå