Gå til innhold

Jeg sletter snart svigermor på facebook! 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er greia! Jeg og min mann har tre barn sammen, ellers har svigerinna mi to barn.

Når jeg legger ut bilder av barna, kommenterer svigermor med " koselig bilde ☺️", alltid! Mens når svigerinna mi legger ut bilder av niesene våre så kommenterer hun "nyydelige prinsessene til mormor ❤❤❤", "vakre jentene som mormor er så glad i"

Mannen sier jeg ikke skal bry meg, men jeg kjenner jeg blir forbanna!!

Anonymkode: 9bcf8...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohh lord! Alt man skal bli fornærmet over🙈😂

Anonymkode: 9d92e...9f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ohh lord! Alt man skal bli fornærmet over🙈😂

Anonymkode: 9d92e...9f1

Ja jeg blir faktisk fornermet da vi har tre "prinsesser" vi også som får null oppmerksomhet fra sin patetiske farmor!!!

Skrevet

Jeg skjønner deg! Her er det ikke Facebook, men stort sett det meste ellers. Aldri vært barnevakt for våre barn, som nå er tenåringer, mens for søsteren til mannen sine barn sitter de barnevakt hele tiden virker det som. Aldri på besøk hos oss, men alltid hos søsteren til mannen. Selv om jeg tenker at jeg ikke skal bry meg så gjør jeg det, innerst inne. 

Anonymkode: edc68...fbf

Skrevet

Burde være en selvfølge og være rettferdig ovenfor både barn og barnebarn!!!

Skrevet

Kanskje svigermor vil trå varsomt? Ser hun deres barn like mye som sin datters barn? Had hun like godt forhold til alle barnebarna?

Anonymkode: 4ab68...50c

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje svigermor vil trå varsomt? Ser hun deres barn like mye som sin datters barn? Had hun like godt forhold til alle barnebarna?

Anonymkode: 4ab68...50c

Nei det har hun ikke og det er kun hennes egen feil 😞

Skrevet

Jeg synes hun høres teit ut, og skjønner at du opplever det som sårende. ❤️ 

Anonymkode: c316c...cd4

Skrevet

Du vil at dine barn skal kalles prinsesser? Jøss, så forskjellige vi kan være 

Anonymkode: 79de9...9c1

Skrevet

Har du snakket med henne om hvorfor hun behandler barnebarna ulikt? Hun høres ikke noe grei ut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du vil at dine barn skal kalles prinsesser? Jøss, så forskjellige vi kan være 

Anonymkode: 79de9...9c1

Ja. For det var det som var essensen i ho sin frustrasjon 🙄kjære min skaper! 

Anonymkode: 2e2e6...8c1

Skrevet

Jeg tenker at det kanskje er lettere å komme med slike sukkersøte uttalelser ovenfor sin egen datter enn sin svigerdatter.
At det ikke nødvendigvis har noe med at hun setter sin datters barn foran barna til sin sønn.

Anonymkode: e5fe6...b19

Skrevet

Ikke alle bestemødre er gode. Her er det våre som opplever å komme på bunnen i konkurransen. Da vår eldste var konfirmant skrev svigermor en sang om at hun var fin i bunad og at hun liker å ri og spille fotball, sendte den til meg og spurte om jeg kunne finne noen bilder av henne og sette inn. En uke etterpå ble eldste til mannens søster konfirmert. Da reiste hun seg og holdt en lang tale om hvilken fantastisk person konfirmanten var, om alle talenter og at han kom til å nå langt, og la gråtkvalt ut om at det å bli mormor var det største som hadde skjedd i hennes liv. Drit i at de tre hun er farmor til satt og hørte på. Alle i mannens familie som var tilstede i begge konfirmasjonene reagerte på forskjellsbehandlingen og kommenterte det til oss. Siden har det bare fortsatt. Da vår eldste flyttet for seg selv fikk hun to kuvertbrikker og et kort. Fetteren fikk 60 000,- og utemøbler. Noen er bare drittfolk. 

Anonymkode: 99c8f...4a5

Skrevet

Skjønner du blir skuffa. Men, hvordan er din mann med sin mor? Datteren ringer sikkert oftere, har tettere kontakt, og dermed blir kontakten hyppigere. Det er sårt og dårlig gjort likevel. 

Anonymkode: 0265f...60d

Skrevet

Det er bare fordi du er svigerdatter og hun andre er datter. 

De er nærer, sånn er det bare. 

Men jeg er enig med deg, det er tankeløst. Unødvendig. 

Nå er du så godt inngiftet, at farmor kan si slike ting om deres barn også. 

Har noen i familien som er av samme ulla. Legger ut av ene nevøen:" min beste, fineste nevø!" er jo flere andre nevøer i familien. 

Folk tenker seg ikke om. 

Anonymkode: f0215...246

Skrevet
17 hours ago, Anonym bruker said:

Her er greia! Jeg og min mann har tre barn sammen, ellers har svigerinna mi to barn.

Når jeg legger ut bilder av barna, kommenterer svigermor med " koselig bilde ☺️", alltid! Mens når svigerinna mi legger ut bilder av niesene våre så kommenterer hun "nyydelige prinsessene til mormor ❤❤❤", "vakre jentene som mormor er så glad i"

Mannen sier jeg ikke skal bry meg, men jeg kjenner jeg blir forbanna!!

å herregud 😕 noe og bry seg om? helt enig med mannen din. selvsagt har svigermor bedre forhold til søsteren tin din mann sier seg selv, og hun kommenterer jo

Anonymkode: 0b765...6dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.12.2021 den 21.28):

Ja jeg blir faktisk fornermet da vi har tre "prinsesser" vi også som får null oppmerksomhet fra sin patetiske farmor!!!

Sorry altså 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: c313b...4c0

Skrevet

De man er mormor til er som regel viktigere enn de man er farmor til. Det vet du vel egentlig.

Anonymkode: 72a70...870

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

De man er mormor til er som regel viktigere enn de man er farmor til. Det vet du vel egentlig.

For en jævlig tankegang. Du har altså på forhånd bestemt deg for å bry deg mer om dine døtres barn enn dine sønners barn?

Å nei vent, det gjelder sikkert kun for alle andre enn deg. Du er garantert perfekt.

Anonymkode: a5997...d76

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

For en jævlig tankegang. Du har altså på forhånd bestemt deg for å bry deg mer om dine døtres barn enn dine sønners barn?

Å nei vent, det gjelder sikkert kun for alle andre enn deg. Du er garantert perfekt.

Anonymkode: a5997...d76

Du kan bli så såret du bare vil, men forskning viser at det sterkeste familieforholdet er mor-datter-datterdatter. 

Skrevet

Hvis Facebook representerer annen forskjellsbehandling så forstår jeg dette som en påminnelse av dette. Ellers er jo Facebook bare noe forbannet dritt som burde avskaffes og alle burde logge seg av.

Anonymkode: ceeec...cfc

Skrevet

1. Slutt å legge ut bilder av barna. 
2. «Prinsesse» er bare teit. 

Anonymkode: 46bc2...5b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...