mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Tenkte prøve lage dem og gi dem til naboen med en liten god jul hilsen. Noen som har forsøkt seg på dem?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Tenkte prøve lage dem og gi dem til naboen med en liten god jul hilsen. Noen som har forsøkt seg på dem? Kjekt med bilde eller link 😉 Anonymkode: 41361...86e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kjekt med bilde eller link 😉 Anonymkode: 41361...86e https://www.detsoteliv.no/oppskrift/juletremuffins-med-overraskelse Gud bedre… flau 😅
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Uff, nei. Dette er jo bare fasade kake, går jo ikke å spise. Anonymkode: 89e05...ff2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 De var kule! Anonymkode: 6e063...c34
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Uff, nei. Dette er jo bare fasade kake, går jo ikke å spise. Anonymkode: 89e05...ff2 Fasade kake? Hva er det som ikke går an å spise mener du? Anonymkode: 1edc0...bbb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fasade kake? Hva er det som ikke går an å spise mener du? Anonymkode: 1edc0...bbb Det er upraktisk å spise og oppbevare. Dette er slike man lager for å legge ut på Instagram eller gi i gave, for å framstå flink. Anonymkode: 89e05...ff2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er upraktisk å spise og oppbevare. Dette er slike man lager for å legge ut på Instagram eller gi i gave, for å framstå flink. Anonymkode: 89e05...ff2 Man kan jo alltid legge vrangviljen til, så finner man feil på det meste. Anonymkode: 1edc0...bbb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det er upraktisk å spise og oppbevare. Dette er slike man lager for å legge ut på Instagram eller gi i gave, for å framstå flink. Anonymkode: 89e05...ff2 Det er jo nettop som gave de er ment å være. Og ikke minst noe gøy å lage med gutta mine.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Det er jo nettop som gave de er ment å være. Og ikke minst noe gøy å lage med gutta mine. De var kjempesøte, man kan ikke feile med noe med nonstop 😁 Anonymkode: 1edc0...bbb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 Har ikke prøvd de, men helt ærlig så syns jeg det er litt uappetittlig å få mat som det er «klissa» så mye med og i tillegg ikke stekt. Spesielt nå i disse koronatider. Anonymkode: 1f6da...f98
sug lut Skrevet 13. desember 2021 #12 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Det er upraktisk å spise og oppbevare. Dette er slike man lager for å legge ut på Instagram eller gi i gave, for å framstå flink. Anonymkode: 89e05...ff2 Er det noe du gjør ofte? Er ikke det veldig kjedelig? Hvor flink må du fremstå for å sove om natten? Jeg baker for å spise kake sammen med andre som også spiser kake, jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #13 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er upraktisk å spise og oppbevare. Dette er slike man lager for å legge ut på Instagram eller gi i gave, for å framstå flink. Anonymkode: 89e05...ff2 Er det mulig, sier bare jeg😂😂 Anonymkode: fbbc7...784
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 13. desember 2021 #14 Skrevet 13. desember 2021 Har laget slike bortsett fra at jeg pyntet de som julenisse med rød topplue istedetfor juletre😊 Smurte smeltet melkesjokolade på innsiden av iskjeksen først så de skulle smake som sjokoladekjeks etterpå👍 De er lette å lage bare du lager kremen fast nok. Jeg brukte Sveitsisk marengssmørkrem da denne smaker svært godt samt at den er lett å farge😊
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #15 Skrevet 14. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er upraktisk å spise og oppbevare. Dette er slike man lager for å legge ut på Instagram eller gi i gave, for å framstå flink. Anonymkode: 89e05...ff2 Enig med deg. Intensjonen blir å framstå som flink. Anonymkode: 1c378...6e1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #16 Skrevet 14. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Enig med deg. Intensjonen blir å framstå som flink. Anonymkode: 1c378...6e1 Intensjonen her er å lage noe som ser fint ut og ikke er vanskelig . Å gi de bort som en julehilsen er poenget . Er det egentlig noe som helst negativt å fremstå som flink? Synes noen at det du har lagd ( uansett hva det måtte være) er fint, må det da det uansett ses på som positivt ?
Tante Hufsa Skrevet 14. desember 2021 #17 Skrevet 14. desember 2021 Søte. Men så mye smørkrem klarer ikke en gang jeg å spise. Dronninga av smørkrem. Jeg ELSKER å bake og pynte. Jeg er all-in på bursdagen til ungene. Laget nisselue-muffins til klassen til minste nå. Det var populært. Laget blånisseluer og vanlige røde. Så får noen mene jeg ønsker å fremstå som flink. Jeg elsker slikt. Forøvrig la jeg ikke ut bilder av de da.
Tante Hufsa Skrevet 14. desember 2021 #18 Skrevet 14. desember 2021 Tante Hufsa skrev (1 minutt siden): Søte. Men så mye smørkrem klarer ikke en gang jeg å spise. Dronninga av smørkrem. Jeg ELSKER å bake og pynte. Jeg er all-in på bursdagen til ungene. Laget nisselue-muffins til klassen til minste nå. Det var populært. Laget blånisseluer og vanlige røde. Så får noen mene jeg ønsker å fremstå som flink. Jeg elsker slikt. Forøvrig la jeg ikke ut bilder av de da. Aaaaaah. Det var jo bare iskremkjeks inni. Fantastisk. Jeg skal definitivt lage disse.
gale damen Skrevet 14. desember 2021 #19 Skrevet 14. desember 2021 Jeg tenker at de var fine, men litt vanskelige å spise. Man må jo ta tak i kjeks og smørkrem for å finne det som er inni som i sin tur faller ut. Jeg hadde fremdeles blitt glad over en slik julehilsen😊
sug lut Skrevet 14. desember 2021 #20 Skrevet 14. desember 2021 ("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (10 timer siden): Har laget slike bortsett fra at jeg pyntet de som julenisse med rød topplue istedetfor juletre😊 Smurte smeltet melkesjokolade på innsiden av iskjeksen først så de skulle smake som sjokoladekjeks etterpå👍 De er lette å lage bare du lager kremen fast nok. Jeg brukte Sveitsisk marengssmørkrem da denne smaker svært godt samt at den er lett å farge😊 Kan jeg få spise kake hos deg? Du høres ut som du vet hva du gjør!
sug lut Skrevet 14. desember 2021 #21 Skrevet 14. desember 2021 Tante Hufsa skrev (2 timer siden): Søte. Men så mye smørkrem klarer ikke en gang jeg å spise. Dronninga av smørkrem. Jeg ELSKER å bake og pynte. Jeg er all-in på bursdagen til ungene. Laget nisselue-muffins til klassen til minste nå. Det var populært. Laget blånisseluer og vanlige røde. Så får noen mene jeg ønsker å fremstå som flink. Jeg elsker slikt. Forøvrig la jeg ikke ut bilder av de da. Det skulle du gjort. Jeg (som virkelig ikke er noen matblogger) må si at jeg synes det er koselig å få bilder fra mine venners bakebord, jeg. Midddagsbord også, for den sakens skyld. Rød- og blånisseluer hadde jeg faktisk blitt glad av og om det ikke hadde vært for komplisert hadde jeg sikkert tenkt at dette vil jeg også prøve. Jeg tipper dessuten at "du ønsker å fremstå som flink"-folket ikke er verd å henge med uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #22 Skrevet 14. desember 2021 De så jo veldig flotte ut. Og jeg hadde blitt glad for å få noe sånt. Anonymkode: 9659b...e94
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #23 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har forsøkt noe tilsvarene. Og helt ærlig; det ser MYE bedre ut enn det smaker….. muffinsen i bunn er god. Men den må lages ganske liten. Den hvite smørkremen er også god. De grønne «hattene» blir med kliss og klin. Det er vanskelig å få de pene - og det er litt jobb å putte godteri inni uten å klemme sammen der grønne. Alt i alt blir det lite muffins, mye gris og juletrær som ofte ser ut som de er laget av 4-åringer i barnehagen🙃 De er vanskelig å oppbevare, og litt håpløse å spise. Og som sagt blir det lite kake og mye grønn «stæsj». Ungene synes gjerne det er moro å ta ut det løse godteriet, men både muffinsbunn og den grønne toppen ligger som regel igjen. Jeg ville heller laget større muffins, hatt på en god dæsj av den hvite kremen og heller pyntet toppen med noe annet smått. Anonymkode: bb12a...eba
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 14. desember 2021 #24 Skrevet 14. desember 2021 sug lut skrev (4 timer siden): Kan jeg få spise kake hos deg? Du høres ut som du vet hva du gjør! Bare å dukke opp det men ikke vær mett når du kommer🤣👍
Tante Hufsa Skrevet 14. desember 2021 #25 Skrevet 14. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har forsøkt noe tilsvarene. Og helt ærlig; det ser MYE bedre ut enn det smaker….. muffinsen i bunn er god. Men den må lages ganske liten. Den hvite smørkremen er også god. De grønne «hattene» blir med kliss og klin. Det er vanskelig å få de pene - og det er litt jobb å putte godteri inni uten å klemme sammen der grønne. Alt i alt blir det lite muffins, mye gris og juletrær som ofte ser ut som de er laget av 4-åringer i barnehagen🙃 De er vanskelig å oppbevare, og litt håpløse å spise. Og som sagt blir det lite kake og mye grønn «stæsj». Ungene synes gjerne det er moro å ta ut det løse godteriet, men både muffinsbunn og den grønne toppen ligger som regel igjen. Jeg ville heller laget større muffins, hatt på en god dæsj av den hvite kremen og heller pyntet toppen med noe annet smått. Anonymkode: bb12a...eba Pynten må bare drysses på. Å putte pynt på eksakte steder er UMULIG. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå