Gå til innhold

«Gammel» mor…


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså ved et uhell tror jeg at jeg er gravid. Har ikke tatt test enda men mensen er sein(den er aldri det) og alle tegn,(slik jeg husker) er tilstede… vonde bryst, små kvalm, trøtt, griner av ingenting… 

 Jeg er snart 40 år og har to barn som er i slutten av tenårene.. 

herregud hvis dette stemmer, så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. 
mannen er sterilisert for endel år siden, så hvordan vi har klart å få til dette, er jo et lite mirakel.. 

Er det noen her som er eller har vært i samme situasjon? 
hvis dere beholdt babyen, hvilken oppfølging fikk dere under graviditeten og hvordan gikk fødsel og småbarnstiden? 

Anonymkode: 7292c...854

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Oi! her ble det også et lite "uhell" men mine barn er 6 og 3 (7 og 4 ved termin). Ble en del uhyggelige samtaler i heimen om mulig abort, men orket jeg ikke å ta stilling til det. Så nå blir det et barn nr 3. Skal derimot be om sterilisering ved ks ved fødsel. Det var derimot far som drøyde med å ta på kondomet og var for treig med å trekke seg ut i tide. Hans egen feil i mine øyne. 

Når det kommer til din situasjon så blir det vel en utrivelig samtale med far når det kommer til å overbevise at steriliseringen ikke fungerer eller?? Det er uansett en lett sak å teste spermen der steriliseringen ble utført. Godt mulig den har failet. 

Ang alder, så er det veeeeldig mange som får barn ved 40. Tror ikke det blir et problem i det hele tatt. 

Håper det har gått bra med samtalen med far. Lykke til.

Lenke til kommentar

Ja har 2 doser fra tidligere i år. Tror dose 1 var juni og dose 2 var slutten av august. Skal ta en booster dose, men legen ba meg vente til midt i andre trimester. Så da gjør jeg det. Venter til uke 20-22 tenker jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...