Gå til innhold

Hva gleder du deg til i det nye året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her gleder jeg meg til vår og varmere vær. 

Anonymkode: 34c26...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til å bli alkoholfri, og endelig bli nykter etter nesten 8år som alkoholiker. Skal inn i behandling 4.januar og bli ett år. 

Ellers ser jeg frem til å finne på gøye ting med familien som nykter ❤

Anonymkode: cf269...58c

Skrevet

Jeg må si at jeg er litt demoer i forventningene. Etter to nyttårsaften med store forventninger til kommende år med påfølgende pandemitåke så klarer jeg ikke å hente frem de store vyene.. 

Anonymkode: bf7aa...faf

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må si at jeg er litt demoer i forventningene. Etter to nyttårsaften med store forventninger til kommende år med påfølgende pandemitåke så klarer jeg ikke å hente frem de store vyene.. 

Laber i forventningene skulle det være 

Skrevet

Ser frem til at samfunnet åpner, og vi venner oss til å leve med ulike varianter av covid-viruset. Ellers: Masse lykke til og all respekt til deg, anonym #2! 

Skrevet

Sommer og sol ❤️

barnets 9 årsdag

alt vokser ut igjen

ferie tur til paris som jeg fikk i julegave, varte til august 2023, så drar nok ikke neste år

jobbe med fine kollegaer ❤️

Anonymkode: 13078...e3a

Skrevet

Ny jobbi februar, etter nesten 15 år på samme plass.

Minstemann  skal begynne på skolen til høsten

Anonymkode: 93a87...924

Skrevet

Jeg gleder meg til å se tulipanene jeg plantet i høst blomstre, gleder meg til å følge med i hagen på bær og busker og blomster, jeg gleder meg til skiturer, skogsturrrr, skøyter, sykling osv. Gleder meg til å få en minstemann som blir litt større, treårskneika er bratt 😅 

Gleder meg til mer samvær med venner og familie. Det er da mye å se fram til selv om covid suger. 

Skrevet

Gleder meg så mye til første barnebarn i februar 😍

Anonymkode: 115af...3cf

Skrevet

I første omgang gleder jeg meg til mange skiturer med de nye skiene jeg fikk til jul! 

Anonymkode: 20be9...7fb

Skrevet

Det blir vel fritidskarantene, høye strømregninger, renteoppgang og reallønnsnedgang! Jippi! 

Anonymkode: a3366...dc7

Skrevet

Skal gifte meg til neste år, og vi har hele tre konfirmasjoner i vår lille familie (mitt barn og to av mannens barn). Og så gleder jeg meg til å bli ferdig med utdanningen og forhåpentligvis gi ut to bøker. 

Anonymkode: 5770c...2a9

Skrevet

Gleder meg til mye.

Til å bli ferdigoperert (2 operasjoner igjen.) 

Til forhåpentligvis mindre smerter og dermed mindre medisiner.

Til mellomstes konfirmasjon.

Til ferietur med mellomste.

Til å forhåpentligvis kjøpe hus og dermed feire jul hjemme.

Til ferietur med bare mamma.

Til varmere vær.

Anonymkode: 2bbad...9dd

Skrevet

Hagejobbing❤  beste hobbyen som er å kunne dyrke frem planter og få hagen til å fremstå som en rolig oase🐞🐝🌺🌻

Skrevet

Vår og sommer, hagelivet , blomster , forhåpentligvis feriebolig , ferie med familien , påsketur og masse ny musikk.

Skrevet

Lysare dagar! Vår og sommar, sommarferie ikkje minst! 

Anonymkode: e6549...7e8

Skrevet

Har vært 100% sykemeldt i flere måneder i år.
Så begynte jeg å bli bedre, og har sakte men sikkert kommet meg opp til å jobbe 60%.

Jeg gleder meg til å klare å jobbe 100% igjen :)

Jo, også gleder jeg meg til konfirmasjonen til eldste :)

Anonymkode: 74b57...716

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg gleder meg til å bli alkoholfri, og endelig bli nykter etter nesten 8år som alkoholiker. Skal inn i behandling 4.januar og bli ett år. 

Ellers ser jeg frem til å finne på gøye ting med familien som nykter ❤

Anonymkode: cf269...58c

Så flott! Jeg heier på deg 😊

Skrevet

Ikke en dritt. Høye strømregninger  Korona, økt boligrente osv. 

Anonymkode: 8c878...de5

Skrevet

Vår og sommer🥰Forhåpentligvis noen reiser🙂

Anonymkode: efcd0...20b

Skrevet

Gleder meg til ny jobb i første kvartal, til å trene og gå ned i vekt, og forhåpentligvis føle meg sprek og fresh til sommeren, gleder meg til bursdagsfeiringer, påske med gode venner, 17. mai, og mulig sommerferie i Italia. 

Anonymkode: c0235...bfe

Skrevet

Får forhåpentligvis valp igjen. Det blir morro og slitsomt, mest morro ☺️

Skrevet

Jeg er veldig spent på det nye året. Kanskje selger vi det store huset vårt ved sjøen, for å få ned huslånet (bli mer økonomisk uavhengige) og bo mer sentralt. Ikke bare en lett avgjørelse, da barna ser på huset som deres barndomshjem. Men nå har vi straks bare et barn som fremdeles bor hjemme, så vi leker litt med tanken. Vi får se.

Så håper jeg vi får mulighet til å reise litt igjen. Savner det, men spørs om det blir i år. Lever i håpet!

Anonymkode: f8c8a...142

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Her gleder jeg meg til vår og varmere vær. 

Anonymkode: 34c26...ecd

Ja, kun det, ellers er det jo den vanlige tralten med munnbind og avstand. 

Skrevet

Jeg håper jeg kan glede meg til å si solgt om huset, så forsvinner nesten 20 000 i utgifter hver måned og jeg kan sette på varmen igjen her hjemme 🥶 om ikke blir det til slutt varmt i været, da skal jeg brenne ullsokkene mine på bålet 😂

Anonymkode: 55a98...924

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...