Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Og med hvem? Anonymkode: cbc4c...b3e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Her blir det tacokveld med ungene . Blir kun oss 4. stille og rolig . Helt perfekt
Chaplin Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Jeg, mann og 2 gutter på 13 og 19 skal feire hjemme. Spise kalkun. Etter middag drar 19 åringen til kompiser. Vi 3 som blir hjemme skal spille kort og kose oss. Ser på rakettene fra vinduet
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Med vennefamilier. God mat og mye moro. Anonymkode: d9147...458
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Her feires det med mann og barn. Først spiser vi middag med tradisjonell mat, så skal vi ut og se på kommunens fellesoppskyting av fyrverkeri. Så er det hjem igjen, slappe av litt før kakene settes på bordet. Noen minutter før midnatt skal vi høre på presidentens tale, telle ned sammen med klokka, skåle på tolvte slag med Robbie bubble for barna og Himmelstund for de voksne, ut og skyte opp vårt eget fyrverkeri, spille brettspill og prate før vi går i seng spente på Bestefar Frosts gaver som kommer på morgenen første nyttårsdag, som skal tilbringes på sofaen i pysjen. Anonymkode: f2bc5...6d1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Enkel tapas klokken syv. Med de to barna mine samt mamma og pappa. Ser seg sikkert en film på kvelden, raketter klokken tolv og så god natt for alle. Stille og rolig som resten av romjulen egentlig. Anonymkode: df5f6...ccc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Skal til min søster. Vi blir vel akkurat 10 rundt bordet. Gleder meg til første middag som jeg ikke lager selv denne julen! Anonymkode: f2b2d...728
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Vi skal være hjemme, kun oss fire. Middagen er godt planlagt sånn at vi ikke trenger å stresse mer enn nødvendig. Formiddagen brukes til å ordne til en rask støvsuging og golvvask, som vi ikke fikk gjort i dag fordi vi koste oss med noe annet. Så dekkes bordet og vi gjør klart til kvelden. Klokken seks er det fyrverkeri i Velforeningen, og etter det går vi hjem og gjør siste innsats med middagen og kler oss til kvelden. Vi hører kongens tale og skåler med Julebrus i fine glass. Så spiser vi middag, treretters. Og det bruker vi god tid på. Etter middag blir det prat, kanskje litt brettspill eller noe annet som jentene vil, litt snacks, musikk... Litt før klokken tolv fylles Mozell i fine, pyntet glass, vi teller ned og skåler og klemmer hverandre og ønsker godt nyttår mens vi ser fyrverkeriet som sendes opp i nabolaget og lenger unna. Vi har ganske god utsikt og kan se et stykke unna. Anonymkode: 1d593...e83
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 Kun kjernefamilien ikveld. Pinnekjøtt til middag. Blir vel film og spill frem til midnatt. Da går vi kanskje ut i gata eller bare på terrassen. Så er det rett i senga etterpå. Anonymkode: b8d90...f0a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 Skal feire med min familie, dvs mann og våre barn, mine foreldre og mine søsken med ektefeller og barn. Vi blir 15 totalt. Vi spiser middag kl 19.00, så er det dessert og etter det leker vel ungene litt før vi har pakkelek. Barna løper litt frem og tilbake, inn og ut på trampolinen. Blir vel litt musikk og dans, kanskje stolleken en stund. Så går vi ut litt før midnatt og ser på fyrverkeriet også drar vi vel hjem rundt kl 01.00. Anonymkode: d913f...b72
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 Med kjæresten og sønnen min. Her blir det kalkun til middag og panna cotta til dessert. Å finstasen skal selvsagt på. Etter middag skal vi gå nyttårsbukk med sønnen min. Etterpå blir det godteri og potetgull mens vi ser en film sammen. Anonymkode: 75cbf...472
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 Skal feire med mannens søstre og deres familier og muligens noen bestemødre. Vi blir vel totalt rundt 13-16 stykker, litt avhengig av hvor mange av de eldste ungene (17-19 år) som blir med. Det pleier å være veldig koselig, men i år er jeg så utmattet at jeg egentlig heller ønsker å bli igjen hjemme, alene. Anonymkode: 4e62b...8d1
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 Og så lurer man på hvorfor pandemien fortsetter når man på død og liv måååå samles 10-15 stykker. Hvorfor ikke bare være egen familie. Eller om man er alene så med noen ekstra? Neida - her er det viktig å tøye strikken lengst mulig et par dager før skolestart. La oss samles femten seksten stykker. Helt latterlig. Anonymkode: d30c2...99e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #14 Skrevet 31. desember 2021 Skal til mine foreldre. En eller to brødre blir også der. Julemiddag, dessert og etter hvert fyrverkeri (felles oppskyting). Anonymkode: ec02f...a7c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #15 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og så lurer man på hvorfor pandemien fortsetter når man på død og liv måååå samles 10-15 stykker. Hvorfor ikke bare være egen familie. Eller om man er alene så med noen ekstra? Neida - her er det viktig å tøye strikken lengst mulig et par dager før skolestart. La oss samles femten seksten stykker. Helt latterlig. Anonymkode: d30c2...99e Fordi det er lov. Anonymkode: 75cbf...472
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. desember 2021 #16 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Og så lurer man på hvorfor pandemien fortsetter når man på død og liv måååå samles 10-15 stykker. Hvorfor ikke bare være egen familie. Eller om man er alene så med noen ekstra? Neida - her er det viktig å tøye strikken lengst mulig et par dager før skolestart. La oss samles femten seksten stykker. Helt latterlig. Anonymkode: d30c2...99e Nå må man heller ikke være mer religiøs enn paven . Hilsen hun som feirer med kun mann og barn.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #17 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Fordi det er lov. Anonymkode: 75cbf...472 Det er ikke alt som er lov som er lurt. Anonymkode: f2b2d...728
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #18 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det er ikke alt som er lov som er lurt. Anonymkode: f2b2d...728 Gjør du kun det som er lurt hele tiden, hver eneste dag? Jeg tviler i grunn på det. Og så er det juridisk høyst usikkert hvorvidt myndighetene kan regulere forhold i ens eget hjem. Anonymkode: f2bc5...6d1
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #19 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Gjør du kun det som er lurt hele tiden, hver eneste dag? Jeg tviler i grunn på det. Og så er det juridisk høyst usikkert hvorvidt myndighetene kan regulere forhold i ens eget hjem. Anonymkode: f2bc5...6d1 Man kan jo trasse og hevde at ‘det bestemmer ikke dere’, eller så kan man se fornuften i det å ikke samle mange under samme tak. Jeg tviler på at de med 15 til bords klarer å holde meteren til enhver tid. Anonymkode: f2b2d...728
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #20 Skrevet 31. desember 2021 På covidrom i fult smittevernsutstyr, altså på jobb. Anonymkode: 124eb...fcf
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #21 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Med kjæresten og sønnen min. Her blir det kalkun til middag og panna cotta til dessert. Å finstasen skal selvsagt på. Etter middag skal vi gå nyttårsbukk med sønnen min. Etterpå blir det godteri og potetgull mens vi ser en film sammen. Anonymkode: 75cbf...472 Håper dere bare går det det er avtalt. Jeg forventer ikke fremmede folk på døra med de restriksjonene som er nå. Anonymkode: 3c3da...2a7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #22 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Håper dere bare går det det er avtalt. Jeg forventer ikke fremmede folk på døra med de restriksjonene som er nå. Anonymkode: 3c3da...2a7 Vi har ikke avtale med noen,vi går til de som åpner. Anonymkode: 75cbf...472
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #23 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Og med hvem? Anonymkode: cbc4c...b3e Meg, mannen og våre to (små) barn skal spise pinnekjøtt og så riskrem til dessert. Så skyter vi opp raketter kl. 18 og spiser kveldsmat og julekaker før barna legges klokken sju- halv åtte. Så blir det vel film og noe godt å spise for meg og mannen fram til kl. 12. Gleder meg! Anonymkode: 82cc3...372
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #24 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Vi har ikke avtale med noen,vi går til de som åpner. Anonymkode: 75cbf...472 Herrefred. Jeg åpner jo alltid når det ringer på døra, men hadde ikke forventet nyttårsbukker. Den ideen syns jeg dere skal droppe. Anonymkode: 3c3da...2a7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #25 Skrevet 31. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Meg, mannen og våre to (små) barn skal spise pinnekjøtt og så riskrem til dessert. Så skyter vi opp raketter kl. 18 og spiser kveldsmat og julekaker før barna legges klokken sju- halv åtte. Så blir det vel film og noe godt å spise for meg og mannen fram til kl. 12. Gleder meg! Anonymkode: 82cc3...372 Ti måltider etter pinnekjøttet. For en stamina! Anonymkode: 3c3da...2a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå