Gå til innhold

Har dere planlagt påskeferie og sommerferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon så vil gjerne høre deres planer😊

Anonymkode: f80b6...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hyttetur ved gaustadtoppen i påsken, sommeren blir det biltur til Åndalsnes, Molde og Bodø.

Anonymkode: 02dd2...193

Skrevet

Påska blir enten på bypåske første del (frem til onsdag) og hytta til mine foreldre resten av ferien. Eller så blir det kun bypåske🐥

Sommerferien går sørover til sørlandet og/eller Danmark. Spørs på hvor mye smitte det er i Danmark og om grensene et åpne. Har med telt så ingenting er bestilt. 

Anonymkode: 93a9b...afd

Skrevet

Vi skal til Danmark i påsken og Spania i sommerferien. 

Anonymkode: c4846...332

Skrevet

Ja. Det vil si at sommerferien er planlagt . Leid hus i Italia. Håper også på muligheten til å reise bort i påsken .

Skrevet

I påsken skal vi gå på ski fra Karasjok til Alta. Sommerferien blir noe hjemme i Tromsø, på hytta i Lyngen og hos familie i Horten 

Anonymkode: 0b1f7...509

Skrevet

I påsken reiser vi aldri noen steder. I sommer er alt bestilt, to turer.

Anonymkode: f777d...852

Skrevet

enten jobber i jeg i påsken eller så blir det vel hytta med familien, sommer går med til hytta, svigers, fjelltur.

Anonymkode: 841fc...659

Skrevet

Besøke familie på bondegård i påsken. Jeg har lyst å dra til Thailand, men orker ikke forholde meg til mer koronausikkerhet.

Til sommeren en klassisk sydenferie. Igjen ikke helt det jeg normalt ville lagt opp til, men noe som gir sol og bad og ikke den helt store skuffelsen om det ikke blir noe av på grunn av tiltakshelvetet. Har ikke landet akkurat på hvor, Hellas eller Kroatia et sted. 

Anonymkode: 564a5...ca8

Skrevet

Finland i påska hvis det er åpent, Island til sommeren. Familie begge steder.

Anonymkode: 2c4ba...61d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Besøke familie på bondegård i påsken. Jeg har lyst å dra til Thailand, men orker ikke forholde meg til mer koronausikkerhet.

Til sommeren en klassisk sydenferie. Igjen ikke helt det jeg normalt ville lagt opp til, men noe som gir sol og bad og ikke den helt store skuffelsen om det ikke blir noe av på grunn av tiltakshelvetet. Har ikke landet akkurat på hvor, Hellas eller Kroatia et sted. 

Anonymkode: 564a5...ca8

Typisk charter ferie er jo gull utifra et corona perspektiv . Da med tanke på de gode vilkårene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

I påsken skal vi gå på ski fra Karasjok til Alta. 

Kult! Hvor langt blir det egentlig?

Anonymkode: a485d...334

Skrevet

Påsken skal vi etter planene til Kroatia der familien har hus. Sommeren til USA og Hawaii. Hytta innimellom der vi har lyst og tid. Fikk basseng der i fjor sommer. Nå har vi hatt norgesferie i to år og har 200 000,- å brenne på ferie. Vi gleder oss. 

Anonymkode: c4037...3f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Påsken skal vi etter planene til Kroatia der familien har hus. Sommeren til USA og Hawaii. Hytta innimellom der vi har lyst og tid. Fikk basseng der i fjor sommer. Nå har vi hatt norgesferie i to år og har 200 000,- å brenne på ferie. Vi gleder oss. 

Anonymkode: c4037...3f7

Høres ut som det er mye å glede seg til fremover😊😊😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kult! Hvor langt blir det egentlig?

Anonymkode: a485d...334

Litt over 9 mil😊 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Litt over 9 mil😊 

Wow ! Imponerende 😊😊

Skrevet

London første del av påsken, så hytta på fjellet. I sommerferien skal vi på togferie i Spania og Portugal med start i Sevilla 

Anonymkode: e60f6...752

Skrevet

I sommer skal vi til Spania. Der venter nok MYE vedlikehold og rydding av det lille huset vårt😅.

I påsken har vi endel ønsker og ideer, men ingenting er bestilt. Håper på en biltur i Nederland, Belgia og Tyskland.

Anonymkode: 93ba7...790

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

London første del av påsken, så hytta på fjellet. I sommerferien skal vi på togferie i Spania og Portugal med start i Sevilla 

Anonymkode: e60f6...752

Når barna blir gamle nok, har vi planlagt å ta tog i Spania, bare i nordspania. Fra Toulouse/Bordeaux  i Frankrike til Bilbao og videre til nord i Portugal. 

Anonymkode: 93a9b...afd

Skrevet
On 1/7/2022 at 8:38 PM, Anonym bruker said:

Trenger litt inspirasjon så vil gjerne høre deres planer😊

Anonymkode: f80b6...470

gidder ikke og stresse, tar ferie neste år i steden :) er for ustabilt i alle fall i påsken, blir hytta i alle fall :) hvis ting er bra i sommer kan det hende jeg tar en tur til roma eller kreta,men da bestiller jeg sent, slik at det ikke blir avbestillinger og slik

Anonymkode: 01d72...2e0

Skrevet

Påske = hytta

Sommeren = hytta

- og sikkert noen små turer hit og dit.

Høstferien håper jeg blir i Roma. 

Anonymkode: 11bd7...0f0

Skrevet

Jepp. Påsken hjemme. Sommeren hjemme pluss en tur til søsteren min på sørlandet. 

Anonymkode: a899e...8fb

Skrevet

Påsken er vi alltid hjemme. Bor på sørlandet så da er det "våronna" hjemme, ordne i hagen, vaske og sette istand sykler osv

I sommer hadde vi tenkt oss på togferie nedover i Europa, men gidder ikke bestille noe før vi vet hvordan koronatilstandene er.

Anonymkode: c8bbe...cc9

Skrevet

I påsken er jeg fødeklar eller ligger på barsel. Så da blir det rolig. Sommeren blir hytte ved sjøen på sørlandet, og antageligvis en sydentur i august, hvis alt går fint med siste tilskuddet.

Anonymkode: 072b2...9e1

Skrevet

Planen var å leie bil å dra til Sverige 4 dager og 2 dager i dyreparken og endelig få sett kaptein sabeltann showet. Men etter å ha sett prisene på leiebil så må vi bare innse at det har vi ikke råd til. 9 dager ble leiebil ble veldig mye dyrere enn vi hadde tenkt. Så da er vi tilbake på ingen planer i sommerferien. 

Anonymkode: efa9f...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...