Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Her vanket det slakt. Legger ved link til sommerkjole som jeg har, og brukt MASSE med hell. Den har virkelig vært mitt «Go to»-antrekk i sommer. Gjennom høsten har jeg brukt den med strømpebukser i ulike farger, kule sko og et hvit kasmirjakke.

«Problemet» med kjolen jeg linket til i første innlegg var at puffermene var litt «unge» også syntes jeg den var litt dyr med tanke på materialet.

HI 

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/faithfull-the-brand-201736/eldora-mini-dress-234534-3235/?gclid=CjwKCAiA8bqOBhANEiwA-sIlN1xrLhZv5aMb6kE8Q9FlSRDsqNpraR7SBQiRhkKLxljSQYXkxSpEaxoCRXQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds#fo_c=663&fo_k=860d1ea4fc6e5452aeb45df7eb903b3a&fo_s=gplano

Anonymkode: c0c08...0a6

Jeg har ikke svart tidligere. Synes den første kjolen var veldig fin fargemessig og forstår hva du liker med den. Men enig i at det ble litt for mye puff i ermene på den. Jeg har én venninne som kunne kommet unna med å bruke den kjolen, hun er bikket 50, og det er noe med hvordan hun setter sammen antrekk som gjør at hun kler det som kan bli for ungdommelig på f.eks. meg, men som ser flott ut på henne.

Den du linker til her var veldig fin, synes jeg :) Tror den du linker til her gjør mer for figuren din enn den første. De som er veldig vide kan bli for uformelige, men igjen er det veldig stor forskjell på hvem som kler hva. Hadde jeg vært deg ville jeg letet etter en som er litt mer fasongsydd enn den første, litt mer lik den andre. Forstår godt at den andre har vært en favorittkjole :)

Anonymkode: 02eec...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier nei til denne også, skriket litt desperat, hvis du er over 20, beklager 

Anonymkode: 3ede7...2c3

Skrevet

Nå får jeg masse reklame for lignende kjoler etter å ha trykket meg inn på linken din🤣

Den kjolen hadde for mye puffermer for min smak. Men det er ikke jeg som ønsker meg den kjolen. Spiller det egentlig noen rolle hva vi på forumet mener? Det viktigste er at du tror du ville følt deg fin i den kjolen😊 Jeg kler meg etter hva jeg liker og synes er komfortabelt. Har blitt såpass skrøpelig at jeg stort sett går for komfortable klær😅

Anonymkode: 84ec8...d86

Skrevet

Sommerkjolen var kjempefin, de er jo ikke like, mye mindre ermer på sommerkjolen.

Anonymkode: 3e865...9c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Her vanket det slakt. Legger ved link til sommerkjole som jeg har, og brukt MASSE med hell. Den har virkelig vært mitt «Go to»-antrekk i sommer. Gjennom høsten har jeg brukt den med strømpebukser i ulike farger, kule sko og et hvit kasmirjakke.

«Problemet» med kjolen jeg linket til i første innlegg var at puffermene var litt «unge» også syntes jeg den var litt dyr med tanke på materialet.

HI 

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/faithfull-the-brand-201736/eldora-mini-dress-234534-3235/?gclid=CjwKCAiA8bqOBhANEiwA-sIlN1xrLhZv5aMb6kE8Q9FlSRDsqNpraR7SBQiRhkKLxljSQYXkxSpEaxoCRXQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds#fo_c=663&fo_k=860d1ea4fc6e5452aeb45df7eb903b3a&fo_s=gplano

En mye heldigere kjole, ja.

Anonymkode: caff8...3bd

Skrevet

Første kjolen var virkelig grusom. Kjole nr 2 så ut som mormors nattkjole 

Anonymkode: 589f0...71f

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

HI 

Beklager, men jeg synes den roper litt tenåring. Men hvis du liker den og den andre, så burde det ikke spille noen rolle hva jeg eller andre anonyme her inne synes om de.

Anonymkode: 1e0d9...56b

Skrevet

Sommerkjolen var veldig fin, men den andre - altfor mye puffermer for min smak. Blir man ikke veldig 'dokkete' med en sånn kjole hvis man er lav? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Du spør om den er fin fordi du har lyst å kjøpe en. Jeg svarer den er veldig stygg. Om du ikke tåler det så ikke spør. 

Anonymkode: d3d91...e2d

Det går an å formulere det samme innholdet på en mer elegant måte, men mangler du etikette så evner du det nok ikke.

Anonymkode: 5ad67...ca4

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det går an å formulere det samme innholdet på en mer elegant måte, men mangler du etikette så evner du det nok ikke.

Anonymkode: 5ad67...ca4

Enig. Jeg skjønner virkelig ikke Hva poenget er med å svare på den måten. Å svare ærlig, og å svare på en slem måte er faktisk ikke det samme.

HI

Skrevet

De to kjolene du viser fram har jo ikke stort til felles annet enn at de begge er kjoler. Ermer, livlinje, utringing, stoff (glans, tyngde, stivhet)  osv er jo helt forskjellig. Sommerkjolen er søt. Den andre ser ut som en dukkekjole for meg. 

Skrevet

Det var ikke like i det hele tatt synes jeg. Den første var ikke fin den andre er kanskje ok som strandkjole. Det er ikke en jobbkjole, den er for kort til å være det. 

Skrevet

Sommerkjolen var veldig fin! Veldig min stil og noe jeg godt kunne brukt. 

Anonymkode: ba3f0...53d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12/31/2021 den 15.12):

Jeg er 43, ganske liten og nett. Synes den er så pen, men lurer på om jeg er litt for gammel? Har en sommerkjole i samme fasong.

https://www.miinto.no/p-columbine-dress-d7385db2-c08d-4d9e-889b-add700ea0814?gclid=CjwKCAiA8bqOBhANEiwA-sIlN1W1Gl3o98oDMRXHH90ciEaFZ72kehJZwnwo_hROE3rsxCAvsWKpExoClJ8QAvD_BwE

Nei. Beklager den var grusom. Og DEN prisen 😱

Anonymkode: f5972...8c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg synes det generelt florerer av overprisede bestemorkjoler på så å si alle nettbutikker...

Skrevet
Milfy Way skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det generelt florerer av overprisede bestemorkjoler på så å si alle nettbutikker...

Å ja. 

Anonymkode: b5aa7...45a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det var ikke like i det hele tatt synes jeg. Den første var ikke fin den andre er kanskje ok som strandkjole. Det er ikke en jobbkjole, den er for kort til å være det. 

Det er ikke noe problem for meg. Jeg er under 160 cm.høy. Lengden er helt OK til meg ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg synes også prisen var litt i overkant. Også med tanke på materialet. 
HI

Skrevet

Pia Tjelta hadde nok kledd den, så hvorfor ikke. 😊

Anonymkode: 79f7d...5af

Skrevet

Huff. Nei. Ikke fin.

Anonymkode: eb233...453

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.1.2022 den 14.17):

Første kjolen var virkelig grusom. Kjole nr 2 så ut som mormors nattkjole 

Anonymkode: 589f0...71f

Enig. 

Anonymkode: eb233...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...