Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg slo fremsiden av leggen ganske kraftig i en stein i begynnelsen av desember. Fikk skikkelig blåmerke og hovnet opp, selvfølgelig. Ble bedre etter et par uker, men nå er det plutselig blitt skikkelig smertefullt igjen. Hovent og ømt, er vondt når buksa gnisser inntil.. Huden er blitt skikkelig knallrød og er spendt over det røde område. Nå begynner jeg å fantasere om at det har oppstått en blodpropp i det forslåtte området..😱 Er det overhodet mulig? Bør jeg kontakte legevakt, eller kan jeg se det an til over helgen og evt. kontakte fastlege? Anonymkode: 2dcda...dc6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Kontakt legevakten, du. Jeg ville kanskje ikke tenkt blodpropp, men en dyp vevsskade. Kanskje må du åpne litt opp og få fjernet litt dødt vev og koagler. Anonymkode: 7a267...603
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Jeg har slått løs beinhinna en gang. Det var smertefullt lenge og kunne blusse opp igjen og igjen ved belastning. Anonymkode: f63a2...7c9
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 Greit å få sjekket ut. Får du feber må du oppsøke legevakt Anonymkode: b975b...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå