Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Begynner mandag den dag! Anonymkode: 3abe1...84c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Du er ikke den eneste. Starter på mandag jeg også. Håper på å bli kvitt dem i løpet av januar. Skal bare jobbe 50% i januar. Jobbe 8-12 hver dag, tenker å trene et par timer etter jobb og null sukker. Hva er din plan? Anonymkode: 59d8d...ebf
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du er ikke den eneste. Starter på mandag jeg også. Håper på å bli kvitt dem i løpet av januar. Skal bare jobbe 50% i januar. Jobbe 8-12 hver dag, tenker å trene et par timer etter jobb og null sukker. Hva er din plan? Anonymkode: 59d8d...ebf Håper det samme. Kvitt i løpet av januar. Slutt på kose mat. Tilbake til normalen og begynne å trene litt. Ikke gjort på lenge. Og litt mer turer er planen. Anonymkode: 3abe1...84c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Dere kan da umulig ha gått opp mye i jula. Vannvekt kanskje. Man må innta 7000 kalorier EKSTRA i tillegg til de kaloriene man trenger for å i det hele tatt eksistere, for å legge på seg ett kilo fett. Det er mange kalorier altså. Men lykke til! Anonymkode: 7bf29...0ec
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Jeg føler meg dorsk i kroppen. Hatt treningsfri i jula. Nå er det løping igjen altså. Og knekkebrød og salater. Anonymkode: 48636...674
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Dere kan da umulig ha gått opp mye i jula. Vannvekt kanskje. Man må innta 7000 kalorier EKSTRA i tillegg til de kaloriene man trenger for å i det hele tatt eksistere, for å legge på seg ett kilo fett. Det er mange kalorier altså. Men lykke til! Anonymkode: 7bf29...0ec Problemet er at mange starter julen i november. Hadde man holdt seg til at julen startet 24. og var ferdig 1. januar hadde dette ikke vært noe problem. Begrenset hva man klarer å dytte i seg på en uke. Dessuten er mange skremmende inaktive. Tips til neste år dere: vær i litt aktivitet hver dag, gå en god tur, stå på skøyter, gå på langrenn. Ta med ungene i svømmehallen. Aktivitet gjør at du føler deg friskere, mer opplagt, og du spiser ikke mens du er i aktivitet. Anonymkode: 318a6...42f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Hvorfor ikkebegynne i dag? Anonymkode: dbb6d...847
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor ikkebegynne i dag? Anonymkode: dbb6d...847 Fordi det er lettere å begynne på en hverdag med rutiner Anonymkode: 59d8d...ebf
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Hele den halve kiloen da eller? Anonymkode: 39d3b...db5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Problemet er at mange starter julen i november. Hadde man holdt seg til at julen startet 24. og var ferdig 1. januar hadde dette ikke vært noe problem. Begrenset hva man klarer å dytte i seg på en uke. Dessuten er mange skremmende inaktive. Tips til neste år dere: vær i litt aktivitet hver dag, gå en god tur, stå på skøyter, gå på langrenn. Ta med ungene i svømmehallen. Aktivitet gjør at du føler deg friskere, mer opplagt, og du spiser ikke mens du er i aktivitet. Anonymkode: 318a6...42f Litt vanskelig å ta ungene i svømmehallen når svømmehallene rundt omkring i Norge er stengt for publikumssvømming... Anonymkode: 2cc05...caa
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Litt vanskelig å ta ungene i svømmehallen når svømmehallene rundt omkring i Norge er stengt for publikumssvømming... Anonymkode: 2cc05...caa Dette var jo et helt strålende eksempel på å plukke ut kun det som ikke lar seg gjøre. Helt herlig 😊
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Litt vanskelig å ta ungene i svømmehallen når svømmehallene rundt omkring i Norge er stengt for publikumssvømming... Anonymkode: 2cc05...caa Det var den ene tingen du hang deg opp i, ja. Det er faktisk helt typisk. Anonymkode: d158b...691
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 Kosthold er kilo og trening er gram! Du kan trene deg halvt ihjel og ikke gå ned noe med mindre du gjør noe med inntaket Anonymkode: 13e11...585
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Det var den ene tingen du hang deg opp i, ja. Det er faktisk helt typisk. Anonymkode: d158b...691 🤣 Anonymkode: 2cc05...caa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det var den ene tingen du hang deg opp i, ja. Det er faktisk helt typisk. Anonymkode: d158b...691 Typisk for hvem? Anonymkode: 3abe1...84c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Typisk for hvem? Anonymkode: 3abe1...84c For de som er problemfokuserte og ikke løsningsorienterte
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden): For de som er problemfokuserte og ikke løsningsorienterte Ja, ser den 😊 Anonymkode: 3abe1...84c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden): For de som er problemfokuserte og ikke løsningsorienterte 🤣 Anonymkode: 2cc05...caa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Litt vanskelig å ta ungene i svømmehallen når svømmehallene rundt omkring i Norge er stengt for publikumssvømming... Anonymkode: 2cc05...caa Det var et tips til neste år, nå er det uansett for sent😉 Men er det stengte svømmehaller som er unnskyldningen for å ligge på sofaen og spise i hele julen, så lykke til med å ta det av igjen😅. Anonymkode: 318a6...42f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Kosthold er kilo og trening er gram! Du kan trene deg halvt ihjel og ikke gå ned noe med mindre du gjør noe med inntaket Anonymkode: 13e11...585 Dette stemmer ikke helt. Økt muskelmasse øker forbrenningen. Dessuten kan du prøve noen harde treningsøkter, det vil nok overraske deg hvor mye du faktisk forbrenner. Anonymkode: 318a6...42f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #21 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dette stemmer ikke helt. Økt muskelmasse øker forbrenningen. Dessuten kan du prøve noen harde treningsøkter, det vil nok overraske deg hvor mye du faktisk forbrenner. Anonymkode: 318a6...42f Men det hjelper likevel ikke om kostholdet likevel er dårlig. Man kan ikke dytte innpå masse (feil) kalorier, trene som bare det og forvente å bli slimfit. jeg trener 6 ganger i uka, men om jeg spiser som jeg vil går jeg ikke ned likevel. Anonymkode: 13e11...585
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #22 Skrevet 1. januar 2022 Begynte med flexikost i høst jeg. Spiser vanlig mat. Mer enn jeg gjorde før da jeg trodde at å spise minst mulig var det som skulle til for å gå ned. Noe som er fullstendig feil for kroppen. Nå spiser jeg 3 måltider om dagen, og unner meg tilogmed både et kakestykke eller en sjokoladebit hvis jrg vil. Eneste jeg må tenke på er å holde meg innenfor de kaloriene jeg må ha for at kroppen skal fungere. Flexikost regner ut det. Har satt målet til å gå ned 0.75 kg i uken, og det har jeg gjort. Trener jeg? Nei. Er jeg sofagris? Ja Anonymkode: 7bf29...0ec
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #23 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette stemmer ikke helt. Økt muskelmasse øker forbrenningen. Dessuten kan du prøve noen harde treningsøkter, det vil nok overraske deg hvor mye du faktisk forbrenner. Anonymkode: 318a6...42f Ikke minst har trening ekstremt viktige helseeffekter som er minst like viktige som å holde seg normalvektig. Spesielt når man kommer til midten av livet er det viktig å holde kroppen i form, spesielt hvis man har ambisjoner om å leve et aktivt liv i fremtiden. Plutselig en dag er det kommet noen begrensninger med kroppen som kanskje kunne vært unngått. Anonymkode: 20e6f...fd2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #24 Skrevet 1. januar 2022 Trodde også jeg hadde gått opp i vekt og så har jeg faktisk gått ned 3 kilo👍🏻 Anonymkode: 6e354...b68
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #25 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Typisk for hvem? Anonymkode: 3abe1...84c For sånne som kun evner å se begrensingene. Anonymkode: d158b...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå