Anonym bruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Sykehuslegen mente at det var talg eller lignende, da jeg oppdaget det på barnet, få dager etter fødsel. En myk og bevegelig kul som har vært der siden den gang. Har lest at det er uvanlig at barn / små barn får eller blir født med dette, og lurer på om noen andre her kanskje har erfaring med dette. Anonymkode: ce6ff...bc3
Leverpostei Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Min datter hadde/ har det! Vi var på kontroll på sykehuset da hun var nyfødt, og på oppfølging rundt året og etter to år. Den var ca 1 cm i diameter, og nokså markant da hun var baby. Nå har hun vokst, men ikke kulen, så nå er den usynlig. Jeg kan kjenne den hvis jeg kjenner etter. Hun har aldri vært plaget av den på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Takk for tilbakemelding🌸 Godt at hun ikke har gjort seg noe av den😊 Jeg oppdaget kulen, tre dager etter fødsel, og den har på en måte "vokst" med barnet siden den gang. Som en myk, forstørret og bevegelig ert. HI Anonymkode: ce6ff...bc3
Leverpostei Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Takk for tilbakemelding🌸 Godt at hun ikke har gjort seg noe av den😊 Jeg oppdaget kulen, tre dager etter fødsel, og den har på en måte "vokst" med barnet siden den gang. Som en myk, forstørret og bevegelig ert. HI Anonymkode: ce6ff...bc3 Er du usikker på om den skulle vært sjekket av spesialist, eller bare på hvordan den kommer til å utvikle seg?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 Det er både barnelege og fastlege + helsesøster som har sett på den hittil. Har fått en henvisning til sykehuset nylig, og jeg håper at den kanskje kan fjernes på et skånsomt vis. HI Anonymkode: ce6ff...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå