Gå til innhold

Hvordan skal dere feire nyttår?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ti måltider etter pinnekjøttet. For en stamina!

Anonymkode: 3c3da...2a7

To.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

På covidrom i fult smittevernsutstyr, altså på jobb.

Anonymkode: 124eb...fcf

Tusen takk for innsatsen du gjør! Ønsker deg godt nytt år og forhåpentligvis en rolig vakt.

Anonymkode: 82cc3...372

Skrevet

Middag hos mine foreldre, og så hjem til katten. 🙂 

Anonymkode: 95626...e3b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og så lurer man på hvorfor pandemien fortsetter når man på død og liv måååå samles 10-15 stykker. Hvorfor ikke bare være egen familie. Eller om man er alene så med noen ekstra? Neida - her er det viktig å tøye strikken lengst mulig et par dager før skolestart. La oss samles femten seksten stykker. Helt latterlig. 

Anonymkode: d30c2...99e

Nå har vi allerede hatt covid, i tillegg til å være fullvaksinert, hva tenker du vi skal beskytte oss mot egentlig? 

Anonymkode: 43d2c...788

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Herrefred. Jeg åpner jo alltid når det ringer på døra, men hadde ikke forventet nyttårsbukker. Den ideen syns jeg dere skal droppe.

Kommuneoverlegen her vi bor har sagt at det er helt greit å gå nyttårbukk i år,så da forholder vi oss til det.

Anonymkode: 75cbf...472

Skrevet

Bare oss hjemme. Middag, film og godis. Gleder meg til en kveld i komfortable klær og tøfler. ❤️

Anonymkode: f8106...d3e

Skrevet

Hos søsteren min. Ville helst vært hjemme, men hun har barn som legger seg før raketter, så da blir det sånn noen år fremover

Anonymkode: 7d66d...5a3

Skrevet

Dere som går nyttårsbukk, hvilket klokkeslett går dere? Skikkelig kjipt å få middagen forstyrret av at folk ringer på døra.

Anonymkode: 165bf...960

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og så lurer man på hvorfor pandemien fortsetter når man på død og liv måååå samles 10-15 stykker. Hvorfor ikke bare være egen familie. Eller om man er alene så med noen ekstra? Neida - her er det viktig å tøye strikken lengst mulig et par dager før skolestart. La oss samles femten seksten stykker. Helt latterlig. 

For vår del er vi store familier. Vi er 6 stykker, ene svigerinnen min 5, andre 4. Når vi er samlet blir vi 15 stykker selv om vi bare er tre familier. Det er de samme menneskene vi har vært med resten av julen, så det er uansett ikke flere nærkontakter.

Anonymkode: 4e62b...8d1

Skrevet

Hjemme med mann og barn. Spise tapas, se på film og ut klokken 12 for å se på raketter. Mulig vi går innom mine foreldre for å hilse på i løpet av kvelden. Stille og rolig med andre ord. 

Anonymkode: bbdea...42f

Skrevet

Her hjemme, med kjernefamilien som vi pleier. Kalkunmiddag, brettspill, film, godis, mannen og ungene går nok ut midnatt for å se på litt fyrverkeri, mens jeg er inne med dyra (har valp så vet ikke hvordan hun reagerer). Så er det nok kvelden. 
Hverken jeg eller mannen er vant med at nyttårsaften er stor fest og galloi, så stille og rolig her. 

Anonymkode: 470bc...28f

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Dere som går nyttårsbukk, hvilket klokkeslett går dere? Skikkelig kjipt å få middagen forstyrret av at folk ringer på døra.

Ca 17 begynner vi

Skrevet

Hjemme alene, ufrivillig, men har blitt innstilt på det. Så jeg skal prøve å gjøre det beste ut av det ved å lage god mat og se en god film. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Herlighet, folk spiser jo alt fra kl 16-21 på nyttårsaften. Man kan ikke ta høyde for å aldri treffe på noen som spiser. Det er ikke et problem - for normale folk. 

Anonymkode: f2b2d...728

Skrevet

Hjemme, med venner. Har invitert noen bra folk! 

Anonymkode: 6eabc...227

Skrevet

Jeg skal være hjemme med minste datter, men regner med at hun forsvinner ut. Hun pleier å gå byen rundt å se på raketter,så blir overrasket om hun ikke skal det i år også. Hun pleier ikke å ha planer, men vipps forsvinner hun ut på kvelden. 
Jeg skal ikke være sosial med noen, er så mye smitte på jobb og rundt her at jeg ikke vil omgås noen. Møter naboene ute i gata klokka tolv, og det er det eneste jeg skal. 

Eldste barnet skal være med kjæresten og ett vennepar. Ser hun kommer innom siden det var kommet en pakke hun har ventet på. Hun har jeg kasta ut av huset siden det er så mye smitte på jobb, hu er syk så vi vil ikke utsette henne for dette. Kjæresten er superfornøyd som har fått henne på besøk.

Jeg storkoser meg i eget selskap, så dette er helt perfekt for meg. Har store barn som er mye hjemme og hjemme med venner, så er deilig å få noen rolige kvelder og kanskje litt alenetid (det er ett stort savn med denne coronatiden. Når jeg jobber kveldsvskt hadde jeg alenetid før, men nå er det sjeldent begge er på skolen samtidig selv om skolene liksom skal være åpene)

Anonymkode: 3bc4e...720

Skrevet

Hjemme alene i ro og fred. Mannen og ungene er på fjellet, ok kombo for oss alle - ungene liker seg veldig godt på hytta, jeg er travelt opptatt med arbeid. Selv om det jo hadde vært hyggelig å være sammen, selvfølgelig. Stor feiring har vi uansett aldri drevet med på nyttårsaften. En god middag, tv eller brettspill og sett fyrverkeri gjennom vinduet, hvis vi i det hele tatt gidder. Har du sett ett fyrverkeri, så har du i grunnen sett alle. 

Anonymkode: 5c794...05b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Håper dere bare går det det er avtalt. Jeg forventer ikke fremmede folk på døra med de restriksjonene som er nå.

Så ikke lukk opp da, sutrepave.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Slå den av, da. Hallo. Hvor vanskelig kan det være? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Å tro at viruset forsvinner bare fordi man sitter hjemme på nyttårsaften er så naivt at jeg vet ikke helt hva jeg skal si. 

Her skal vi feire med en annen familie. Blir koselig. 

Godt nytt år til alle! 

Anonymkode: deb70...6de

Skrevet

Her ble det middag kl. 16.30 med kjernefamilien. Etterpå gikk jeg og barna nyttårsbukk til noen hus vi hadde avtale med. Da vi kom hjem tente vi stjerneskudd og deretter tok mannen med seg de to eldste til svigers. Jeg valgte å bli hjemme med babyen vår. Hun sovnet rundt 21.30, så nå nyter jeg litt tid alene i mitt eget gode selskap. 😁 

Anonymkode: 15542...24e

Skrevet

Sønnen min kom hjem med en nesten full bærepose med godteri å ble godt mottatt i alle husene som åpnet. Folk var smilende og blid,så angrer virkelig ikke på at han fikk gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...