Gå til innhold

Besøk som ikke blir!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøket kommer ikke. Så blir mat her hjemme alene. 

Blir det noe kjekt som skjer hos dere i dag? Å

Anonymkode: dc831...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det slaraffendagen i dag

Skjer ingenting, ingen på besøk og besøker ingen. Rester til middag, ungene leker, stille og rolig.

Anonymkode: 08832...f03

Skrevet

Bare later oss, ligger i sofaen, ser film og spiser godteri.  I dag er det helt uaktuelt med besøk

Anonymkode: 022a0...cd3

Skrevet

Lat, deilig dag her også. Rusler rundt i pysjen, spiser godterier og tar ei skive når vi har lyst, så blir det "koldtbord" med julens pålegg sånn rett etter vanlig middagstid. 

Anonymkode: ff2c1...a18

Skrevet

Julebesøk hos min far, med mine søsken og alle våre barn. Koldtbord til sen frokost, svineribbe i ettermiddag (spiser pinnekjøtt på julaften). Brettspill og aketur. 

Anonymkode: 1459e...4fd

Skrevet

For min del syns jeg ikke det er deilig med en hel dag foran tv/inne med godis og latskap. Vi har vært ute og alt et par timer, nå har vi kost n oss med nye leker og resten av julestrømpa, før vi skal i middag om en time. 

Julen for meg er å være sammen med familie, og jeg gleder meg til det, det er ikke noe tvang eller har knyttet til disse selskapene ☺️

Skrevet

Har hatt en rolig formiddag inne der barna har fått leke seg med  nye leker. Julefilmer på tv. Nå er vi på vei til svigermor for bursdagsfeiring 🎉

Anonymkode: 90650...888

Skrevet

Julelunsj hos tante med storfamilien ❤️ Det er en veldig avslappet lunsj hvor man kommer som man er. Vi kjørte julepysj, det gjorde fetteren min også 👍

Så ble ungen levert til pappaen sin for romjul der, jeg skal jobbe på Kirkens Bymisjons lavterskeltilbud i morra 👍🎄

Anonymkode: d1617...fe3

Skrevet

Idag har jeg bare kost meg hjemme alene. Må stupe ned i fryseren for å se hva jeg har lyst på, ungene spiste nå hos farfar så trenger ikke tenke på de. De kommer hjem senere idag så da blir det åpning av pakker her og slaraffenliv på sofaen. Ungene skulle bare vært borte julaften kveld, men når smitten kom litt for nære meg så valgte de å reise slik at de evt ikke endte opp i karantene. De har vist fått overdose med familie og være sosial, så det blir nok pysjen i dag og imorra. 

Anonymkode: aa1c7...1d5

Skrevet

Ikke noe særlig. Pleier å ha 25+ gjester, men det blir det ikke i dag. Deilig. Skal drikke vin og se på tv.

Skrevet

Hadde en liten julelunsj i dag med de aller nærmeste. Og så er det sikkelig sofakos på oss her i huset. Deilig 😊

Skrevet

Og nå som du hadde sagt god jul på facebook og alt. Ja, det skal jammen ikke være lett.

Anonymkode: d9217...8f0

Skrevet

Sovet i flere timer. Kanskje spise noe og se en film alene her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sovet i flere timer. Kanskje spise noe og se en film alene her. 

Vurderer å drikke litt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Vurderer å drikke litt. 

Du er patetisk i ditt behov for oppmerksomhet. Vil du drikke så gjør du det, vet du. 

Anonymkode: 7aa7d...cf5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du er patetisk i ditt behov for oppmerksomhet. Vil du drikke så gjør du det, vet du. 

Var ikke for å få oppmerksomhet. Kjekt du synes jeg er patetisk. 

Skrevet

Sendt overnattingsgjester hjem etter sein frokost, ryddet opp og deretter ikke gjort noe annet enn å kose oss,  småspise, nyte gavene fra i går, lese bøker vi fikk til jul og se film. Meget lavmælt og deilig 

Anonymkode: 0ee76...f1d

Skrevet

Koser meg med en fin film, litt godt i glasset og prøver å ha en fin 1 juledag alene! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Var ikke for å få oppmerksomhet. Kjekt du synes jeg er patetisk. 

Hvorfor kommer du ellers med den tilleggsopplysningen? Folk skriver hva de har gjort i dag og du får ingen oppmerksomhet på at besøket ditt ikke kom. Da kommer du, din vane tro, med en opplysning som muligens kan skape litt oppmerksomhet. 

Vi kjenner lusa på gangen etterhvert, skjønner du. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Koser meg med en fin film, litt godt i glasset og prøver å ha en fin 1 juledag alene! 

Lurer på hvor mange innlegg du skal skrive om disse tingene...

Det er helt vanlig å ha en rolig alenedag 1.juledag, særlig nå i koronatiden. Ingen grunn til å synes synd på seg selv.

Anonymkode: 08832...f03

Skrevet

Når jeg vokste opp, var det helt uaktuelt med besøk første juledag.

Vi har bare vært hjemme, og det har vi tenkt å fortsette med resten av jula. Svigermor kommer til å mase om at vi skal ta oss en tur, men isåfall får mannen dra alene. Jeg orker ikke være sosial i jula (ikke ellers heller da, men i jula vil jeg iallefall ha det koselig).

Anonymkode: 060d3...d36

Skrevet

Bare ignor meg. Kos dere og nyt julen 🎄🌟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...