Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Startet torsdag med at jeg følte meg sår nedover luftveiene, begynte å bli forkjølet på fredag samt våknet med øyekatarr.Lørdag ble jeg skikkelig hes og slimet satt fast i halsen,det samme i går. Og det samme i dag bare at jeg får hostet løs litt som sitter fast nedi halsen.Tett i nesa, hoster og øya renner..Har tatt hurtigtester siden torsdag og alle er negative..Det er ikke noe unormalt dette for det pleier å sette seg nedi halsen av og til sånn at jeg blir hes og går å kremter/hoster for å løsne på det....Det er bare at nå føler jeg meg litt tettere enn vanlig.Jobber på småbarnsavdeling og blir hostet/nyst på hele dagen så har bare ventet på forkjølelse.. Anonymkode: 319eb...f08
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Ta en test uansett. Ingen vet om det er eller ikke er. Hvis folk avfeier det med forkjølelse, så stopper vi aldri smitten Anonymkode: fa93d...322
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Ta nå bare en pcr fremfor å spørre her Anonymkode: c2468...5f3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Alt skal bli tatt som vovid frem til en test er negativ, dette er fortsatt den eneste måten vi kan stoppe smitten på. Ikke rart smitten brer seg så fort om mange tenker somdu og tror det bare er en forkjølelse. Anonymkode: a6d4d...cb6
Syngensang Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Alt skal bli tatt som vovid frem til en test er negativ, dette er fortsatt den eneste måten vi kan stoppe smitten på. Ikke rart smitten brer seg så fort om mange tenker somdu og tror det bare er en forkjølelse. Anonymkode: a6d4d...cb6 Ho har jo tatt hurtigtestar sidan torsdag, som er negative... Hi: Viss testane er negative må du berre gå ut frå at du ikkje har covid, men lurt å halde fram med å teste seg, og hald deg heime😉 God betring!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har holdt meg hjemme,kun vært en tur hos legen 😊 Fikk komme inn der så lenge hurtigtesten jeg tok samme dag var negativ. Med fortsatt verkende øye så får jeg høre om jeg kan få ny time idag...Skikkelig tett i halsen på natt/morgen til jeg får begynt å hoste løs det som sitter nedi der..Fortsetter med hurtigtest frem til jeg er bedre, så drar jeg på teststasjonen hvis legen syns jeg det 😊 Hi Anonymkode: 319eb...f08
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Syngensang skrev (7 timer siden): Ho har jo tatt hurtigtestar sidan torsdag, som er negative... Hi: Viss testane er negative må du berre gå ut frå at du ikkje har covid, men lurt å halde fram med å teste seg, og hald deg heime😉 God betring! Her er det mange som har hatt negative hjemmetester og positiv pcr. HI bestill en test du. Anonymkode: dd670...e7e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Her er det mange som har hatt negative hjemmetester og positiv pcr. HI bestill en test du. Anonymkode: dd670...e7e Og her er teststasjonen så overbelastet at de ikke vil du skal bestille test om hjemmetesten er negativ, bare at du holder deg hjemme... Anonymkode: e57b4...432
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Og her er teststasjonen så overbelastet at de ikke vil du skal bestille test om hjemmetesten er negativ, bare at du holder deg hjemme... Anonymkode: e57b4...432 Vel da bryter de reglene. For alle med symptomer SKAL få test om de ønsker. Da hadde jeg meldt det videre, for sånn skal det ikke være. Anonymkode: dd670...e7e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 Har vært hos fastlegen nå og jeg spurte han om jeg burde dra på teststasjonen og han sa at det var godt nok med hjemmetester..Og spesielt siden jeg ikke har hatt noen nærkontakter på jobb og ikke vært ute å farta siden fredag.. Crp var på 23 så det var en vanlig forkjølelse! Hi Anonymkode: 319eb...f08
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2021 #11 Skrevet 22. desember 2021 On 12/20/2021 at 9:46 PM, Anonym bruker said: Startet torsdag med at jeg følte meg sår nedover luftveiene, begynte å bli forkjølet på fredag samt våknet med øyekatarr.Lørdag ble jeg skikkelig hes og slimet satt fast i halsen,det samme i går. Og det samme i dag bare at jeg får hostet løs litt som sitter fast nedi halsen.Tett i nesa, hoster og øya renner..Har tatt hurtigtester siden torsdag og alle er negative..Det er ikke noe unormalt dette for det pleier å sette seg nedi halsen av og til sånn at jeg blir hes og går å kremter/hoster for å løsne på det....Det er bare at nå føler jeg meg litt tettere enn vanlig.Jobber på småbarnsavdeling og blir hostet/nyst på hele dagen så har bare ventet på forkjølelse.. Anonymkode: 319eb...f08 ta en test Anonymkode: cde7f...44a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2021 #12 Skrevet 22. desember 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): ta en test Anonymkode: cde7f...44a Har tatt tester hver dag 😉 Og fastlegen sa i går at så lenge hurtigtestene var negative og jeg ikke hadde noen nærkontakter med smitte så skulle jeg ikke på teststasjonen..Har ikke vært på jobb siden forrige uke 😊 Hi Anonymkode: 319eb...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå