Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Jeg er 60 år, eksen til min niese er 40. Min niese er 47. For rundt 10 år siden gikk de to ifra hverandre. På samme tidspunkt reiste mannen min bare ifra meg og datteren vår. Eksen til min niese var alltid snill og god mot meg, og ble fortalt av min niesen at han likte meg godt. Kort tid etter det ble slutt tok han kontakt med meg, han spurte om han kunne treffe meg. Jeg ble veldig sjarmert og smigret, men takket nei. Men dette er altså nesten 10 år siden. I dag fikk jeg en sms av han igjen, etter så mange år. Han ønsket meg god jul, og har igjen spurt om jeg kunne tenke meg å treffe han i romjula. Og igjen sitter jeg her å har veldig lyst. Hva han har gjort de siste årene vet jeg ikke, men jeg har ikke hatt nærhet fra noen mann siden eksmannen min bare dro. Å her spør altså eksen til min niese, ca 20 år yngre om å treffes. Mulig jeg er innbilsk, men tror jeg vet hva han vil. Han vil lage middag til oss og drikke litt vin. Det virker som han har ærlige intensjoner. Han har alltid vært en veldig stødig og ordentlig kar. Jeg har fryktelig lyst til å treffe ham, men det kan jo bli litt kleint. Han var jo sammen med niesen min, selv om det er lenge siden, og han er 20 år yngre. Hva synes dere jeg skal gjøre? Skal jeg takke ja denne gangen? Håper på noen gode råd fra dere. God jul. Anonymkode: 8d750...18b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Si ja. Hva har du å tape på det? Du er bare redd og usikker. Bedre å angre på det man har gjort enn alle sjansene man ikke turte og ta. 😊 Anonymkode: 77ff5...592
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Selvsagt takker du ja når du har lyst. Lykke til og gledelig jul. Anonymkode: ca963...ee1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Life is short, live a little🌸💕 Anonymkode: d654b...858
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 Om en av mine tanter gikk på date, hadde sex eller ble sammen med en av mine ekser ville jeg særiøst lurt på om hun hadde en skrue løs. Det er bare ekkelt og superkleint Anonymkode: b5416...dc3
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 Kjør på. Han er singel nå, det spiller da ingen rolle hvem han var sammen med før? Mannen er jo ikke brennemerket. Anonymkode: 9f2e7...57f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 Møt ham, ikke ha noen store forventninger utover å spise litt god mat og ha en hyggelig samtale. Så ser du hvordan det føles, og så tar dere det derfra. Ikke lag et større problem ut av dette. Han vil tydeligvis møte deg, du ønsker å møte ham. Anonymkode: d65a8...6d6
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Om en av mine tanter gikk på date, hadde sex eller ble sammen med en av mine ekser ville jeg særiøst lurt på om hun hadde en skrue løs. Det er bare ekkelt og superkleint Anonymkode: b5416...dc3 Men det hadde faktisk kun vært ditt problem. Anonymkode: ca963...ee1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2021 #9 Skrevet 25. desember 2021 Gå!! Husk å oppdatere oss etterpå 🤪 Anonymkode: e70fc...03d
Hengebukksvinet Skrevet 25. desember 2021 #10 Skrevet 25. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Om en av mine tanter gikk på date, hadde sex eller ble sammen med en av mine ekser ville jeg særiøst lurt på om hun hadde en skrue løs. Det er bare ekkelt og superkleint Anonymkode: b5416...dc3 Enig med deg, men vi er visst i mindretall her😆
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #11 Skrevet 26. desember 2021 Kunne aldri falle meg inn å ha sex med, date, hva som helst med eksen til niesa mi altså. 😧 Det fins andre mannfolk. Anonymkode: 1fb47...cbb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #12 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Møt ham, ikke ha noen store forventninger utover å spise litt god mat og ha en hyggelig samtale. Så ser du hvordan det føles, og så tar dere det derfra. Ikke lag et større problem ut av dette. Han vil tydeligvis møte deg, du ønsker å møte ham. Anonymkode: d65a8...6d6 Jeg har takket ja til invitasjonen. Vi er to voksne mennesker, så dette har ingen andre noe med. Skal treffe ham til tirsdag. Det som skjer, det skjer. Anonym bruker skrev (12 timer siden): Men det hadde faktisk kun vært ditt problem. Anonymkode: ca963...ee1 Er faktisk helt enig med deg. Anonym bruker skrev (11 timer siden): Gå!! Husk å oppdatere oss etterpå 🤪 Anonymkode: e70fc...03d Nå, får nå se på det😊 Takk for alle svar. Hi Anonymkode: 8d750...18b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #13 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Life is short, live a little🌸💕 Anonymkode: d654b...858 Særlig når en har rundet 60... Anonymkode: e9ae8...078
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #14 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Særlig når en har rundet 60... Anonymkode: e9ae8...078 Ja, uansett egentlig. Anonymkode: d654b...858
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #15 Skrevet 26. desember 2021 Så utrolig kleint, hold deg langt unna ekser til familie og venner! Anonymkode: 69edd...8b5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #16 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 25.12.2021 den 13.52): Life is short, live a little🌸💕 Anonymkode: d654b...858 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Særlig når en har rundet 60... Anonymkode: e9ae8...078 Nei, når en har runda 60 bør man vel bare legge seg ned å vente på siste reis 🤪 Alt er vel inntørka likevel. Anonymkode: 1dbde...f7e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #17 Skrevet 26. desember 2021 I utgangspunktet fri verden når man er singel, men utvikler dere dette til forhold må du jo forberede deg på ramaskrik i familien. Det har nemlig aldri vært greit å overta ekser av hverken familie eller venner. Nå kan det jo hende niesen din ikke bryr seg så nevneverdig da, men du kjenner vel henne nok til å vite det? Det spørs jo også på hvilket type forhold dere inngår. Er det på vennebasis for gode samtaler og aktiviteter eller er det kjæresteforhold med sex eller enda closere samboerskap. Noe reaksjoner på de siste to tingene kan jo hende niesen din og de rundt henne kommer med. Så kan det hende det motsatte skjer også, eller at de godtar det etter en tid. I vår familie (søskenbarn av meg) så var det en bror som overtok den andres dame. Det ble storstyr i hele familien. De hadde jo barn også som nå fikk onkel som stefar. Det ble mye ramaskrik ja og noe boikott osv, men etter noen få år ga folk seg og aksepterte det. Familien kom til og med i bryllupet deres da de giftet seg tilslutt 🤭 Anonymkode: 2cde0...57c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #18 Skrevet 26. desember 2021 Man lever bare en gang; hopp i det!! Lykke til!! 🙂 Anonymkode: 443e7...708
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #19 Skrevet 26. desember 2021 Synes det er merkelig å ikke avviste tvert, men hvis det er det du vil, så må du jo bare kjøre på. Hvis han har barn med din niese, så ligg unna Anonymkode: 0d836...2bd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2021 #20 Skrevet 26. desember 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Men det hadde faktisk kun vært ditt problem. Anonymkode: ca963...ee1 Kun mitt problem? Hehe😂 Det hadde blitt tanta mitt sitt problem for ingen i familien ville akseptert at onkler eller tanter går etter ekser til nevøer eller nieser Anonymkode: b5416...dc3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2021 #21 Skrevet 27. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Kun mitt problem? Hehe😂 Det hadde blitt tanta mitt sitt problem for ingen i familien ville akseptert at onkler eller tanter går etter ekser til nevøer eller nieser Anonymkode: b5416...dc3 "Går etter". Jøss, er du 14 år? Veldig rart at du på forhånd vet hva "ingen i familien" ville ha akseptert også. Har dere prøvd dette før? Anonymkode: 9f2e7...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå