Gå til innhold

Hva gleder du deg til i det nye året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg gleder meg til, er at de på kontrollene på Radiumhospitalet sier at det ikke har kommet flere svulster som må behandles.  Jeg gleder meg egentlig bare til å fortsatt leve. Med alt det innebærer av hverdagsliv og innimellom en god kaffe. Morsomme samtaler med morsomme venner. Og så gleder jeg meg til å sove en hel natt. 

Anonymkode: 4b948...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Optatium skrev (17 timer siden):

Jeg gleder meg til å se tulipanene jeg plantet i høst blomstre, gleder meg til å følge med i hagen på bær og busker og blomster, jeg gleder meg til skiturer, skogsturrrr, skøyter, sykling osv. Gleder meg til å få en minstemann som blir litt større, treårskneika er bratt 😅 

Gleder meg til mer samvær med venner og familie. Det er da mye å se fram til selv om covid suger. 

Absolutt ! Det er veldig mye positivt å se frem til.

Skrevet

Gleder meg til reise, reise og reise🤩🤩 

Anonymkode: febff...dfc

Skrevet

Til å bygge hytte 🥳

Anonymkode: 244ca...cfa

Skrevet

Til lysere tider selv om jeg elsker mørketiden også. 

Til å reise på konsert med de to eldste barna mine, om o’korona tillater. 

Til å få tredje vaksinedose i januar. 

Til å komme i gang med å gå tur og få bedre helse.

Til å flytte fra mannen min og starte kapittel to i livet mitt. 

Anonymkode: 61815...799

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg gjør så godt jeg kan, men jeg syns det ser mørkt ut. Jeg tror ikke verden er spesielt annerledes nyttårsaften om et år. Når de stenger ned for et forkjølelsesvirus slik de gjør nå med omikron, kan de stenge ned for alt. Da er det lite håp. Hva skal jeg se fram til da, når alt går i vasken? Jobben, reiser, venner.  

Anonymkode: 1a337...ba1

Skrevet

Konserter og festivaler

Anonymkode: 8f99c...526

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg vet ikke. Jeg gjør så godt jeg kan, men jeg syns det ser mørkt ut. Jeg tror ikke verden er spesielt annerledes nyttårsaften om et år. Når de stenger ned for et forkjølelsesvirus slik de gjør nå med omikron, kan de stenge ned for alt. Da er det lite håp. Hva skal jeg se fram til da, når alt går i vasken? Jobben, reiser, venner.  

Anonymkode: 1a337...ba1

Jeg ville snakket med noen hvis du ikke finner noen lyspunkter i tilværelsen . Noe må det da være du kan glede deg til eller over? Snø og kalde dager hvis du er glad i det eller sol og sommer hvis du liker det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Konserter og festivaler

Anonymkode: 8f99c...526

Jeg og!

Anonymkode: 34c26...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...